borut

30.06.2010., srijeda

Grlice rastu

Evo ih deset dana nakon sto su se izvalile (a nisam siguran je li bolje reci izlegle, ili mozda cak ispilile?)




- 20:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

28.06.2010., ponedjeljak

Tako to radi Banka Hapoalim

Kad Banka Hapoalim obiljezava devedeset godina postojanja onda to izgleda ovako:

................

Prostora za sve,



zabave za sve,



(govori se da i Bregovic ovih dana gostuje u Izraelu)

,

a s improviziranog gledalista za 7-8 tisuca promatraca



na bini kakve se rijetko vidjaju



redali su se, jedan za drugim, izvodjaci "prve (ovdasnje) lige" - od Ilanit i Sajke Levija, preko Dani Robasa, Arkadi Duhina, Adi Milera, Ninet, Margol ... do jednoiposatnog program Slome Arcija s, dakako, pozivom da se konacno Gilada Salita vrati doma!


- 05:29 - Komentari (18) - Isprintaj - #

26.06.2010., subota

Novi dan

U novi dan nas je uveo veseli gitarista koji svakog petka o podnevu obilazi bolnicke sobe unoseci malo radosti pacijentima koji ce provesti i kraj tjedna pod lijecnickom paskom. Svirao je i pjevao hasidske pjesme, a kad su ga pitali svira li i neke druge zanrove, rado je zasvirao "Kucu izlazeceg sunca", pa "Grka Zorbu", tvrdeci da je rijeci zaboravio.



Onda smo ustanovili da goluzdravi zutokljunci rastu dosta brzo



i na kraju smo otisli pogledati podzemne tunele kroz koje je prije dvije tisuce godina dotjecala voda iz 23 kilometra udaljenih izvora do drevne Cezareje (dakako, preko onog akvadukta kojeg tako cesto vidjamo na ovom blogu)!




- 14:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

25.06.2010., petak

Sabat

Anja je veceras upalila subotnje (sabat) svijece, dok molitvu izgovaraju Saron, Ziv i Raz.



A mene je dopalo puhati u svijece rodjendanske torte!




- 21:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #

U Nataniji

Jucer smo ulovili malo vremena i za upoznati Nataniju (grad uz more, 30 kilometara sjevernije od Tel Aviva)



i kupiti po koji suvenir!



Cini mi se da cemo danas, sutra opet tamo!

- 05:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

23.06.2010., srijeda

Stigli Anja i Petar

Bartul i Jotam su danas hitali na telavivski aerodrom kako bi docekali Anju i Petra;



a stigao je i stari znanac Vlado!



- 23:12 - Komentari (9) - Isprintaj - #

22.06.2010., utorak

Cudo od auta

Vise smo se puta mimoisli na izraelskim cestama, a ovog puta sam ga "uhvatio" u Beitan Aharonu.



Buduci da je prevozio mladence na zabavu u tamosnji "Bajt Hagadol", prisao sam i zaselio im srecu!


- 19:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

21.06.2010., ponedjeljak

Najnovija vijest

O grlici koja je u gnijezdo na nasem balkonu polozila dva jaja smo pisali! Nije proslo nego 12-13 dana (tko bi rekao da je to dovoljno da se stvori novi zivot) i evo vec dva goluzdrava pticurka cekaju da im se mama vrati.




- 04:06 - Komentari (20) - Isprintaj - #

20.06.2010., nedjelja

Najduzi dani

Ovo su najduzi dani u godini. Vec je vruce, a najavljuju pravi toplotni val. On donosi i izmaglice i slabu vidljivost. Hoce li se sunce pokazati sasvim na zapadu za solsticija, nije izvjesno, pa ga biljezim danas,



dok je sve puno aktivnosti.



Cak se u plicaku skupljaju sirene -



- uz akusticnu gitaru mogle bi i zapjevati!



Njihovu pjevu se ne moze odoliti, a nema ni jarbola da se za nj privezem, pa okrecem ledja moru:-)

..............................

- 14:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Sound of Silence


- 05:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

19.06.2010., subota

Foto Tvornica Snova za Vesnu

Hvala Foto Tvornici Snova (neki je bolje znaju kao Bugenviliju) na dobrim zeljama popracenim fotografijom:


- 20:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Kornjaca (nastavak)

Moj susret s kornjacom je bio kratak, ali je trebao ostati u sjecanju kao jedan od onih iznenandnih, neocekivanih dogadja kojima se cesto vracamo kad smo u slicnim situacijama. I odista, jucer dok sam plivao uzbrukanim morem, uzivajuci u svakom gutljaju nehotice progutane slane vode, pogledavao sam lijevo - desno ne bih li u pijesku uskovitlanom s morskog dna zapazio smedje ili zelene plohe mocnog oklopa. Dakako, nista od mojih ocekivanja, a tako ce, valjda, biti i danas pred vecer.



