borut

27.02.2006., ponedjeljak

Sunce

Link

- 17:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.02.2006., nedjelja

Izlozba

Link

- 17:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.02.2006., subota

Cvijece

Link

- 17:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23.02.2006., četvrtak

Rabi Nahman

Link

- 17:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Nije islo ...

Link

- 17:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.02.2006., srijeda

"Gros i mjesec"

Link

- 17:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.02.2006., utorak

Vodostaj

Link

- 17:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.02.2006., ponedjeljak

Nevidljivi blog

Svasta sam vec dozivio s ovim blogom, ali da ga mogu uredjivati, a on ostaje nevidljiv i za mene je novost! Bas me zanima ako stavim kvacicu u onaj kvadratic koji oznacava "Proslijedi tekst urednistvu" hocu li postati vidljiv?!

- 14:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #

19.02.2006., nedjelja

Nezadovoljstvo (!)

Nije Jaki bio jedini koji je izrazio nezadovoljstvo mojom neaktivnoscu na blogu! Danas je dosla kod mene u banku klijentica Maja koja prati desavanja (citaj: fotografije) na ovom blogu i negodovala jer, kako je rekla, nije dovoljno aktuelan. Svoju tvrdnju bazirala je na fotografijama koje je napravila jucer dok je setala po Golanskoj visoravni. Rekoh joj da mi posalje fotke i "propust" ce biti ispravljen! Obecala, poslala i evo dviju buba mara koje misle da su macke, jer veljaca bi trebala biti mjesec macjih aktivnosti,



a patuljastu endemsku peruniku je nemoguce bilo izbjeci! Dapace, treba dobro paziti da se ne gazi po njima izbjegavajuci kamenje vulkanskog porjekla gusto razbacano po livadi!



Hvala Maji, a ako ima jos nezadovoljnika, samo naprijed!

Moram reci da me je malo zbunila svijetla boja perunike, jer na mome proslogodisnjem postu bila je dosta tamnija! Valja, valja na terenu provjeriti pravo stanje stvari!

(Pssst! Sve ovo bi moglo ponukat Vesnu da me nagovori na malo duzi izlet barem do brda Gilboa, da se prepustimo uzicima u prirodi!)

- 15:21 - Komentari (11) - Isprintaj - #

18.02.2006., subota

Lijepi dan

Ako nakon dugackog i dobrog sna ustanes u deset sati i izadjes se protegnut na osuncani balkon, a u susret ti sa zapada prilazi nesto veliko krilato, pa trcis unutra po fotoaparat i lovis ga upravo kada je iznad tebe ...



... pa moze li dan poceti ljepse?

- 11:31 - Komentari (19) - Isprintaj - #

17.02.2006., petak

Yaki! Ata meruce? (Jaki, jesi li zadovoljan?)

anemona

Evo sam se vratio s bazena gdje me je spasavalac Jaki "napao" rekavsi da na blogu nema nista novoga. On uglavnom gleda fotografije, jer mu je Hrvatski puno losiji od moga. Zato sam, nakon sto smo zajedno popili kavu i pojeli kutiju napolitanaka, krenio kuci zaobilaznim putom da napravim nekoliko snimaka ne bih li promijenio njegovo misljenje, a mozda se svidi i posjetiteljima bloga iz "smrznute" Europe?

Prosao sam pored table za ulaz u Park prirode na kojoj je oznaceno da su zabranjene sve radnje osim BRANJA CVIJECA!



I evo sta je moj digitalac "ubrao"!

puno zutoga


malo bijeloga


malo crvenoga


i jos crvenoga u borbi za samodrzanjem


Cesta prolazi pored farme jagoda koje se ovdje uzgajaju bez ikakvih kemikalija (moram opet kod strucnjaka na repeticije) i nisam mogao odoliti,







a upravo su ih pripremali za noc navlaceci im najlonske pokrivace!



Kupio sam za 30 sekela (oko 40 kuna) i sada cekamo Bartula pa cemo napravit nesto izmedju rucka i vecere!



Prosao sam i pored plantaza banana, no one su tako zalosne nakon zimskih vjetrova da mi se nije dalo previse zadrzavat uz njih! Barem su plodovi, brizno umotani u plastiku, ostali sacuvani!



A prosao sam i pored autobusne stanice koju su decki iskoristili za odmor, ali na zanimljiv nacin!



Prosao sam i kraj... Ma to nije vazno, a i onako sam pretjerao! Mogao bi netko pomisliti kako mi se svasta dogadja u jednom poslijepodnevu, a ja jos nisam siguran hoce li Jaki biti zadovoljan postom! Budem ga pitao narednoga petka!

- 17:24 - Komentari (14) - Isprintaj - #

16.02.2006., četvrtak

Zagrijavanje

zagrijavanje Danas sam radio do kasno i cim sam dosao kuci narezao sam si prsuta i jos nekih ukusnih stvari koje smo donijeli "od tamo", pa sjeo ispred TV-ea i dao se na posao gledajuci slobodni program klizaca iz Torina! Vesna me je samo pogledala, ne pokazujuci slabosti prema suhomesnatim proizvodima, te upitala kako to da nemam nista za staviti na blog. Zato sam sacekao pauzu izmedju druge i trece grupe klizaca samo da joj dokazem da materijala uvijek ima, a sad se vracam pred TV-e, ali jos nisam odlucio hocu li si, dok traje zagijavanje, narezati jos malo "cajne" ili cu po mandarinama!

