drago boric

nedjelja, 02.08.2009.

MARS NA TRAKTORE I POZDRAVITE MILOSEVICA,SESELJA,A POSEBNO"OCA NACIJE",VELIKOG KALEMARA DOBRICU COSICA!KAD STIGNETE U MALU SRBIJICU SVI NA KONCERT RIBLJE CORBE,BAJE MALOG KNINDZE ILI GALIJE!

4.VIII 1995-16:30 h

RAZGOVOR MILANA BABICA I GENERALA MILE MRKSICA,A KASNIJE I MILANA MARTICA U KOJEM BABIC IZVJESTAVA O SVOM SASTANKU S PETEROM GALBRAITHOM U ZENEVI,ALI I O POTREBI ZA EVAKUACIJOM CIVILNOG STANOVNISTVA S PODRUCJA TZV.
KRAJINE.NAIME,ISTOGA DANA,U 16.45 h IZDAN JE PISMENI NALOG TZV.VRHOVNOG SAVJETA ODBRANE RSK,POTPISAN OD STRANE MILANA MARTICA,O EVAKUACIJI SVEG CIVILNOG"STANOVNISTVA IZ OPSTINA:KNIN,BENKOVAC,OBROVAC,DRNIS I GRACAC".

MRKSIC:Alo,Milane?
BABIC:Evo me,sta ima nova?
MRKSIC:Gori sve,u picku materinu!Radi sto god mozes.
BABIC:Ovako,ja sam sa Galbraithom razgovarao;po njegovim rijecima,
nema sanse da stranu.
MRKSIC:Auuuu!
BABIC:...ovo zadnje...Amerika.On ce otici kod Tudjmana...Ja sam rekao da...idemo na pregovore na bilo koje mjesto.
MRKSIC:Dobro,ajde,jos radi.Svaka mala pomaze...,radi.
BABIC:Ocu li ja dole da idem?(u Knin,op.a.)
MRKSIC:Radi nesto da ovo prestane.
BABIC:Slusaj,nema sta da se radi,izvlacite narod odozdo.
MRKSIC:Pa evo,krecemo sa tim.
BABIC:Pa,jesu li prestali sa tim?
MRKSIC:Ma nisu,kurac.
BABIC:Ako prestanu,izlazite iz te rupe.
MRKSIC:Molim,a?
BABIC:Izlazite iz te rupe.
MRKSIC:Dobro.Evo,Mile(Martic,op.a.)oce te cuti.
BABIC:Dobro.
MARTIC:Milane,od Vrhovnog savjeta odbrane samo smo ja i general tu,pa
razmisljamo da zene i djecu izvlacimo.
BABIC:Nema druge.Ja sa razgovarao sa Galbraithom prije sat vremena.
Po njegovim rijecima,ja ne mislim da ce oni stati.Preduzimajte sve radnje po planu.
MARTIC:Znaci,da izvlacimo to,je li?
BABIC:Jeste.
MARTIC:Dobro,idemo onda gore po dogovoru.
BABIC:Ja cu,ja mislim sutra da nazovem ove ministre na razgovor kod Mladica.Ja ne znam sta...
MARTIC:Dobro.

U NASTAVKU RAZGOVORA PONOVO SE UKLJUCUJE GENERAL MRKSIC S BABICEM.

MRKSIC:Ne znam.Nema ih nigdje,negde su u podrumu...Ajde,cini nesto.
BABIC:...nadjite vozilo i...(nastavio je sapatom,op.a.)
MRKSIC:Dobro...Ma,pola grada je sruseno,tuku i sada.
BABIC:...Ajde,zdravo!
(Dusan Viro-"SLOBODAN MILOSEVIC-ANATOMIJA ZLOCINA")

- 00:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi