Bottom seeking Top

10.02.2005., četvrtak

Promiskuitet

Basilio Premudri, moj duhovni vođa, me upravo oprao zbog prethodnog napisa. "Kontinuirano se ne mogu u dovoljnoj mjeri isčuditi količini komada koje si u ovom (relativno) kratkom roku odvukao u krevet. Ponavljam ono što sam već više puta rekao: meni je već teško ili skoro nemoguće upamtiti sama imena, a kamo li neki podatak više o tom mnoštvu likova, životnih priča i dogodovština. Najiskrenije govoreći, čini mi se da ja u cijeloj svojoj promiskuitetnoj fazi nisam promjenio toliko komada koliko si ti u ovom periodu od ljeta. Ono što me brine jest pitanje je li riječ još uvijek o životnoj "fazi" ili je to postao životni stil. Volio bih da je prva solucija stvarni odgovor i da se ta faza čim prije završi. Jako mi je krivo vidjeti da se osobe tvojih kvaliteta, sposobnosti, inteligencije i mogućnosti da vole (i budu voljene) prepuste stalnom mijenanju partnera. Uostalom s obzirom na nezgode o kojim si govorio u svojoj zadnjoj porukici pitam se koliko se faktor rizika povećava s obzirom na količinu osoba s kojima si u intinim odnosima... Molim te, nemoj mi zamjeriti na ovoj (dobronamjernoj) moralnoj prodiki. Valjda si svjestan koliko mi je stalo do tebe i koliko bih volio da vodiš jedan kvailtetan, sretan i siguran život..."

Meni je jako draga definicija promiskuiteta koju sam nedavno čuo: promiskuitetna je ona osoba koja ima više partnera nego mi sami. He he. Kako istinito! Basilio nije jedini koji se snebiva nad mojim ponašanjem. Teško je shvatiti kako se može nekoga upoznati na Internetu, te nakon kratkog chata i razmjene tjelesnih dimenzija i fotografija, završiti s njim u krevetu. Teško je shvatiti kako se nekoga može upoznati u baru te nakon kraćeg razgovora završiti u krevetu. Teško je shvatiti, osim ako nemate sličnih iskustava pa vam je to čisto normalno.

Česta je zabluda da je homoseksualna zajednica jako promiskuitetna. Naime, promiskuitet je karakteristika muškaraca općenito, bili oni gay ili str8. To naravno najviše dolazi do izražaja u muškom homoseksualnom svijetu, pa stoga zabluda da su homoseksualci promiskuitetniji od heteroseksualaca. Kako je moj bivši tarapeut fino objasnio, u heteroseksualnim vezama se muška i ženska energija uravnotežuju. Ženska energija smiruje mušku i stvara se ravnoteža. S druge strane, kad se dvije muške energije susretnu, rezultat je obično eksplozivan. (Na moju veliku radost! :-)

Mislim da je promiskuitet u većini slučajeva prolazna pojava. Radi se o fazi kad ljudi istražuju sebe i svoju seksualnost. Ponašaju se kao djeca u trgovini slatkiša: sve žele probati i iskušati. Međutim, nakon nekog vremena se obično zasite pa onda počnu težiti kvalitetnijim vezama, počinju tražiti emocionalnu povezanost sa drugom osobom, a ne samo seks. Zato smatram da se trenutno nalazim u fazi koja će proći. Većina ljudi kroz ovu fazu prođe u periodu puberteta i adolescencije. Homoseksualacima se ta faza obično desi kasnije, ponekad godinama i desetljećima kasnije, nakon što konačno priznaju sebi da su to što jesu, odbace društvene zablude i religijske dogme, i počnu živjeti svoj život onako kako im tijelo i psiha nalaže. Meni se ovo oslobađanje desilo u 31. godini. Ponekad žalim za propuštenim godinama života, a ponekad se osjećam sretnim što nisam poput drugih koji to dožive dosta kasnije ili se nikad ne oslobode pa svoju tajnu i svoje skrivene težnje ponesu u grob.

Što se tiče broja mojih partnera, on se trenutno nalazi između 10 i 15 u periodu od 6 mjeseci. Taj broj mi se čini jako malim s obzirom na neke ljude koje susrećem. U biti sam dosta probirljiv kad se radi o odabiru partnera. Moji izleti na chat u većini slučajeva ne rezultiraju seksom. S druge strane, s većinom od ovih ljudi sam se susreo samo jedanput jer za daljnje druženje nije bilo interesa, bilo s jedne ili druge strane, ili obostrano. Nadam se da će se broj mojih partnera brže povećavati jer želim što prije proći kroz ovu fazu. Želim isprobati sve što me zanima i onda se posvetiti jednoj osobi. Sve dok ne zadovoljim sve svoje želje i težnje, neću se moći smiriti uz jednu osobu. A imam još toliko toga na listi mojih težnji da će mi uzeti vremena sve to ostvariti. Stay tuned. :-)
- 04:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005