No, jutros javljaju kako je ekipa Udruge za zastitu prirode u svojem redovitom obilasku obale u potrazi za gnijezdima kornjaca pronasla tragove puzanja upravo tamo kamo odlazim na plivanje. Isli su za tragovima i pronasli dobro ukopano gnijezdo, pa ga lisice i sakali nisu mogli opljackati. Kopanje se isplatilo i izvadjeno je 161 jaje zelene kornjace, koja su vec prenesena u posebno ogradjeni i zasticeni prostor iz kojeg ce se za koji mjesec nadgledati spustanje malih vodozemaca u more.

............

Neka im je sa srecom u nastojanju za odrzanjem vrste, a ja se nadam da cu barem neku od buducih majki-kornjaca vidjeti kada dodju ostaviti svoje potomstvo nepogresivo na onom mjestu gdje su prvi put ugledale danje svjetlo.

........................

- 11:43 - Komentari (4) - Isprintaj - #

15.06.2010., utorak

Sunce ili ...

Eto sam se sjetio da je i Sunce zvijezda, pa ne mogu pitati: "Sunce ili zvijezda?", ali ovakvoga ga nikad nisam uspio sinimiti. Do duse ni danas ga nisam vidio ovakovoga, ali kamera moze sve:-)



... a onda se je "smirilo" i sve je bilo kao i obicno!


- 19:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #

14.06.2010., ponedjeljak

Kornjaca

Jucer, sat prije zalaska sunca, odlucio sam plivati u prostoru kojeg nadziru sapasavatelji!



Plivao sam uz plutace koje oznacavaju nadzirano podrucje i svaki put na istom mjestu susretao veliku, prelijepu, plavu meduzu (otprilike ovakvu):

...

Pazio sam da je ne uznemirim, jer dodiri s njom bi mogli biti bolni. Ali pravo iznenadjenje me je cekalo kod posljednjeg preplivavanja. Prava, pravcata kornjaca, promjera oko pola metra, sasvim se je nonsalantno kretala od kopna. Bio sam ravno iznad nje i nastojao je pratiti. To mi je i uspjevalo nekih stotinjak metara dok nisam shvatio da ona moze i brze, a mene nema smisla do Cipra!

..........

- 14:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #

13.06.2010., nedjelja

Tek...

...za prisjetiti se da i s ove strane Mediterana sunce odlazi na pocinak!




- 20:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

12.06.2010., subota

Cemu se Vesna smije?

Prica mi Vesna, prekidajuci svaku recenicu smijehom, kako je neki znanac iz Jeruzalema prisustvovao nedavnom porodu svoje supruge. Na svijet su donijelu malu kcerkicu, ali scene su bile takove da se je znanac dva puta onesvijestio. Medicinsko osoblje je zamalo imalo vise posla s njime nego li s rodiljom.

A jedini komentar znanca iz Jeruzalema bio je: "Koja sreca da nam se rodila kcerka, pa nece dozivjeti ovo sto sam ja prosao!!!"

- 11:03 - Komentari (12) - Isprintaj - #

11.06.2010., petak

Kupido

Prvi i jedini put ga je vidjela u autobusu koji je vozio sa sjevera za Tel Aviv. Ona je usla u Afuli, a on je vec sjedio tamo skoro na kraju. Autobus je bio pun i smjestila se je pored njega. Poceli su razgovarati i poslije nekoliko recenica njezino lice je ozario osmjeh. On je bio vedar i zabavan. Putovanje je proslo u hipu. Prije nego li je sisao na stanici Einstain zamolio ju je da mu dade telefonski broj. Odbila je, jer da ona ne daje broj mobitela nekome koga poznaje tek sat, dva. On je iz ruksaka izvadio malu biljeznicu, zapisao broj njegovog mobilnog, dopisao jos nesto, istrgao papiric, prasavio ga i iskacuci na vreli telavivski asfalt uzviknuo: "Javi se!".

......

