drago boric

ponedjeljak, 19.01.2009.

CETNIK DJURO SIMUNOVIC,GLINA,"SILT"POD REDNIM BROJEM 49

SJEDNICA GRADSKOG VIJECA GLINE,2006.

...Vijecnik Darko Kauric bio je svjedok zlocina kojeg su pocinili Kapetan Dragan i njegova paravojska tijekom okupacije.Kao hrvatski policajac je zarobljen i odveden u kninski logor u kojem je nekoliko mjeseci sustavno mucen.Dosavsi za govornicu ustvrdio je kako bi bilo dobro da je Dragan posljednji zlocinac s kojim se susreo.
No,na zalost,to nije tako.Kauric je mailom,naime,primio poruku s popisom i fotografijama pripadnika"SILTOVA",
ozloglasene jedinice srpskih odmetnika koja je na glinskom podrucju pocinila najkrvavije zlocine.JEDNU JE VOJNICKU FOTOGRAFIJU POKAZAO SVIM VIJECNICIMA.
DARKO KAURIC:TA OSOBA,TAKODJER,NA POPISU SVIH"SILTOVA"NALAZI SE POD REDNIM BROJEM 49.MISLIM DA BI GA MOGLI OVDJE SVI PREPOZNATI JER TA OSOBA,NA ZALOST,SJEDI S NAMA OVDJE U GRADSKOJ VIJECNICI.TA OSOBA BI TREBALA OVDJE NAMA SVIMA RECI O ONOME STO SU OZLOGLASENE PARAVOJNE FORMACIJE"SILTOVI"POCINILI NA OVOM PODRUCJU I GOSPODINE SIMUNOVICU NADAM SE DA STE SE PREPOZNALI NA OVOJ FOTOGRAFIJI.
Uslijedio je muk.Problijedilo je lice prozvanog Djure Simunovica,vijecnika koalicije SDP-Socijalisticka partija Hrvatske.
DARKO KAURIC:UJEDNO VAS MOLIM,POSTO NE MOGU UVAZENOM VIJECNIKU POSTAVITI PITANJE,DA VI KAO CIJENJENI PREDSJEDNIK GRADSKOG VIJECA PITATE DA LI OVA OSOBA IMA KAKVIH SAZNANJA O POCINJENOM RATNOM ZLOCINU NA PODRUCJU NASEGA GRADA.HVALA.
Vijecnici su se uskomesali i poceli izlaziti pred dvoranu.Izasao je i prozvani Djuro koji je ponavljao kako ce sada nastradati.Poslije je ustvrdio da je ugrozen otkad se vratio iz Republike Srpske u koju je odbjegao pred"Olujom".
DJURO SIMUNOVIC:Citavo ovo vrijeme otkad sam se vratio imao sam prijetnje.Ja kad sam dosao prijetili su mi odma` da ce me ubit`.
Opovrgava da je ikada bio pripadnik elitnih"Siltova"jer mu kao Hrvatu,kakvim se navodno izjasnjavao,nisu vjerovali.
Ipak priznaje da je u tzv.Krajini bio vojni policajac.
DJURO SIMUNOVIC:Dobio sam poziv za mobilizaciju i nisam imao kuda.Imao sam jednog prijatelja koji je rek`o,ti ces biti u vojnoj policiji,i zato sto je to bilo u gradu.Bio sam veoma kratko,jedno godinu dana i onda sam otisao u zatvor,raditi u zatvoru.
Tako se dogodilo,kaze Djuro.Tvrdi kako nikada nije pocinio zlocin.
SIMUNOVIC:E,sad,ako ja trebam odgovarat`,ja cu odgovarat`,nema tu problema.Ako sam sta napravio...Ja pobjec` od sudbine ne mogu!
No,je li spreman svjedociti pred hrvatskim vlastima o zlocinima koji su pocinjeni nad tisucama banovinskih Hrvata.Kao vojni policajac i zatvorski cuvar sigurno raspolaze informacijama koje bi istraziteljima bile od velike pomoci.
SIMUNOVIC:KAKO BI BILO SAD TO DA JA IDEM NEKOGA CINKARIT` ILI STA JA ZNAM?Ja kao Hrvat nisam ni bio na nekim velikim stvarima da sam bas gledao ko koga...
Dok Djuro"NEMA NIKAKVIH SAZNANJA"dosli smo do snimke proslave pravoslavnog Bozica 1991.u glinskom zatvoru.Medju odmetnicima Djuro je bio jedan od najveselijih:
SVETI PETAR JEBA SVETU KLARU
JEBASE SE SVECI NA OLTARU
JEDAN-DVA,OPSA-SA!
Mozda je Hrvatu Djuri i to bilo u opisu radnog mjesta zatvorskog cuvara.Prica o Simunovicevoj proslosti bila je jedina tema te veceri u Glini.
MATO KRMPOTIC,gradski vijecnik:Mene kao branitelja i casnika Hrvatske vojske je to iznenadilo i zgrozilo.Ja tog Djuru poznam jos od rata i stvarno nisam imao tu informaciju.
U soku je ostao i Denis Zibar,hrvatski branitelj,KOJEM SU UPRAVO"SILTOVI"BAKU I DJEDA ZIVE ZAPALILI U NJIHOVOJ KUCI U JOSEVICI.
DENIS ZIBAR:Taj covjek je gradski vijecnik koji odlucuje o meni,mojoj djeci i djeci drugih branitelja.To vas jednostavno sokira,ne znam jednostavno sto bih rekao,to je uzas!
DARKO KAURIC:OD `88 I `89.GODINE,KAD SU POCELI VELIKOSRPSKI MITINZI NA PETROVOJ GORI, SUDJELOVAO JE NA TIM MITINZIMA.PJEVAO JE PO GLINI TADA CETNICKE PJESME,CAK JEDNOM ZGODOM KADA SAM,SA SVOJIM PRIJATELJIMA SETAO GRADOM,NAMA JE PRIJETIO DA CE ON NAMA OSOBNO USKORO,ON I NJEGOVI BITI ZAKON I DA CEMO SE PONASATI KAKO ONI,SRBI KAZU.I ON SE TADA DEKLARIRAO KAO SRBIN!
(Ivana Mandic,"PRICA IZ HRVATSKE")

- 13:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi