drago boric

ponedjeljak, 01.12.2008.

Djermano Senjanovic-VIDI,VIDI

Subota,28.VIII

MLIKO

Lezin u postelju,citan mog omiljenog pisca i cudin se koje san pizdarije pisa,zena ulazi u sobu,sedne na dno postelje,vadi iz kamarina usisac,a kako na televiziju Milic daje reportazu iz Neuma,ona zastane i govori:"Vidi ovo,u Neumu ulje i mliko duplo jeftinije nego u nas."
-Pa sta,to je druga drzava.
-A zasto ih ne okupiramo?
-I ti bi radi dvi litre mlika riskirala sankcije?!
Ona je izasla,a ja san sedamnajst minuti zakunja,a onda onako bunovan pruzija ruku i metodom slucajnog uzorka s police s knjigama izvuka"Strategiju kaosa"Hide Biscevica.Knjigu je izda prije deset godin,a najvise mi se svidila radi prorocanskog naslova.A kad se do koju godinu sretnemo onda ce ili okrenit glavu ili ce me pokusat uvjerit da on s ovin kaoson nije ima veze.
Kad san bacija pogled na televiziju,zabljesnuli su me Seks,Jadranka Kosor,Pasalic,Krpina,Valentic,Aralica,Ljerka Mintas i Vesna Skare.Eno ih na Bjelolasici,dogovaraju se kako po enti put zeznit narod.Lipo je da se i televizija upregla u to.Prikazuje ih kao obicne,drage,simpaticne ljude u sportskim trenerkama,sale se,druze,cakulaju i nemaju pojma da je meni Petar Zanko napisa:"Zasto vi nas plasite sankcijama?Ja sam apsolutno za njih.Gdje bi nam bio kraj,da smo ih dobili odmah poslije klanja u Stupnom Dolu.Ne bi sada imali ovoliki dug.A posebno me veseli da uz sankcije ide i zapljena Tudjmanove imovine na kopnu i na svim Djevicanskim otocima."


Nedjelja,29.VIII

PRIKLJUCAK

Meni je najdraze kad mi mama ima rodjendan.Onda ja njoj dan 73 poljupca,za svaku godinu po jedan,a ona meni 100 maraka,za svaku godinu po dvi.A plus toga i rucan kod nje.I dok ona pere sudje i popodnevno se odmara,ja gledam Formulu 1,slusam Baloga i mislim na Blazicka.Ipak su pomogla njegova upozorenja da bi zbog pisljivih sto iljad maraka mogli ostat bez prenosa Formule 1.Mi nismo ostali bez prenosa,ali je on osta bez urednickog mista.Tako svi zadovoljni.I mi i Starcevic.
Onda je u Vinalicima,nacelnik Vrlike Niko Rebic,povodom dobijanja 250 telefonskih prikljucaka,rekao:"Postovani gradjani sela Vinalici...u proslom rezimu imali smo 4 policajca,dva Srba,jednog Muslimana i samo jednog Hrvata,a danas u slobodnoj i demokratskoj Hrvatskoj imamo 20 policajaca i svi su Hrvati."


Cetvrtak,2.IX

DNEVNIK

Uvik se zadnji cas izvucu.Odlucili su dat Tutu.Ministar za branitelje Juraj Njavro zbog toga daje ostavku,a Dnevnik ni rici.Covik je postupija casno.A kad ce Juri Radicu proradit savjest?Eno mu je opet bura zatvorila Maslenicki most.A mozda je on u pravu?On je Ministar za obnovu i razvoj,a ne za buru.Za buru su zaduzeni Luzavec i Caklovic,a za friske vijesti Fedja.Zove me i govori:
-Eno je Pavarotti otkaza koncert u Zagrebu.
-Zasto?
-Izgleda da je po protokolu mora obidvat s njegovim velicanstvom.
-I odbija je?
-E.Bit ce covik na dijeti.

- 14:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi