borut

16.01.2007., utorak

Price iz bolesnicke sobe
Sazetak cetvrti

Emanuela su jedno jutro dovela dva vojnika s crvenim kapama zataknutim ispod epoleta na ramenu (padobranci). Hodao je samostalno, ali je djelovao potpuno izgubljen, pa su ga vojnici pridrzavali sa strana. Sa svojih 190 cm visine i 120 kilograma odmah je privukao moju paznju – taj bi igrao u mojoj ekipi (mislim na ragbi igru). Polegli su ga u krevet u hodniku i tu je prospavao 24 sata, onako u jednodjelnom zimskom radnom vojnickom kombinezonu i sa visokim smedjim cipelama na nogama. Nekoliko sam puta prolazio pored njega, ali on se nije micao. Lezao je na lijevom boku sa dlanom ispod glave i jednolicno tiho disao. Sutradan sam ga zatekao za doruckom.



Pricao je kako su ga za vrijeme zanimanja na terenu pored baze u Beit Litu njegovi vojnici (jer on je zapovjednik jedinice u cinu kapetana) dosli pozvati na obrok. On je jednostavno sjedio na zemlji i nije odgovarao. Vec tada je bio bez naocala. Podigli su ga i rekli da ode oprati ruke. Krenuo je prema kanti za otpatke i poceo prebirati smece. Pitali su ga da sta radi. Odgovorio je da pere ruke. Vojnici su shvatili da nesto s njim nije u redu, stupili su u vezu s komandom i dobili nalog da ga odvedu u bolnicu. Dio vojnika su po terenu trazili njegova stvari. Nasli su jedino mobitel, od naocala nije bilo traga!

Emanuel je tesko govorio, jer muca od kada je poceo govoriti, prije dvadeset i nesto godina tamo negdje gdje Kazahstan i Rusija granice sa Kinom. Prije osam godina je s roditeljima uselio u Izrael. Nastanili su se u Bat Jamu, gradu juzno od Tel Aviva, ali on vec dvije godine zivi sam u malom stancicu u Givatajimu. Upisao je studij grafike i upravo zavrsava film kojega ce prezentirati kao seminarski rad. Njegovo mucanje kao da se je smirilo kad je poceo opisivati o cemu je njegov film i na koji nacin je kombinirao fotografije i kratke filmove s grafickim radovima. Pustio sam ga da dugo govori ne prekidajuci ga, iako sam malo razumio od struke o kojoj je on odusevljeno pricao.

Kada sam sa otpusnim pismom napustao odjel, usao sam u njegovu sobu, gdje je konacno dobio krevet koji se u medjuvremenu za njega ispraznio, i zazelio mu puno zdravlja i srece. Ispratio me je pogledom koji je odavao da, iako me je prepoznao, nije siguran kako ja bas izgledam – jos uvijek su trazili njegove naocale po pjesku i travi!

- 10:45 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V