Bottom seeking Top

17.02.2005., četvrtak

Foursome

Joj koji uzbudljiv dan! Ostvario sam dvije stvari sa moje liste želja.

Jutros sam bio na telefonskom sastanku kad me neki neznanac kontaktirao preko messengera. Iznenadio sam se jer se to rijetko događa. Pronašao me preko mog profila na Internetu. Pogledao sam njegov profil, izgledao je super. Uz to je bio tamnoput. To je ujedno bila jedna od mojih želja: biti sa crnim frajerom. Nakon razmjene informacija i dogovorenog podnevnog susreta (za vrijeme pauze za ručak), Terry me pitao da li je OK da dođe još jedan frajer. To je bila moja druga želja: biti sa dvojicom odjednom. Malo sam se nećkao u vezi toga jer to još nisam probao. Ali nisam mogao propustiti priliku da to isprobam.

Terry je dobro građen, a njegova tamna koža mi je bila zaista zanimljiva. Nije da se palim na to, jednostavno je interesantno. Naravno, glavna stvar koju sam htio provjeriti jest mit o veličini crnačkih organa. Čuo sam od drugih da je to samo mit, ali u Terryjevom slučaju – svakako nije bio! Imao je zaista impresivan komad koji je stršao ravan i krut poput stijene. Duljina, po Terryjevim riječima, 22cm. Takvo nešto mi je krasno za vidjeti, ali kad nešto s njim treba raditi, onda nastaju problemi. Više mi se sviđaju manji komadi koje se može bolje i lakše "obrađivati".

A Dillon, drugi frajer, je bijelac i nezasitni pasivac. Nedugo nakon početka naše igre, pridružio nam se još jedan frajer, također pasivac. Terry je očito pozivao frajere koji njemu odgovaraju. Međutim, ja nemam ništa protiv aktivne uloge, tako da sam je u ovoj neuravnoteženoj situaciji rado prihvatio. Prilično sam prilagodljiv što se toga tiče, sve ovisi s kim sam. To mi je prilično zanimljivo: primijetio sam kod nekih ljudi da se brzo prilagode situaciji u kojoj se nalaze, dok drugi nema šanse da promijene svoju ulogu. Drago mi je da sam u ovoj prvoj, svestranoj ("versatile") skupini.

Bio sam prilično nervozan prije nego što smo se upustili u naše igre. Nisam znao što mogu očekivati i kako će se stvari odvijati. Međutim, ubrzo mi je postalo jasno da se radi o sasvim normalnim ljudima i da svi rade isto ono što se radi u parovima. Samo što je puno zanimljivije kad ima više ljudi: može se zabavljati na puno više načina nego samo s jednim čovjekom. Naravno, ovdje se radi samo o seksu. Ono što je nedostajalo su emocije, a emocije su te koje u odnosu jedan-na-jedan omogućavaju nešto puno veće i bolje od samog seksa. Iako su mi se ove igre svidjele, zaključio sam da se prava stvar ipak postiže u vezi s jednom voljenom osobom.

Zamalo da zaboravim: Terry i Dillon su se zabavljali "bareback" – bez kondoma! Prije toga su pitali jedan drugoga da li su sigurni i kad su se testirali. Što se mene tiče, kondom je bio obavezan u analnom seksu bez obzira o kojoj se ulozi radilo, i s tim nitko nije radio probleme. Stvarno mi nije jasno što ti ljudi misle. Može li mi to netko objasniti?
- 08:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005