- 21:00 - Komentari (14) - Isprintaj - #

14.02.2006., utorak

Sosana Damari (1923-2006)



Jos jedan od znakova raspoznavanja Izraela je otisao. Za uvijek je zamro glas koji je 70 godina dominirao izvornom izraelskom glazbom. Stigla je iz Jemena kao dvogodisnja djevojcica, a u trinaestoj je napustila roditeljski dom i pocela uciti u telavivskom dramskom studiju "Sulomit", koji je njegovao istocnjacku kulturu. Udala se u 16-toj godini za voditelja Studija, koji je pedeset godina bio i njezin umjetnicki voditelj! 1948-me zablistala je prelijepom pjesmom "Kalaniot" (Anemone - koje upravo sada cvatu ovdasnjim livadama i sumama, a njima smo napunili i nasu vazu).



- 19:00 - Komentari (23) - Isprintaj - #

Rodjendan

Moja sestra se rodila na Valentinovo! Da cita blog darovao bih joj ovo srce!



Kako joj racunar nije bas pri ruci reci cu joj sto joj ide po telefonu; a sta cu sa srcem? ... eto ga svima koji za Valentinovo posjete blog!!!

- 00:16 - Komentari (11) - Isprintaj - #

12.02.2006., nedjelja

RALLY "PARIZ - BAKAR"

Citam vijest da su dvije osobe tesko ozlijedjene na danas odrzanom 15-tom maskaranom auto rallyu "Pariz - Bakar" i razmisljam treba li tim ozljedama dodati stetu koju sam pretrpio ne spavajuci noc uoci rallya u Rijeci! Naime, ovako je ispod prozora sobe u kojoj sam trebao spavati izgledao jedan od sudionika rallya dan prije nastupa.



Radovi na "londoneru" su trajali citavu noc uz isprobavanje motora i muzike koja ce pratiti vozilo. Nikakve primjedbe susjeda nisu pomogle, jer rijecke maskare su trenutno najvaznija stvar na Kvarneru i okolici, a stari "yugo" je morao biti osposobljen za start u 11,00 ispred popularnog kafica "Pariz" na Trsatu!


- 23:20 - Komentari (23) - Isprintaj - #

TU BISVAT

TU  BISVAT Sutra je po zidovskom kalendaru 15-ti dan mjeseca SVAT - TU BI SVAT - "praznik drveca"! Sirom Izraela dijelit ce se sadnice za posumljavanje i za nasadjivanja parkova i vrtova! A u sluzbi me je docekao poklon- kosarica s plodovima drveca: sljive, datulje, orasi, bajami, smokve, suvice, marelice, ananas i mango, sve pravilno osuseno i vrlo ukusno.

Dok sam grickao suho voce, sjetih se da sam do jucer u Ljubljani kroz prozor gledao neka druga stabla, kojih se plodovi ne jedu. U najboljem slucaju imaju sisarke koje pomno cuvaju sjeme ne bi li palo na tlo i izbjeglo gladnim pticicama koje u slovenskoj zimi traze i najmanje mrvice! A da sirote pticice, kada snijeg potpuno prekrije tlo, ne uginu od gladi (jer toplo perje ih cuva od hladnoce) brinu dobri ljudi vjesajuci na ta ista stabla kucice koje redovite pune prosom i drugim sjemenjem,



a za one najnepovjerljivje koje se libe uci pod bilo kakav krov vjesaju vrecice sa hranjivim kuglicama (nekakvim lojem u kojeg se umijesaju komadici ljesnjaka ili neke druge pticje poslastice!



Za golubove, kosove i ostale vece ptice (a moze i po koji izgladnjeli cetveronozac) pak, i na snijeg ispod stabla uz razrezanu jabuku!


- 16:08 - Komentari (13) - Isprintaj - #

11.02.2006., subota

Iz Ljubljane

Ostavili smo Ljubljanu i u njoj nadu da ce medicina i cvrsta volja uciniti svoje. Prosli smo kroz Rijeku i obavili jos neke posjete, a s jednog dimnjaka na Trsatu kao da su galebovi htjeli reci: "kod kuce je najbolje!" I evo nas doma u susret svakidasnjici!


- 21:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #

08.02.2006., srijeda

U Ljubljani

Četvrti smo dan u Ljubljani! Četvrti i najsretniji, jer danas je Vesna, kako sama kaže, dobila "na poklon" sestru i to točno godinu dana nakon što je 8-og veljače prošle godine umro njihov tata! Je li to slućajnost ili se sve u nasim životima događa po nekim zakonitostima dirigiranima od nekuda, ili svak ima svog anđela čuvara koji širi zaštitničko krilo kada je to najpotrebnije ...? Ja nemam odgovor, a neću ga niti tražiti, ali danas su L. odvojili od aparata za disanje; i vidio sam i čuo sam kako žena, kojoj prije sedam dana liječnici nisu davali šanse da će ostati s nama, pokušava zagrliti svoje kčerke pitajući ih je li održavaju kuću urednom dok nje nema?

Hvala svima na molitvama i dobrim željama!!!

- 19:36 - Komentari (21) - Isprintaj - #

02.02.2006., četvrtak

Za Ljubljanu

Letimo u subotu za Veronu, a od tamo rent-a-carom do Ljubljane. U vizite!

Nedostajat ce im onaj njima omiljeni "djir" - jutarnja setnja od Mirja, Grubarjevom do Gradascice i usca u Ljubljanicu, pa njome do trznice koju je davno, ali nenadmasivo, osmislio Plecnik; i onda s vrecicama prepunim salatama i vocem preko Tromostovlja do Presernovog spomenika, kavice u "Zlatoj ladjici" i kuci! Do godine, nadajmo se!


- 21:10 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V