Bottom seeking Top

19.02.2005., subota

Večernji List

Redovito čitam Večernji List pa primjećujem da u zadnje vrijeme često piše o homoseksualcima i zbivanjima oko njih. Novinari prate aktivnosti udruga Iskoraka i Kontre, i prilično dobro ih pokrivaju u vijestima. S obzirom na medijsku auto-blokadu koja je vladala prijašnjih godina, ovo je pravo osvježenje! Pogotovo kad Večernjak članke poprati slikama homoseksualnih parova u ljubavnom zagrljaju. Ne znam samo objavljuju li te slike samo na Internetu ili i u tiskanom izdanju. Sve u svemu, svaka im čast! Redovito i objektivno informiranje javnosti presudno je za senzibiliranje Hrvatskog življa, za prihvaćanje realnosti, i pomak unaprijed kad je riječ o našim pravima u društvu i odnosu društva prema nama.

Zanimljiviji od samih članaka u Večernjaku su komentari koje ljudi pišu na članke. Tu se čovjek može dobro nasmijati, ali i zgroziti kakve primitive ima na našim prostorima. Prenosim komentar na vijest o gay imeniku, koja je moj apsolutni favorit!

"Nit sam vidio taj popis, nit me zanima. Ali cu vam reci ovo - i homoseksualci su ljudi, oni ne rade nista protiv drzavnih zakona, dakle nikakva "robija" (mrzim tu rijec) ne dolazi u obzir. Oni su zgrijesili protiv prirode, prirodnih zakona i zato ce ih priroda kazniti - nece imati potomstva. Protuprirodni blud je jako jako tesko djelo u Bozjim ocima i zato te homoseksualce treba lijeciti, treba to staviti na listu Ministarstva zdravstva kao bolest koja ima prioritet u istrebljenju, isto kao i SIDA i poliomijelitis. Ali tesko se to lijeci, SOTONA je duboko unisao u te bolesne duse, oni misle da su u redu, da im nista ne fali, sto je najbolji znak SOTONE - danas ljudi misle da SOTONA niti ne postoji, ali ja znam bolje. Mrzim na SOTONU, volim dragog Isusa, Boga nasega, volim sve ljude i svakom bih htio pomoci. Odgojila me vrijedna mati na kamenu, Bog mi je dao snage za odlazak u Njemacku i Holandiju, Vrano i Gojko su mi otvorili oci, a (smijte se ako hocete) bivsa Jugoslavija me skolovala kao brigadira, bio sam udarnik u hercegovackoj brigadi na radu u Srbiji, pa znam stosta o zivotu."

Može li meni netko reći da li je pisac ove poruke neki zajebant koji se htio našaliti sa primitivcima u Lijepoj Našoj? Jer čini mi se nevjerojatnim da postoji čovjek koji stvarno misli ovo što je napisano…
- 03:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005