Svatko tko se našao na ovome blogu i vraca se na njega s vremenom ce trebati procitati postove koji se nalaze na ovome linku

Ponovni početak! 4. puta

nedjelja, 11.11.2007.

Pokušaj, Isprika, Izjava, Priznanje

Pokušao sam prevesti pjesmu. Onako kako sam to nekada radio sa pjesmama. Preveo sam je! Izgubila je smisao. ne govori više o onome na što se ciljalo.
Uništio sam pjesmu! Prijevod sam zakopao. Duboko. Da ga više nitko ne vidi, nikada.

Sonata Arctica - Shy

Dobro sam. Bolje nego jucer. Jucer sam neke stavri rjesio. I mogu reci da mi je dosta jasnije. Objašnjeno je!
Shavacam koliko sam pogrješio. Godine su prošle, godine su za nama! Znaš N. ..? Dobra si ti osoba! Ispricavam se što sam te maltretirao. Necu više. Znam, jucer sam obecao kako ti se nevu nikada javiti više. Ali nemogu se toga odreci. Ipak mi je drago kada te cujem, kada znam da si dobro. Kada mi se javiš. Ne želim te još pustiti, niti te ikada želim zaboraviti. Bilo je ljijepih trenutaka, možda se i ne sjecaš. Neboj se, L zna moje želje i mišljenja. Laže li kada kaže da ne smeta? Javi se. Javiti cu ti se, ponekada, cisto da ti cujem glas. Hej pa možda se i vidjamo na ljeto. Ako si za? Volim te, Jabba!
(može li se u VIPnetu dobiti ispis SMS-ova s karaja 2001 - 10.2002?)

Dalje... Ostala je opet ona. Kako rece F-ova majka; nit sisa nit guzica. E ali ja sam vidio što vi gospodjo niste. Jeste li vidjeli one lijepe oci. Na trenutke smeđe pa onda opet zelene. Onu nedefiniranu boju njenih usana. Pjegice. Kako skrece pogled. Volim li je? Ne! Ocu li? Možda ne. Neznam! Stalo mi je do nje! Vidjemo se L. Cuvaj svoju crnu maskaru!

Majkacho! Mislim se, jeli moguce prijateljstvo između muškarca i žene? Odgovor je NE! Svaki muškarac koji mi kaže da grješim; sere. Svaka cura koja mi kaže da grješim; nezna!
Nama je u glavi kako bi te potegli! O tome mislimo. Ajme koliko i je puta to prošlo kroz glavu u onim vožnjama u autu. Kakove sam sve misli imao. Prijatelj? To možda ti misliš. Oceš li mi ikada dati? Pa... sada necu niti uzeti. Previše mi je do drugih stalo. Ljuti li te priznanje? Gle, Iako te nemogu imati onako kako sam ja to želio, rađe cu te imati kao "Prijatelja" nego da te nemam u svome životu nikako. Stalo mi je. Pozdrav i tebi (nije namjenjeno samo tebi nego i Kiki J., Maji, Tei)





- 20:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>