Bottom seeking Top

02.03.2005., srijeda

Samo jednom se ljubi

Prije malo više od godinu dana upoznao sam Fabiana preko Yahoo Personals. Otišao sam tamo s ciljem da konačno upoznam nekoga tko bi osjećao isto što i ja. Na to me ponukala činjenica da me uvijek izluđivalo to što sam se zaljubljivao u str8 prijatelje, te činjenica da je moja naklonost istom spolu slučajno izišla na vidjelo.

Moj cilj je bio konačno otkriti da li je to što osjećam prema muškarcima stvarno ili tek ideja koja nema veze s realnošću. Fabian je bio prva osoba koja je odgovorila na moju poruku. Ubrzo smo počeli očajnički razmjenjivati mail za mailom, pa zatim prešli na chat. Već idući dan sam bio zaljubljen u njega. U idućih pet dana sigurno smo razmijenili pedesetak e-maila. Ja sam bio potpuno opčinjen s njim iako sam tek vidio par njegovih slika koje su ubrzo stajale non-stop otvorene na ekranu mog kompjutera.

Prvi susret desio se tek šesti dan, i to samo zato što je on nekoliko dana bio van grada u posjeti rođaku. Cijelo to vrijeme smo i dalje razmjenjivali mail za mailom, chatali i pričali telefonski. Naš prvi susret je teško opisati. Bio sam strašno nervozan, čak ni vino koje je otvorio nije pomagalo. Ubrzo smo završili u zagrljaju i to je bilo moje prvo homoseksualno iskustvo. Ne trebam ni spominjati da je to bilo nešto fantastično. Takvo uzbuđenje nisam nikad ni sanjao, a kamoli doživio u odnosu sa ženom. U sekundi su sve dvojbe u vezi moje homoseksualnosti nestale iz moje glave.

Idućih tjedana i mjeseci nastavili smo se intenzivno dopisivati i družiti par puta tjedno prije ili poslije posla. Ja sam se strašno zaljubio u njega, želio sam živjeti s njim, i strašno me mučilo to što nisam bio u mogućnosti to ostvariti. Uslijedili su posjeti savjetnicima, pa čak i svećeniku. Koliko god me zaljubljenost ispunjavala srećom, istovremeno mi je uzrokovala velike patnje. Fabian je bio pun razumijevanja, bio mi je velika podrška i uvijek mi je govorio da će se sve povoljno razriješiti za mene i za nas. Izgledalo mi je nevjerojatno da mi je sudbina poslala ovu savršenu osobu da napravi prvi kontakt sa mnom na Yahoo Personals. Mislio sam da je to znak da smo stvoreni jedan za drugog.

Dosta kasnije sam shvatio da je realnost zapravo drugačija: pošto nikad nisam uspio ostvariti nikakvu vezu s muškarcem, prvi kandidat koji je naišao je postao savršen partner u mojim očima. Ostalo su obavili hormoni u mom tijelu koji su mi zaslijepili razum tako da nisam vidio sve negativne stvari koje su se tek kasnije počele pokazivati i koje su me počele smetati. U svakoj vezi ima problema. Trudio sam se svim silama da sačuvam našu vezu, ali Fabianovi pretjerani zahtjevi i moje neiskustvo su učinili svoje.

Micka bih želio smatrati svojom drugom vezom. Oduševio sam se s obzirom koliko smo sličnosti našli između nas. Nisam u ovu vezu uletio ludo i neiskusno kao s Fabianom. Trebalo mi je malo vremena da ga upoznam i da ga počnem cijeniti i voljeti. Njegova puno brža reakcija mi je bila malo neshvatljiva dok se nisam sjetio svog ponašanja s Fabianom.

Istovremeno su me jako boljele prepreke koje su nas sprečavale da uživamo zajedno u svojoj ljubavi. Trudio sam se eliminirati ih, ali je sav trud nažalost rezultirao samo u razočaranjima. S druge strane, čini mi se da njega to nije puno smetalo. Čini mi se da je njegova ljubav bila pretežito idealistički emotivna, dok je moja bila više realno razumska. Kao da nismo u tome bili dobro sinkronizirani...

Ja sam imao veliku sreću da još nisam doživio slomljeno srce. Puno puta sam bio jako zaljubljen u svoje str8 prijatelje, i patio dosta zbog toga jer iz toga ništa nije moglo proizaći. Međutim, nikad nisam bio u vezi s nekim tko bi me jako razočarao kao što sam ja na kraju razočarao Fabiana i sada Micka. Možda to znači da ne shvaćam što to znači imati slomljeno srce. Ja ipak mislim da sam u svojim ranijim zaljubljivanjima iskušavao nešto slično. U jednog prijatelja sam bio zaljubljen više od 6 godina. Bilo je grozno stalno tražiti u njegovom ponašanju bilo kakav znak da bi on mogao osjećati nešto prema meni. Stalno mi je bio u snovima i stalno sam ga zamišljao pored sebe. Puno puta sam napravio budalu od sebe zbog njega.

Fabiana sam volio potpuno iskreno i nevino. To je bilo potpuno predanje drugoj osobi bez ikakvih rezervi. Nešto prekrasno. S Mickom je moja ljubav već bila više razumska, a manje emotivna. A on je volio onako kako sam ja volio Fabiana. Zbog toga je njegova bol sada puno intenzivnija od moje.

Često se pitam da li je moguće opet se zaljubiti onako iskreno i nevino kao u prvoj vezi? Bojim se da s iskustvom stvaramo barijere oko našeg srca. Basilio Premudri se slaže sa mnom. Intenzitet njegove prve ljubavi se nikad više nije ponovio. Njegov prvi partner mu je slomio srce, pa sad kaže: tko se jednom opeče i na hladno puše. Basilio nipošto ne bi volio ponovo doživjeti takvo razočarenje. Zbog toga autonomne emocionalne blokade promatra sa simpatijom.

S druge strane, Basiliov partner kojeg je upoznao prije mjesec dana sav titra od ljubavi prema njemu. A to mu nije prva ljubav. Već je bio u puno veza i uvijek se ludo zaljubio, i uglavnom na kraju doživio razočaranje. Nisam siguran da li je on stvarno iznimka ili se i u njegovom slučaju intenzitet ljubavi s vremenom smanjuje?

Da li se doista samo jednom ljubi?
- 22:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005