Bottom seeking Top

09.03.2005., srijeda

Dobri ljudi

Basilio: "Čudnog li raspleta događaja! Nisam očekivao da će sve skupa kulminirati ovakvim gotovo obraćeničkim stavom! No 'vrijeme promjena' koje naslućujem u tvojim riječima čini mi se jako intrigantnim. Jesi li dobro promislio prije nego li si donio tako radikalnu odluku? Je li uopće riječ o čvrstoj odluci ili o glasnom razmišljanju? Pitaš li se ima li smisla održavati jedan takav ljubavni odnos, protkan vjernošću, s obzirom na udaljenosti koje vas dijele? Postoji li šansa da je i kod tebe i koda njega riječ o podsvijesnom izletu u lijepe snove, o bijegu u fantazije iz uvijek sive stvarnosti? Nije li bolje da energiju i volju uložite u ono što je razboritije, dostupnije vašim trenutnim životnim uvjetima? Govori Gospod: "Zavjetujte i izvršite zavjete svoje!". Ostaje otvorenim pitanje je li mudra solucija zavjetovati ono za što nismo sigurni hoćemo li moći izvršiti ili je možda bolje tražiti neka druga rješenja koja će uz kompromis jedne i druge strane uroditi sigurnijim plodovima..."

Tim također misli da je moja odluka besmislena. Kaže da trebam prvo obaviti sve sa moje liste želja i završiti eksperimentalnu fazu prije nego budem sposoban stupiti u kvalitetnu vezu. Njegovo mišljenje uzimam s rezervom jer on ima i dodatnih razloga zašto mu se moja odluka ne sviđa pošto je izravno pogođen istom. Bez obzira na to, Tim mi je danas rekao da mi je prije svega prijatelj i da mogu s njim pričati bilo kada o bilo čemu. Mislim da ni Tim ni Basilio jednostavno ne mogu zamisliti Mickovu osobnost. S takvim osobama su odavno prekinuli svaku komunikaciju i ne žele se uopće zamarati s njima. Njihov odnos prema ljudima poput Micka svodi se na - odrasti pa mi se onda javi. A ja sebe pitam da li je Mickova prirodnost i nevinost (1) vrlina koju se isplati cijeniti i ljubomorno čuvati ili (2) gubitak vremena. Trenutno sam uvjeren da je istinit odgovor broj (1). Ali ne želim se zavaravati - konačnu odluku ću moći donijeti tek kad se bolje upoznamo, nadam se u svibnju.

Mick mi je ispričao bajku o svom prijatelju koji je već sedam godina u vezi sa svojim partnerom. Imali su kriznih situacija, naravno kao i svi, u tim tenucima su vjerovatno obojica imali avanture sa strane, ali se vole i drže se zajedno. Siguran sam da ima dosta takvih priča, ali meni nije izlazila iz glave Timova priča o njegova dva prijatelja koji su bili 18 godina u vezi da bi nedavno prekinuli. U toj vezi je jedan partner bio jako vjeran i požrtvovan, a drugi ga je maksimalno iskorištavao. Bio je s njim radi novca (jer je morao plaćati visoku alimentaciju bivšoj ženi), a sa strane se stalno zabavljao s drugima. I tako je to trajalo 18 godina! Grozno! Pouka: dobri ljudi koji su sposobni voljeti vrlo često završe sa propalicama koji ih iskorištavaju. Ako ste jedan od tih dobrih ljudi, dobro pazite da si nađete nekoga tko vam odgovara, a ne prvog idiota koji naiđe. (Mick, take note. :-) )

Idealne veze su jako rijetke. Žena mi priča o svojim prijateljicama. Jednoj muž radi u drugom gradu i dolazi kući samo za vikend. Vjerovatno je vara s obzirom da nije zainteresiran za seks. Drugoj bi muž htio triput dnevno pa se mora stalno vaditi na glavobolje što muža strašno nervira pa se stalno svađaju. Trećoj muž polako ali sigurno postaje alkoholičar, sjedi doma i pije dok ona radi noćne smjene. Četvrtoj muž kocka i uz to ima erektilnu disfunkciju za koju krivi ženu. Peta se vjenčala za svog dragana još u srednjoj školi, da bi je on sa 35 godina zajedno s djetetom izbacio iz kuće i našao ljubavnicu. Još jednoj je muž škrt da joj prigovara za svaki cent, čak i za hranu. Ni žene puno ne zaostaju. Jedna prijateljica je tako vrijedna da ne radi i cijeli dan sjedi kod kuće, a muž kad dođe s posla mora sam sebi spremati večeru. Druga liječi komplekse kupovanjem pa su non stop u golemim dugovima. Iduće dvije su se udale jer im je bilo vrijeme, a u sebi pate za starim ljubavima. Štede novce na odvojenim računima i planiraju razvod. Gledajući sve to, moja žena kaže: "Honey, razvod ne dolazi u obzir. Ti si meni super: zarađuješ za obitelj, mogu trošiti koliko hoću a ti ne prigovaraš (moram priznati da ja trošim više novaca na gluposti od nje), i uz to me ne gnjaviš zahtjevima za seksom. Ti se samo zabavljaj okolo, samo svako večer dođi kući.

Žena pričala s (mojom) mamom i rekla joj da sam ovaj vikend išao u Lake Tahoe na neku zabavu s prijateljem. Kojim prijateljem? Nekim tipom što studira medicinu. Mama je ušutjela, htjela je znati više ali valjda nije znala kako da pita. A žena je nastavila da se ne brine da je sve OK, da smo mi OK, itd. A ja sam krepao od smijeha kad sam čuo da je Pedra proglasila studentom medicine. On zapravo radi kao bolničar (nurse). Tipično gay zanimanje. Mislim da mama i dalje vjeruje kako ja ne prakticiram svoju homoseksualnost, ali očito da sumnja. Kad sa mnom priča onda me kori da me obuzela sotona, a kad priča sa ženom onda joj priča kako sam ja dobar dečko i da je neću prevariti. Istinu će saznati, samo je pitanje kada. Žena joj ne želi reći jer ne želi biti odgovorna za nečiji život. :-) Ali vidim da je to kopka jer svako malo otkrije mami neki detalj, kao ovo sa odlaskom u Lake Tahoe. A ja izbjegavam o tome pričati, premda ako me nešto direktno upita, sumnjam da ću lagati.
- 09:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005