Bottom seeking Top

24.02.2005., četvrtak

Seks s Pedrom

Poslije ponoći smo završili u klubu 51. To je inače lezbijski bar, ali smo sinoć saznali da tamo imaju 18+ dance večer. Znači da puštaju unutra starije od 18 godina, a ne kako je u barovima uobičajeno 21+. Mlađima od 21 je zakonom zabranjeno konzumiranje alkohola i uopće pristup u barove. U svakom baru na ulazu provjeravaju osobne iskaznice i ne dozvoljavaju ulaz mlađima od 21. U iznimnim slučajevima dozvoljava se ulaz mlađariji između 18 i 21 godine, a tada svi gosti na ulazu dobiju narukvicu: stariji od 21 godine jedne boje, a mlađi druge boje, tako da se vidi tko smije, a tko ne smije konzumirati alkohol. Tako je to u ovoj zemlji slobode i demokracije.

A mladost u baru! Koja ljepota, koja energija! Prekrasan doživljaj! Mladost je ipak mladost. Nas troje (Pedro, Sid i ja) smo se rasplesali i bilo nam je super.

Pedro se do zatvaranja dobro napio, pa je počeo raditi gluposti. Na povratku kući držao me za ruku. Odvezao sam ga kući i pomogao mu da pronađe svoju sobu. Nakon toga sam, naravno, završio s njim u krevetu. Već smo bili u toj situaciji, pa sam mislio da ćemo se, kao i ranije, malo maziti i onda put pod noge. Međutim, Pedro nije bio tako pijan kao zadnji put, a ja nisam bio tako odlučan da odem na vrijeme, i malo po malo išli smo sve dalje i dalje. Ja sam se bojao kako će seks na njega djelovati, ali on me nastavio ohrabrivati i tako smo išli do kraja. Seks s njim je bio super. Sviđa mi se njegovo tijelo, i zapravo mi je nevjerojatno da nam je toliko dugo trebalo da spavamo zajedno (više od šest mjeseci).

Istina je da smo to obojica željeli već dugo vremena. Ali Pedrovo inzistiranje na suzdržavanju u očekivanju princa na bijelom konju sprečavalo ga je da se upusti u zabavu sa mnom, a isto tako i mene jer ga nisam želio povrijediti. Na kraju krajeva, on mi je jedan od najboljih prijatelja.

Ujutro sam rano otišao, a kasnije sam nekoliko puta zvao Pedra, ali se nije javljao. Bojim se kako će ovo utjecati na naše prijateljstvo. Što se mene tiče, nema nikakvog utjecaja, ali s obzirom na Pedrove dvojbe, ne znam kako će se on nakon ovoga ponašati...
- 09:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005