Bottom seeking Top

04.03.2005., petak

Sense & Sensibility

Mick se javio!!!! U zadnja tri dana sam mu slao e-maile, ali se nije javljao. Jutros sam skoro pao sa stolice od iznenađenja kad sam skužio da me pokušao naći na Messengeru dok sam spavao. Cijeli dan sam čekao da se opet spoji i da me kontaktira. Već sam bio izgubio nadu kad se ipak javio! Tako sam bio uzbuđen zbog toga. Ne znam koji mi je vrag. Toliko sam se navikao na svakodnevni chat s njim da mi u zadnjih nekoliko dana jako nedostaje.

Mick je i dalje jako razočaran u mene pa je jako suzdržan. A ja pokušavam slušati Timove savjete da mu dam vremena. Pitao sam ga kako se osjeća, ali je to pitanje odlučio preskočiti. Šmrc. Baš mi je žao što sam ga doveo u to stanje. Najviše ga je pogodila moja neiskrenost. Inače sebe smatram jako iskrenom osobom, ali se s Mickom nisam baš pokazao. Jako sam želio održati našu vezu u najboljem svjetlu, na nekoj idealnoj razini, želio sam ispuniti sva njegova očekivanja. I zbog toga sam žrtvovao ono što nisam smio žrtvovati - iskrenost. Zašto nam je tako lako žrtvovati ideale radi nekih nižih sebičnih ciljeva???

Opet sam pitao Tima za savjet. Kaže da mu dam još vremena. A onda je dodao:
- You both have gone way overboard on each other, kind of like 'puppy luv'. You barely know him, spent anytime with him, other than chatting.
- Ali baš zato bih htio da dođe ovamo u svibnju da se možemo bolje upoznati.
- That's a great way to start things, but be reasonable, he is 1/2 the world away! You could marry me by then.
- I have a hard time with letting go. Someone else would have just given up after he stopped talking to me. Why didn't I just give up and continue with my life? I know it doesn't make sense to pursue this relationship. Why am I still doing it?
- Back to "puppy luv", he is one of the 1st guys you liked. He will always be in you.
- What's puppy luv?
- 1st luv, butterflies, etc.
- I get it. Although in this case, it's mostly him who has butterflies, and I am always a step behind. I felt puppy luv with Fabian and I wonder if I will ever be able to feel like that again...
- You are moving farwrd, he still has all his hopes on you.
- That's not good. I don't want to do that. I don't want to hurt anyone.
- A., look at what you have learned from me, he needs to find someone to help him too. And if you get involved, even just sexually, odds are someone will get some feelings hurt.

Ova zadnja Timova rečenica pogodila me poput munje. Ako nastavimo dalje, šanse su velike da će netko biti povrijeđen. Zar još jedno razočaranje? Još jedan rastanak? Pa ne mogu mu to napraviti. Kao i puno puta dosad, našao sam se na poznatom raskrižju. U meni je veliki sukob između razuma i osjećaja. Želio bih ga, a ne mogu ga imati. Volio bih biti u vezi s njim, a to će vrlo vjerovatno loše završiti. Opsjedao sam ga s porukama dok mi se nije opet javio, molim ga da ipak dođe u svibnju i da mi da još jednu priliku. A iz svega toga može proizaći još veća bol i još veće razočaranje. Nakon razgovora s Timom, odlučan sam u namjeri da slijedim razum. Međutim, već sutra kad budem razgovarao s Mickom, bojim se da će osjećaji opet prevladati.

Umjesto da sad napravim odluku, napravit ću nešto drugo. Odlučio sam biti potpuno iskren s Mickom i podijeliti sa njim svoja piskaranja u ovom blogu. Ne znam kako će reagirati na sve ovo. Možda će se šokirati pa opet neće htjeti pričati sa mnom. U tom slučaju neću ni trebati napraviti odluku. OK. Iskrenost prije svega, pa ćemo onda vidjeti što dalje.
- 08:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005