Otvorila je listic i procitala: "Ovaj put Kupido je pogodio u centar!" Krisom je poljubila poruku i pomno je spremila namjeravajuci kasnije nastaviti razgovor. Ali na vecer nije mogla pronaci dragocjene podatke - papiric nigdje nije bilo. Veselja, koje ju je ispunjavalo citavog dana, je nestalo.Oci su se navlazile suzama. Pokusvala se je prisjetiti svega o cemu su razgovarali, mjesta koje je spominjao da bi isla tamo i cekala. Sutradan je otisla na autobusnu stanicu i gledala kroz prozore autobusa koji su stizali sa sjevera. I jos jedan suradan.

A onda je danas u casopisu "La Isha" objavljeno njezino pismo (jer sjetila se je da joj je pricao kako subotom cita mamine zenske revije) u kojem ona moli ako netko od citatelja moze "povezati konce", nek' se javi kako bi Kupidova strelica odista pogodila u metu!

- 19:23 - Komentari (10) - Isprintaj - #

10.06.2010., četvrtak

Sta se zbilo?!

Da ne bih duljio s objasnjenjima zasto ovog bloga desetak dana nije bilo, evo teksta kojega sam sinoc poslao na mail urednika Blog.hr, da bih oko podneva dobio veseli Vesnin telefonski poziv da su "zelene stranice" vracene! Hvala urednice!!!

(A u privitku i malo o dogadjanjima u to vrijeme.)

Postovani urednice!

Prije nekih 6 godina poceo sam pisati blog (borut.blog.hr) i on je postao dio moje svakodnevnice. Bilo je i zanimanja za moj blog pa je cak bio postavljen na Cool listu. Zajedno sa Blogom.hr imao sam i ja uspona i padova, ali smo se zajedno dobro drzali svih ovih godina. Preko bloga moja obitelj i veliki krug poznanika pratili su sva dogadjanja oko mene!

No, sticajem neugodnih okolnosti, krajem svibnja mjeseca izbrisao sam blog misleci da se vise necu pojavljivati. Uslijedili su nebrojeni pozivi telefonima, poruke E-postom, tako da sam opet napravi blog (borutk.blog.hr) i napisao post - dva. Ali to nije zadovoljilo nikoga, a ja sam uvidio velicinu svoje pogreske.

Molio bih da me, u ime naseg dugogodisnjeg virtualnog druzenja, obavijestite postojili ikakva mogucnost da se borut.blog.hr pronadje na serverima za cuvanje podatak i da se vrati u tamo odakle sam ga izbrisao, te sta to podrazumjeva!

Unaprijed zahvaljujem

Borut



09.06.2010., srijeda


Grlica

Cini se da je nas balkon, unatoc Macijevim prijetnjama, dobro utociste za ptice kojima se zuri donijeti potomstvo na svijet. Grlica u ovakvom polozaju nije slucajno u jednom od nasih pitara (posuda za cvijece)!



Kad sam se jucer priblizio, odleprsala je i ostavila iza sebe jedno jaje.



No, sigurno je i da se je vratila, jer danas su tamo vec dva (jaja)!



Komentar:

Brod u boci
Kažu da je sretna ona kuća na kojoj lastavice svijaju svoja gnijezda. Pa eto, nadam se da isto vrijedi i za grlice :-) Veliki pozdrav Vesna i Borute!


05.06.2010., subota

Novi pocetak


Svaki pocetak je tezak, a za ovaj odabirem fotke Jotama kojega smo odveli na kupanje ispred akvadukta,





dok Vesnina lijecnicka ekipa razmatra mogucnosti daljnjeg lijecenja




... i sad jos pokusati vratiti nesto od ranijeg izgleda bloga, te javiti svima da smo opet tu!

Komentari:



Juliere
mislim da mozes pitati administratore da ti ponovo aktiviraju stari blog.... imaju sigurno backup. javim se. pozdrav


05.06.2010. (12:31)

luki 2
Dragi Borute; što je blog nestao?! :((((
Za Goldie - loše si vidio - čokolade! :))))) Pasje! Naglasila sma i u postu...
Pusa, pozdravi veliki hrabroj i dragoj Vesni i tebi; svima Vama! Uživajte u vikendu!
Vole Vas Luki+Goldie


05.06.2010. (19:09)

Helix
Što se desilo s blogom? I ja vjerujem da se može reaktivirati, Ja sam jednog podigla iz pepela:))) Uostalom nije važno, vidim da piše da ste kući, vidim veselog Jotama! To su važne vijesti. Budite mi dobro!


05.06.2010. (20:38)

luki 2
Jotam je presladak na kupanju! Zaboravih reći - pa dodajem...:))))) Vole Vas Luki+Goldie


05.06.2010. (23:34)

mirjam
Dragi Borute,
ne mogu riječima izreći koliko mi je drago da si tu. Brinula sam, ... , a opet ne želeći pretjeranom brigom zaći u vašu slobodu čekala sam neprestano virkajući, osluškujući, strepeći ... , moleći, ... Nadala sam se ... , i evo vas !!! Često se u životu dogodi da nam izbrišu ili smo sami dovedeni do toga i prisiljeni srušiti i izbrisati sve što smo do tada u trudu i sa ljubavlju gradili, ali veliki je podvig izdići se i nanovo početi, nanovo graditi. Stoga ti želim izraziti divljenje na snazi koju si uspio smoći i opet krenuti i u iskrenosti srca koje je sa vama zaželjeti ti da ustraješ ...
...
Prekrasno je vidjeti Jotama i njegovo očito uživanje u moru. To je dijete mora ! I neustrašivi, hrabri mali borac /sa svojim već vrlo prepoznatljivim šeretskiim osmijehom kojim vas, a i nas, osvaja .../. Njegovo veselje, djetinja otvorena radost je melem za dušu !!!
...
Moje molitve su od samoga početka upućene i za liječničku ekipu čiji rad neopisivo cijenim i kojoj se neizmjerno divim. Liječnici na osobit način pomažu čovjeku svojim požrtvovnim i nesebičnim radom, znanjem i umijećem ... i svim srcem za dobro čovjeka ! I vjerujem da će ova ekipa dati sve od sebe da pomogne, da iznađe sve moguće i nemoguće načine za boljitak, za ozdravljenje ..
....
Prenesi moje iskrene pozdrave Vesni na koju neprestano mislim i sa kojom sam srcem povezana želeći joj svu snagu, veliku i čvrstu volju, ustrajnost, nadu i vjeru, ... i svu ljubav koja je okružuje i koja joj je podstrek za dalje, za više, za bolje, ...

Još jednom, hvala na javljanju !

BVB !!!

Lijep pozdrav ...


06.06.2010. (20:10)

modri odsjaj
Najvažnije je da ste svi opet na okupu i da je Vesna doma i da ozdravljenje napreduje u željenom pravcu.
I vjerujem da je od svih metoda liječenja Jotamov osmijeh najučinkovitiji. ;)


07.06.2010. (00:55)

gustirna
Razvedrih se kad vidjeh tvoj komentar kod mene.
Raduje me vaš povratak doma. I ja sam se na neki način vratila doma nakon putovanja prekrasnim Velebitom. Posjetili smo jednu šumu i sjetih se Poruka iz šume koje ponekad izvučem za sebe i meni drage ljude, kad osjetim poriv za tim.
Sad sam osjetila poriv da izvučem jednu Poruku za Vesnu i tebe.
Poruka je izašla nakon miješanja i nisma imala nikakvog utjecaja na izbor njenog sadržaja, osim vibracije moje iskrene želje upućene vama.
Nadam se da ćete u njoj pronaći neke odgovore, kao što sam i ja mnogo puta dobila odgovore iz tih Poruka kad sam ih tražila.
Za vas, od srca:
Zračne vile: PROMJENE
Osluškuj. Dolazi. Onaj što čisti i umiruje.
I poslije njega više ništa nije isto. Zato je vrijeme za promjene.
Obuci ogrtač i kreni i dopusti vjetru da te ponese.
I ne boj se promjena jer one su dobre, one ti sreću u život donose.
Nauči ih prihvatiti i shvatit ćeš
da letjet s vjetrom lagano je.

:-)


07.06.2010. (18:03)

Bodulka
Doza zabrinutosti svih ovdje prisutnih dovoljan je dokaz koliko ste nam dragi!!Veliki pozdrav oboma!
I ne zamjerite ali na Jotamu se ipak vide jadranski geni - more generacijama ostaje u krvi!! ;)


07.06.2010. (23:25)

gogoo
Lijepa plaža na kojoj djeca uživaju ,a liječnička ekipa ne djeluje zabrinuto. Pozdrav sa ljetnog Kvarnera


08.06.2010. (14:01)

MODESTI BLEJZ
drago mi vas opet čitati i gledati, možda uredništvo može povratiti stari blog? kontakt na: urednik@blog.hr
sretno! :0)


08.06.2010. (17:27)

Darko
E, već sam pomislio da bloga više nema! Pa ga eto jedva nađoh. Na svoje olakšanje!


08.06.2010. (17:53)


30.05.2010., nedjelja

Kod kuce

Evo nas kod kuce!

- 19:28 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V