drago boric

utorak, 04.08.2009.

KRAJISKI ANTICIVILIZACIJSKI MUTANTI,"SAO-JAO PAMET":NEBOJSA DEVETAK

SRBIJA ZATVARA OCI

...O obradi uhapsenih Krajisnika u Arkanovom logoru u Erdutu pricao mi je poznanik S.A.iz Graduse.Njega i njegovog brata su uhapsili u jednom prihvatnom centru i strpali ih u autobus u kome je vec bila grupa privedenih.Kad je autobus bio pun bez rijeci objasnjenja su krenuli.Onima koji su smogli hrabrosti da se pobune trazeci da im omoguce da se barem pozdrave sa porodicom brzo su zatvorena usta sto pesnicama,
sto kundacima namrgodjenih"beretkasa".U logoru su svi osisani na"nulu",
a zatim je slijedila ubrzana obuka,sto je ljude,nakon cetiri godine provedene po rovovima,naprosto izludjivalo.Svrha"obuke"i nije bila sama obucenost za rat,vec da se u covjeku ubije i najmanji trun dostojanstva i samosvijesti i da se u svijest usadi sto veca kolicina mrznje.
-U tome su potpuno uspijevali,bar sto se mene tice,-prica S.-samo sto mrznja koju su u meni pobudili nije bila usmjerena prema onima na koje su nas huskali,vec prema njima i Milosevicevoj Srbiji koja je pred ovim ociglednim zlocinom zatvarala oci i cutala.Ti se vjerovatno sjecas onog snimka koji su,ne znam koliko puta pustali na HTV-u,snimljenog devedesete u Petrinji gdje sa jednom grupom vicem"Ovo je Srbija,ovo je Srbija".E,taj snimak mi se stotinu puta vrtio pred ocima u Erdutu dok sam sam sebi govorio:"ETO TI SAD SRBIJE,JEBALA TE SRBIJA".Tesko mi je da ovako govorim,ali zaista sam tako osjecao.Ujutro su nas postrojavali za fiskulturu,a prije vjezbi smo trcali i u taktu koraka morali vikati"MI-SMO-SR-PSKI-I-ZDA-JNI-CI".Ne znam da li ces mi vjerovati,ali uzivao sam u tome,mazohisticki.Vjerovatno sam najglasnije urlao te besmislene slogove osvecujuci se makar i na takav bizarni nacin"hrabrim
i neustrasivim tigrovima".
Drugog dana po privodjenju u Erdut dobacio sam jednom osionom
"instruktoru"da su gori od ustasa,NASTO ME JE ONAKO IZ OKRETA RASPALIO PO LICU DA SAM ODMAH PAO.PRITRCASE MU JOS DVOJICA UZ CIJU POMOC ME ONAKO OKRVAVLJENOG DOVUKOSE DO KUCICE ZA PSA I OKO VRATA MI STEGOSE BLATNJAVI PSECI LANAC.Naredise mi da stanem cetveronoske i da lajem kad god neki od"tigrova"prodje pored kucice.To sam i cinio,toliko zdusno,da se oko mene ubrzo stvorio polukrug"celavih"krajiskih glava koje su me
"napackavale"na"tigrove".A kad je,toboze slucajno,naisao onaj sto me je udario a potom vezao,prosto sam kidisao na njega,lanac se zategao toliko da sam vise krkljao nego lajao,sve dok se kucica nije odvojila od lezista i poletjela za mnom.Bauljao sam za njim onako cetveronoske,krkljao i rezao dok su se posmatraci oba tabora valjali od smijeha."Ganut",valjda,mojom dobro odigranom ulogom,moj krvnik se smilovao i odvezao lanac,na sto sam mu"zahvalno"zacvilio kraj nogu sto je izazvalo jos jedan uragan smijeha kod posmatraca...
(Nebojsa Devetak-"RAZGRTANJE PEPELA")

- 00:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi