Bottom seeking Top

30.03.2005., srijeda

Usvajanje Djece (3)

Komentar: "Na kraju svog posljednjeg posta spominješ kako bi više od svega htio udomiti HIV+ dijete. To zvuči tako divno, ali ne znam da li bih i sam bio sposoban za to. Mislim da je gubitak osobe koju voliš u životu užasna stvar, a ne mogu ni zamisliti kako to izgleda kada izgubiš dijete. Ne znam kako bih se nosio sa spoznajom da postoji velika vjerojatnost da dijete umre prije mene."

Glavna ideja koja me vodi jest pružiti malo sreće takvom djetetu i boriti se za njegova prava u društvu koje takve osobe odbacuje. O smrti djeteta nisam uopće razmišljao i ne znam kako bih to podnio. Svatko reagira na smrt drugačije. Čini mi se da mene smrt pogađa dosta manje nego prosječnog čovjeka. Zašto je to tako, ne znam. Puno više me pogađaju patnje ovog svijeta, zbog kojih smrt često izgleda kao oslobođenje...

Ideja o usvajanju bolesnog djeteta zvuči vrlo plemenito, ali se bojim koliko je to stvarno tako. Moja želja da se borim za prava takvog djeteta previše asocira na gay aktivizam i želju da drugima dam nekakav primjer. A to ne bi smjeli biti razlozi za usvajanje nego samo ljubav prema djeci.

Komentar: "Nije bitno zašto drugi ne bi dopustili da usvojim dijete. Bitno je zašto si ja to ne bih dozvolio. Znam na što ja nailazim zbog svojeg outanja unatrag nekih 7 godina. Jednostavno ne želim da to prolazi dijete zbog mene. Ljudi su takvi, a druga djeca nemilosrdna. Imitiraju svoje starce. Jednostavno usvojenu djecu ne možemo koristiti kao oružje u borbi protiv homofobije i ona nisu samo sredstvo za zadovoljavanje naših roditeljskih potreba. I nije bitno kakav je taj tko vrijeđa. Bitno je tko zbog toga pati. Ja definitivno ne bih želio da je to moje dijete, a da sam uzrok svemu u neku ruku ja. To je ipak stvar odgovornosti prema djetetu. Ne sumnjam ja u to da dijete u homoseksualnoj zajednici ne bi imalo dovoljno ljubavi i da mi nismo dobri roditelji i ne znam što. Jednostavno ja bih bio jako nesretan kada bih vidio da zbog mene netko njega maltretira."

Ovo je vrlo upečatljiv dodatak mojim prethodnim postovima o usvajanju. Slažem se da odgovornost prema djetetu mora biti na prvom mjestu. Zaključujem da sam u mnogim stvarima izgubio vezu s realnošću. Međutim…

Činjenica je da homoseksualci usvajaju djecu već dugi niz godina. Od 50 Američkih saveznih država jedino Florida ima zakon koji izričito zabranjuje usvajanje djece homoseksualnim partnerima. Devet država imaju zakone koje izričito dozvoljavaju zajedničko usvajaje homoseksualnim partnerima. Međutim, puno češće se koristi mogućnost usvajanja djece od strane samo jednog roditelja. Partner roditelja naknadno može zatražiti status suusvojitelja.

60% agencija za usvajanje u SAD otvoreno podržava homoseksualne parove da usvoje djecu preko samo jednog roditelja. Neke agencije traže dozvolu od majke da dijete da na usvojenje homoseksualnom paru, a druge majci samo kažu da će dijete usvojiti samohrani roditelj. Gay parovi često usvajaju djecu iz stranih država koje dozvoljavaju usvajanje jednom roditelju. Pojedine zemlje poput Gvatemale zahtijevaju od usvojitelja izjavu o heteroseksualnosti. Druge zemlje poput Kine takvo što rijetko ili uopće ne kontroliraju. Dakle, mogućnosti su tu, i gay usvojenja su već dugo vremena realnost.

Gay obitelji se vjerovatno mogu puno lakše susresti u liberalnim urbanim centrima. Nedavno sam čitao članak o lezbijskim obiteljskim zajednicama u Zagrebu. Očito je da za ovakav život treba odabrati liberalnu sredinu u kojoj bi se takvo nešto toleriralo. Pitanje je da li je Zagreb spreman za takvo što. Međutim, usporedimo li situaciju u Zagrebu prije pet godina i danas, jako puno toga se promijenilo. Taj trend će se svakako nastaviti i ubuduće. Stoga ne sumnjam da će i u Hrvatskoj biti ozakonjena usvajanja od strane jednog roditelja, a zatim i homoseksualni brakovi i homoseksualna usvajanja. Puno faktora utječe na stupanj razvoja društva pa je teško predvidjeti kad će se to desiti, međutim, uvjeren sam da je pitanje samo vremena. Ljudi kojima roditeljstvo jako puno znači u životu će prednjačiti u borbi za roditeljska prava. A mi ostali ih svakako u tome moramo podržati.
- 23:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005