Bottom seeking Top

11.02.2005., petak

Tim

Tim se jako zainteresirao za mene. Bojim se kuda to vodi. Ne želim ga povrijediti dajući mu lažne nade da ćemo možda završiti u vezi. Sviđa mi se sva pažnja i nježnost koju mi pruža, ali nažalost, koliko god to plitko zvučalo, zbog njegovog izgleda ne mogu zamisliti biti u vezi s njim. Radi se o starosnoj razlici. Deset godina je stariji od mene, što i nije tako puno, međutim, on izgleda i starije od svojih godina. To me ne smeta kad sam s njim kod kuće ili u krevetu, ali bi me smetalo s njim izaći van u bar ili u gay klub. Osjećao bih se kao da su sve oči uprte u nas.

Na gornjoj slici je Rick Dinihanian kojeg je prošle godine Playgirl magazin izabrao za muškarca godine. Ništa ne bi bilo čudno da Rick nije 55-godišnjak i homoseksualac. Za mene je Rick prava inspiracija! Izgleda deset puta bolje od mene, a skoro je duplo stariji. Nije fer da uspoređujem Tima sa muškarcem godine, samo želim reći da u licu obojica izgledaju otprilike jednako staro. Tim sa svojom sijedom kosom izgleda malo starije. A romantičnu vezu s muškarcima tih godina ne mogu zamisliti, taman se radilo o muškarcu godine Playgirl magazina.

Neodlučan sam što da napravim. Ne želim se odreći Tima jer se dobro zabavljamo jedan s drugim. Međutim, nisam siguran gdje se nalaze njegove granice. Dosad je bio prilično tolerantan i još je malo nervozan sa mnom jer kaže da sam mu jako zgodan. Ja se jako brinem da ga ne povrijedim, a s druge strane mislim da je on prilično iskusan pa vjerovatno i sam kuži više nego što mu ja govorim. Očito je da se i njemu sviđa seks. A za nešto više kaže da se moramo bolje upoznati. Nisam još spreman da ga tek tako otkačim. Nadam se da ne radim veliku grešku...

Pitao sam prijatelje što da napravim. Da li da mu otvoreno kažem da nikakva veza ne dolazi u obzir? Ili da pustim da stvari teku svojim tokom? Sid mi je preporučio da mu na neki način dam do znanja. Ne moram mu spominjati starosnu razliku jer to bi ga svakako povrijedilo. Ali mogu mu reći da nisam spreman za vezu jer sam još u periodu istraživanja i eksperimentiranja. Što je također istina. Ali kako tako nešto reći nekome?

A moj Basilio Premudri me opet oprao zbog mog ponašanja!

"Glede nedoumica koje imaš s Timom savjetujem ti iskreni razgovor. Znam dobro da nije nikada lako voditi taj tip razovora, avaj ni ja se ne mogu podičiti nekim velikim iskustvom po tom pitanju ali, na temelju skromnog iskustva dolazim do zaključka da se uvijek pokaže najpoštenijim rješenjem, a vrlo često i najboljim... Uostalom ja te pamtim kao vrlo iskrenu, otvorenu i direktnu osobu. Tim si me osobinama i najviše osvojio na početku naše ljetošnje avanturice pa ne bih volio da trendovima koji vladaju kod većine gay-populacije tako lako prepustiš najvrijednije komponente svoje osobnosti. A Tim, ako je doista iskusan i mudar (kakvim ga prikazuješ) zasigurno će znati cijeniti istinu ma koliko mu ona odgovarala ili ne...

"Suvremeni trend nemara i površnosti čini mi se da je posebno naglašen među pederima, pogotovo od kada smo svi prešli na komunikaciju i traženje partnera preko Neta (nosi ga đava!). Kao pobornik nekih starih (moralnih) vrijednosti kao što je vjernost (barem u prijateljskim odnosima), odanost, spremnost pomoći, spremnost ulagati u kvalitetnije međuljudske odnose, ne mogu bez gnušanja promatrati kako se danas među našom populacijom brzo stvaraju i još brže prekidaju "prijateljstva" i "ljubavi", kako ljudi "ko muhe bez glave" trče iz jednog u drugi površni odnos. Strašno! Ne tako rijetko s nostalgijom se prisjećam vremena kada nije bilo ni Neta, ni gay-barova i kada ti je događaj života bio naići na neku "srodnu" dušu. Bila su to teška ali i lijepa vremena ..."

A ja opet ponavljam: bogu hvala za Internet!
- 04:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005