Bottom seeking Top

26.02.2005., subota

Mick

Taman sam se fino raspisao o jednostavnosti s kojom muškarci ulaze u seksualne odnose, kad mi se sve to razbilo o glavu.

Micka sam upoznao prije 4 mjeseca u Hrvatskoj. Jedanput smo se sreli, otišli na ručak, ispričali se, te zatim završili u hotelskoj sobi. Zamišljao sam to kao jednokratnu zabavu, međutim, Mick mi se jako svidio, a ja njemu još i više. Njemu je taj jedan susret bio dovoljan da se zaljubi, a meni je trebalo još vremena i dopisivanja s njim da shvatim koliko toga imamo zajedničkog. U kratkom vremenu uspio me osvojiti, ali s tim su odmah došli i problemi. Razdaljina između nas je preogromna. E-mail i chat nisu bili dovoljni, pa sam ga natjerao da kupi web kameru da se možemo vidjeti. Svakodnevno smo se čuli i razgovarali, uglavnom preko Interneta, a ponekad i telefonski. Toliko mi je prirastao srcu da sam počeo razmišljati kako da se vratim u Hrvatsku. To me držalo sigurno par mjeseci. Zajedno s Mickom pokušavao sam pronaći nekakav posao u Hrvatskoj da bih se mogao vratiti, ali nešto povoljno nikako nismo mogli naći. Nakon toga smo počeli planirati idući susret. Trebali smo se vidjeti u veljači, međutim, na moje veliko razočaranje, ti su planovi pali u vodu. Iduća šansa za posjet je tek u svibnju. Bio sam slomljen kad sam shvatio koliko dugo moram čekati da se vidimo. Postalo mi je jasno da veze na daljinu teško funkcioniraju, iako smo jedan drugog ispočetka uvjeravali da su izreke poput "daleko od očiju, daleko od srca" glupost.

Nakon ovog razočaranja smjelije sam se upustio u svoje eksperimentiranje, a Micku nikad nisam ništa rekao. I dalje smo pričali skoro svaki dan, a mene je počela peći savjest. Povjerio sam se jednom prijatelju, a on mi je odgovorio da vjerovatno i ja i Mick
radimo isto: mislimo da je drugi vjeran, a zapravo se sa strane zabavljamo. O tome nisam ni razmišljao dok mi on to nije rekao. Iako sam već dobro poznavao Micka, počeo sam sumnjati i ta sumnja mi je olakšavala skrivanje svog ponašanja.

Jučer mi je Mick pričao kako je bio u Zagrebu i da mu se tamo nabacivao prijatelj od njegovog prijatelja. Mick nije znao kako da se postavi jer nema iskustva u takvim situacijama. Ipak se uspio otarasiti ovog tipa. Pitao sam ga da li mu se taj tip svidio, a on je odgovorio da nije zainteresiran jer ima mene. Tada sam osjetio potrebu da budem iskren o svom ponašanju. Ali nisam imao snage da mu kažem. Danas, dok smo chatali, sam skupio snage. Priznao sam mu da sam spavao sa nekoliko ljudi u zadnjih par mjeseci. To je bio samo seks bez osjećaja. Puno više bih volio da je u pitanju bio on. Nakon svakog susreta mislio sam na njega i koliko bih volio da je tu. Nisam mu o tome pričao jer nisam znao kako će reagirati, a nisam htio da išta poremeti naše planove da se vidimo u svibnju. Međutim, to me smetalo jer nije fer da tako nešto skrivam od njega.

Mick je uglavnom šutio dok sam ja pisao svoje priznanje. Rekao je tek da mu je drago da sam iskren, ali da mu nije drago čuti što sam mu rekao. Rekao je da je razočaran, te da je problem možda u tome što on uvijek sve previše idealizira. A jedino što sam mu ja mogao odgovoriti je da mi je jako, jako žao. Poslije sam mu napisao sljedeći e-mail:
Dragi Mick,

Htio bih ti napisati neke stvari, premda ne znam koliko to ima smisla. Što god da ti kažem ne može biti opravdanje za moje ponašanje. Stoga bih volio kad bi od svega ovoga prihvatio samo jednu stvar, a to je da mi je jako žao.

Do prije godinu dana (do svoje 31 godine) sam susprezao svoje osjećaje i nagone. Živio sam život koji su mi drugi ljudi odredili. Živio sam za druge a ne za sebe. Konačno prihvaćanje svoje seksualnosti dovelo je do kraja ovog patološkog ponašanja, a istovremeno i do prelaženja u drugi ekstrem: sad bih htio nadoknaditi sve ono što sam propustio.

Seks za jednu noć je tek zadovoljavanje fizioloških potreba. Iako me to ni blizu ne ispunjava kao seks s voljenom osobom, ipak sam se odlučivao na takve korake jer sam osjećao da bih se susprezanjem vraćao u mračno razdoblje od prije godinu dana. Tamo nipošto ne želim više biti.

U nedostatku voljene osobe (tebe dragi Mick), s kojom bih zadovoljio sve svoje potrebe uključujući i seksualne i emotivne, odlučivao sam se na zadovoljavanje bar osnovnih fizioloških potreba. Većina muškaraca može dobro odijeliti seks od emocija, i u tome sam i sam prilično spretan. Tako od svojih kontakata nisam očekivao ništa više od tjelesnog zadovoljenja. A već sam ti rekao da bih se poslije osjećao loše zato jer sam uvijek mislio na tebe i kako bi bilo dobro da si to bio ti...

Ne bih želio da pomisliš da sam nestabilan i neodgovoran. Ja se po prirodi volim vezati uz jednu osobu. S Fabianom sam bio jako povezan, toliko da mi je moj savjetnik Reggie čak govorio da bi bilo bolje da nisam u vezi dok malo ne istražim gay svijet i dok ne odrastem. Rekao mi je da sam u seksualnom i emotivnom razvoju na nivou tinejdžera. U to si se i sam upravo imao priliku uvjeriti. Mislim da sam u zadnjih godinu dana odrastao, ali još se ne ponašam shodno mojim godinama, što se opet vidi iz priloženog.

Što još da ti kažem? Razmišljam sada o budućnosti i gdje bih želio biti za 5 ili 10 godina. Zamišljam sretan zajednički život sa partnerom kojeg volim. Nadam se da bi ti mogao biti taj partner, iako je toliko prepreka između nas.

Moraš mi reći da li je seks prepreka svakom daljnjem odnosu. Ako jest, onda u tom slučaju moramo obojica odrasti dok ne budemo bili spremni za nešto više. Ja svakako trebam odrasti i uozbiljiti se. A možda bi se i ti trebao malo odmaknuti od svog idealizma - ali to je tvoj život i tvoja odluka, ne želim ti ja dijeliti savjete što i kakav trebaš biti. Ja te volim točno ovakvog kakav jesi!

Želim ti reći da mi je žao što sam bih neiskren i što sam te povrijedio. Želim ti reći da te volim. I želim ti reći da, bez obzira na sve, želim da dođeš do mene u svibnju.

Voli te A.

Sad sam spojen na Messenger i čekam da se on spoji... Ne znam što da mu kažem. Osjećam da gubim nešto jako vrijedno. Tuga mi ispunja srce misleći da sam ga možda nepovratno izgubio. Nikad nisam bio u ovakvoj situaciji. Nadam se da je i ovo dio mog odrastanja...
- 08:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005