drago boric

utorak, 09.12.2008.

Nedzad Ibrisimovic-NE BOJ SE,AMERIKO!

Ja sam Bosnjak i gladan i goloruk i goloprs,na koga je sve udarilo!Najprije je udarilo na moju kucu,na moju zenu,na moju djecu sve ono silno oruzje koje je bravar Tito pedeset godina turpijao i kupovao za Jugoslaviju,a Srbija sebi prigrabila;udarilo na me avionima,helikopterima,topovima,tenkovima,raketama i granatama,svim i svacim osim podmornicama(Bosna je na brdovitom Balkanu!);Srbijanac me zaklo i ruku otkinuo da mi s ruke skine sahat i prsten,Crnogorac me ubio da bi mi uzeo video i sest tanjura,Hrvat mi oteo dvjesta njemackih maraka i odveo me u zarobljenistvo!Pa iako su Srbi i Hrvati neprijatelji,oni hoce moju rodjenu zemlju da podijele izmedju sebe kao da me vec nema.Ima,ima,popricekaj!
Ja sam taj Bosnjak,kome Srbija,Hrvatska,Engleska,Francuska,Rusija i ini nude rezervat na mojoj sopstvenoj hiljadugodisnjoj rodnoj grudi,prije nego sto me do kraja dokusure.To su cvrsto nakanili i javno i glasno obecali uz presutnu podrsku onih koji se dice demokratijom i zagovaraju ljudska prava.Ja sam taj kome,uz podrsku svijeta,
cetnici i ustase ne daju vode,struje,plina,hljeba,zavoja,svuda okruzen topovima,obrucima mrznje,nepovjerenja,
surevnjivosti,obrucima lazi i licemjerja.A ja jos nikog ne mrzim!Jer na mene je navalilo sve i ako budem koga mrzio onda cu mrziti samo sve,sve ljude na svijetu,cio svijet,ni manje ni vise cio svijet!Kad je takav da mi bez ikakve krivnje i povoda radi ovo sto mi radi,kad moze to da gleda,ne bilo ga!Takav svijet Kosmos ce sa gadjenjem ispljunuti iz svojih usta!
Pa ipak-meni je merak!Jer ja sam Bosnjak!Bosnjo sa dna kace!Merak je meni da sam ja taj na koga je sve udarilo i iz neba i iz zemlje!Eh,evo,ja sam taj!Ko sam da sam ja sam taj koga je sve sa svih strana steglo i spengalo.Cio svijet zadnjih dana vice:"Ne predas li se,Bosnjo,mi cemo te umoriti gladju,zlikovce nagraditi,sto smo pomagali-pomagali smo ti,ne prestanes li se opirati onima koji te ubijaju i koji su te otjerali s kucnoga praga,necemo ti dati ni hrane,ni vode,ni lijekova,ni bilo cega;a oruzje kojim bi da se branis ionako ti nismo dali nikada,ne damo ti ni sada,niti cemo ti ga ikada i dati!
Ne boj se,Ameriko!
Ono malo svjetla islama koje je dotaklo moju tvrdu bosansku glavu izludjuje hrvatskoga Franju,pa lomata rukama,hvata nevidljive dzamije po zraku,vice:"Islam!Bosnjaci su muslimani!"
Pa sta ako su muslimani,to je samo nasa uljudba,a ti se,gospodine predsjednice Hrvatske,drzi barem bontona ako neces Biblije!Tvoji bojovnici zdruzeni s cetnickim tenkovima ruse moju kucu u Zepcu,tuku mi brdo Orlovik od koga uzimam snagu i granatama razbijaju bijela kola Hrvata koja sam kao dijete gledao pazarnim danom i nedjeljom poslije mise.Sa zvonika crkve Sv.Ante cija su zvona,svjedocim,jednom ispratila cak i dzenazu cestitog Zepcaka,jutros pljuste snajperski meci po muslimanskim kucama.
Ne boj se,Ameriko!Bosna je stara hiljadu godina,pet puta starija od tebe.
Meni se moje lice ne dopada sasvim,ali sta cu,nemam drugo,ne mogu ga mijenjati;ali kada se Bil Klinton u tebi ogleda,Ameriko,na njegovom se licu pojavljuje osmijeh;ti imas zastavu punu zvijezda,a moj je barjak sarena mahrama na glavi sirote zene iz Srebrenice koja se svim silama pokusava popeti na Unproforov kamion bez cerade!
Pa,ipak-meni je merak!Ja sam taj koga je napustio cio svijet!Ja sam ta sila!Ja sam taj koga su svi ostavili na cjedilu.Na mene je spalo da spasavam i tvoj obraz!
Ne boj se,Ameriko!
Zar je necija pobjeda Bosnu razoriti?
I zar se Bosna i Hercegovina mogu pustiti oruzjem utuci?
("Oslobodjenje",5.VII 1993.)

- 14:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi