borut

29.11.2009., nedjelja

Yahoo! - neprilike

Evo me vec nekoliko prijatelja pozvalo telefonom zanimajuci se sta se to sa mnom zbiva tamo negdje u Nigeriji.

Za cas sam ustanovio da je netko provalio u moj Yahoo-mail i s njega poslao na na adrese koje je tamo pronasao mail slijedecega sadrzaja:


----- Original Message -----
From: baruh kortovic
To: undisclosed recipients:
Sent: Sunday, November 29, 2009 4:46 PM
Subject: I need assistant pls


Hope you are doing well, I am writing to ask you to please loan me $3,500 urgently. I traveled to Nigeria for a program so i was robbed at the hotel where i lodge. Now i need $3,500 to settle my bills and get a flight ticket back home. I will appreciate any amount you can quickly arrange and send to me via Western Union or Money Gram with the details below.

Name: Borut Kurtovic
Address: 32 Allen Avenue
Lagos,Nigeria
23401
Text Question: My color
Answer: Blue

Please remember to send me full details of the transfer or scanned copy of the transfer receipt so that i can get the money here without any delay or problem. I will check my e-mail again later .

Borut Kurtovic
HaBrosh 488/11
30600 Or Akiva
I s r a e l
http://borut.blog.hr



Svima koji su dobili taj mail se, ponajprije na ovom mjestu, duboko ispricavam, a u medjuvremenu cu pokusati od urednistva Yahoo-ua dobiti natrag moj ID i svima poslati pismo isprike.

- 17:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

24.11.2009., utorak

U maslinama poslije berbe

Jair (onaj isti kod kojeg sam bio u berbi prosle godine) je javio da je zavrsio s berbom maslina. Poznavajuci (ne)temeljitost ovdasnjih beraca pohitao sam jucer pregledati maslinik kako bi se s Vesnom dogovorio za akciju. Vidio sam da na nekoliko stabala nisu obrane citave grane i da nam ne predstoji tezak posao. Zadovoljan, krenio sam kuci taman pred sumrak! Traktori su zavrsavali rad u poljima,



a nijanse postajale sve tamnije!



Danas je osvanulo prekrasno jutro, pa nismo zurili ocekujuci lijepo vrijeme. Tako je i bilo u pocetku. Vesna se je odmah latila posla,



ne propustajuci ni jednu maslinu koja bi joj dosla na dohvat ruke. Pri tome je vodila racuna i o pravilnom drzanju tijela!



A onda se je sjetila da je slusala na radiju kako je iz obliznjeg zooloskog vrta pobjegao vuk Juda i da lunja uokolo, pa se je popela na prvu maslinu i brala po vitkim granama. Sisla je tek kad je doslo vrijeme marendi,



a onda smo morali bjezati, jer je pocela kisa. Ubrali smo taman da nam bude za poslolit po iskusanoj i nezmjenjivoj recepturi starog, dobrog prijatelja Perise!

(Foto: Viola G.)


Pa tko bude u ovim krajevima polovinom prosinca i/ili kasnije, nek' se smatra pozvanim na degustaciju!

- 16:49 - Komentari (23) - Isprintaj - #

21.11.2009., subota

Subota u pidzami

Nije subota u pidzami, nego ja ove subote ne izlazim iz pidzame, jer jucer me je, naime, zeznila casica dobroga crnjaka na nekom rodjendanu, a i danas sam poslije ribice koju je Vesna pripremila za rucak trgnio malo Shardonnay-a, pa mi se je najbolje ne udaljavat od kucnog praga, a treba mi i pregledati materijal s koncerata Paula Anke iz Tel Aviva 18. i 19. o.m, na kojima je on izjavio kako ne bi bio cekao 50 godina za dolazak u Izrael da je znao da ce ga publika tako toplo prihvatiti i da svi znaju rijeci njegovih pjesama, a jedan novinar, njegov vrsnjak, upravo govori o uspjehu koncerata, pravdajuci se pritom da ih nije vidio u zivo, buduci da mu je neprihvatljivo da mu netko njegovih godina pjeva "ja sam tako mlad, a ti tako stara" ("Diana")!

O, sve mi je stalo u jednu recenicu! Samo jos video s koncerta i: to je to!

..................

- 15:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #

15.11.2009., nedjelja

U traganju za suncem

Oblaci su se opet narogusili. Nadajuci se da ce pred kraj dana sunce ipak proviriti, spustili smo se do akvadukta.



I dok sam ja gledao u nebesa,



druzeci se (kao) s Galebom,



Vesna je imala psece drustvo,



da bi nam zatim oboma pozirao "kauboj" iz Dziser el Zarka!



Popusio je duvan tepajuci svome ljubimcu



i odjurio!



Al' eto sunca! Vec se ljeska u plavetnu moru! Zajedno ce na pocinak!


- 15:47 - Komentari (20) - Isprintaj - #

13.11.2009., petak

Petak trinaesti

Čuvajte se, ime mi je Nadra!!!

........./.....


- 09:51 - Komentari (12) - Isprintaj - #

10.11.2009., utorak

Park "Utopija"

Park Za posjet Parku "Utopija" treba odabrati ne prevruci dan u sred tjedna (nikako petak, subotu ili bilo koji blagdan, jer je tada kod kuce ostaju samo bolesni, a svi sposobni se razmile po prirodim i umjetnim atrakcijama), dakako ne kisni, opremiti se dobrom voljom i voziti od Hadere ili od Natanije zapadno prema autocesti (ovdje poznatoj kao "Kvis 6"). Nikako ne preci Kvis 6, ali ako ste ga vec presli, nema brige - vojnici na rampi ce vas vratiti natrag,




kako ne biste usli u Tulkarem (podrucje Palestinske Autonomije) i objasniti gdje trebate skrenuti s ceste broj 57 u desno. Nakon uredno obavljenog placanja ulaznine i prolaska kroz rasadnik u kojem se moze kupiti sve sto je vezano za hortikulturu, kroz nekakav tunel



se ulazi u veliki park s odrzavanom temperaturom prepun orhideja.







................


...............

...............

Kad smo se nagledali orhideja, prosetali smo otvorenim dijelom parka u kojemu me je Vesna pustila u labirint

...............

osmisljen u dva nivoa,

...............

ali me nije uspjela slijediti i odahnula je od srece kad je ponovo ugledala svjetlo dana!

...............

Jos je tu bilo svega i svacega, ali sam se uspio jedino skoncentrirati na jezerce u kojemu sam lovio dugu u vodoskoku



i patka koji se je sepurio ploveci tamo-amo!



A na povratko nikako ne treba pokusati skracivati put, jer i mi smo se odjednom nasli u arapskoj Kalansui, koju krase i ovakvi dvori,



pa nam se je valjalo opet okrenuti, a i onako svi potevi vode u Ikeu!!!


- 18:35 - Komentari (14) - Isprintaj - #

08.11.2009., nedjelja

Brujet

Danas me je za rucak cekao brujet (neki finiji od mene ce reci brudet, brodet ili cak - brodeto). Vesna je na stol iznijela samo tecu (tako se kod nas govorilo za posudu u kojoj se kuha) sa brujetom i jos jednu sa pulentom (finiji od mene sigurno govore polenta, palenta ili cak - pura), dva pjata (to su vam tanjuri) i pribor za jelo. Nisam stigao pitati Vesnu od kojih riba ga je napravila, nego sam po draci (a to je ona kost oko koje se razvila riba od glave do repa) odmah ustanovio da sam "ulovio" mola. Pa jos jedan mol! Pa jos jedan i tako dalje - samo moli. Kako se glad utazila, razvio se razgovor ugodni oko vrsta riba koje bi se mogle ubaciti u tecu slijedeci put.

Neki su zastupali misljenje da bez skarpine brujet uopce ne moze dobiti prolaznu ocjenu, te da trebaju biti zastupljenje ribe manje velicine, pa je spomenuta i trilja. Nekima se ta ideja nije previse svidjela, jer se u takvom primjeru treba previse zabavljati s dracom i sitnin (oni koji vise polazu na jezik reci ce sitnim, ali moj materinji vuce korjen iz Makarske) koscicama. Jednoglasno je dogovoreno da treba posjetiti trgovinu "Tiv-Tam" (ili tako nekako slicno) pa kupiti sve sta uspijemo prepoznat ukljucivsi i jastoga, a u losijem (ili boljem - stvar je sasvim individualna) slucaju skampe.

Razmisljajuci o novonastalom problemu krenio sam na kratku setnju uz more za koje su mi ovdasnji znalci rekli da je od jutros mirno kao p l a t a! Daleko je to od nase bonace, ali evo ipak:







A kad sam se uskoro vratio kuci nije mi bilo pretesko iznijeti sve sta je ostalo iznijeti na stol, dodati malo razenoga kruha (jer oko pulente je izbila kratka svadja koja je zavrsila u moju stetu). I, o da: otvorena je boca Shardonney-a iz Carmelove Private Collection, berba 1997. godine. Da, da; kad se na dobrom mjestu cuva i vino iz proslog stoljeca je pitko! (i te kako)

...............

- 18:42 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Brujet

Danas me je za rucak cekao brujet (neki finiji od mene ce reci brudet, brodet ili cak - brodeto). Vesna je na stol iznijela samo tecu (tako se kod nas govorilo za posudu u kojoj se kuha) sa brujetom i jos jednu sa pulentom (finiji od mene sigurno govore polenta, palenta ili cak - pura), dva pjata (to su vam tanjuri) i pribor za jelo. Nisam stigao pitati Vesnu od kojih riba ga je napravila, nego sam po draci (a to je ona kost oko koje se razvila riba od glave do repa) odmah ustanovio da sam "ulovio" mola. Pa jos jedan mol! Pa jos jedan i tako dalje - samo moli. Kako se glad utazila, razvio se razgovor ugodni oko vrsta riba koje bi se mogle ubaciti u tecu slijedeci put.

Neki su zastupali misljenje da bez skarpine brujet uopce ne moze dobiti prolaznu ocjenu, te da trebaju biti zastupljenje ribe manje velicine, pa je spomenuta i trilja. Nekima se ta ideja nije previse svidjela, jer se u takvom primjeru treba previse zabavljati s dracom i sitnin (oni koji vise polazu na jezik reci ce sitnim, ali moj materinji vuce korjen iz Makarske) koscicama. Jednoglasno je dogovoreno da treba posjetiti trgovinu "Tiv-Tam" (ili tako nekako slicno) pa kupiti sve sta uspijemo prepoznat ukljucivsi i jastoga, a u losijem (ili boljem - stvar je sasvim individualna) slucaju skampe.

Razmisljajuci o novonastalom problemu krenio sam na kratku setnju uz more za koje su mi ovdasnji znalci rekli da je od jutros mirno kao p l a t a! Daleko je to od nase bonace, ali evo ipak:







A kad sam se uskoro vratio kuci nije mi bilo pretesko iznijeti sve sta je ostalo iznijeti na stol, dodati malo razenoga kruha (jer oko pulente je izbila kratka svadja koja je zavrsila u moju stetu). I, o da: otvorena je boca Shardonney-a iz Carmelove Private Collection, berba 1997. godine. Da, da; kad se na dobrom mjestu cuva i vino iz proslog stoljeca je pitko! (i te kako)

...............

- 18:42 - Komentari (9) - Isprintaj - #

03.11.2009., utorak

Snaga mora

Tko moze procijeniti snagu mora? I kako je izraziti, kad gvozdene grdosije k'o od oraha ljuske valja, a da mu se hoce i u paramparcad bi ih pretvorio za cas;



kad silu sunca gasi k'o da je tek sibice plam, a ne mocna zvijezda cija toplina odrzava sve sto zivi oko nas?


- 20:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

02.11.2009., ponedjeljak

Kruha i zabave

E, jucer nas je (sve radnike poslovnice moje banke) odvelo autobusom u Tel Aviv i, po latinskoj "panem et circenses", najprije ubacilo u nebodere "Azrieli" (to su one telavivske vertikale koje Vesna obozava fotografirati)



gdje smo se u restoranu "Papagajo" okusali u skidanju svih vrsta mesa sa raznjeva koje su nam bez prestanka donosili za stolove oko kojih smo se rasporedili.



Umorni od jela i pica stigli smo taman na pocetak predstave u "Bejt Hajal" (to bi se otprilike moglo prevesti kao "Vojni dom").



Davao se je "Zug muzar" ("Neobicni par"), komedija po kojoj je 1968. godine snimljen i film "The Odd Couple" s Jackom Lemmonom u glavnoj ulozi. U odlicnoj izraelskoj ekipi



glavne uloge igraju Eli Jacpan i Jakov Koen, koji gestikulacijama i virtuoznim dijalozima dovode ovaj igrokaz do granica burleske, ali svo vrijeme uspjevaju odrzati dobar ukus.


- 20:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

01.11.2009., nedjelja

Poslije kise

Kise ne cine samo stete! A izmedju mokrih giranijuma moze se pronaci i motiv za fotku:


- 01:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V