drago boric

utorak, 04.11.2008.

Vehid Gunic-EVROPO,STIDI SE(600 dana u opkoljenom Sarajevu)

JULI 1993.GODINE

25.juli
...Sinoc sam u mojoj rubrici u TV Dnevniku uputio otvoreno pismo predsjedniku Sjedinjenih Americkih Drzava Bilu Klintonu:

Postovani gospodine predsjednice,

Pisem Vam ponukan komentarom koji sam nedavno cuo na Glasu Amerike,a koji,cini mi se,dolazi iz pera jednog profesora sa Peperdajn univerziteta u Los Andjelesu.Taj profesor,ako smijem da ga parafraziram,otprilike u svome komentaru kaze da se Vi,gospodine predsjednice,jos niste sasvim precizno odredili naspram rata u Bosni i Hercegovini jer niste posve sigurni koja je vrsta islama na sceni u mojoj zemlji koja postoji deset stoljeca i koja vise krvari i pati nego bilo koja zemlja u povijesti ljudskog roda.
Gospodine predsjednice,u mojoj novinarskoj karijeri,koja traje pune tri decenije,ljudi su mi uvijek vjerovali,pa Vas molim da mi vjerujete i Vi.Ovdje,u Bosni,nije na sceni nikakav islam.Vasi savjetnici unose Vam zabunu:jedni tvrde da se ovdje radi o politickom,a drugi pak,da se radi o vjerskom islamu.Ovdje se,gospodine predsjednice,radi o nezapamcenim zlocinima nad nezasticenim civilima,nad djecom,starcima,zenama.A zlocini prije svega dolaze iz Srbije,posljednjeg najtvrdokornijeg komunistickog bedema u Evropi,iz zemlje u kojoj se jedna,decenijama njegovana ideologija pretvorila u najekstremniji nacional-fasizam.Zlocini,u svojoj sustini,dolaze od nekrsta,jer je u toj zemlji,zbog komunisticke stege,od ukupne populacije,samo 32%stanovnika krsteno.Taj nacional-fasizam nasao je svoje sljedbenike i u redovima jednog dijela pravoslavaca Bosanaca kojima je na celo doveden Crnogorac koji Bosnu i Hercegovinu nikada nije dozivljavao kao svoju zemlju,te je,stoga,tako bezdusno i rusi.Rijec je o covjeku ruralne i mentalne i fizicke strukture koji mrzi sve sto je urbano i civilizacijsko sto je najrjecitije potvrdio svojim pjesnickim odnosom prema gradu i njegovim ziteljima:
"...Sidjimo u gradove
da bijemo gadove..."
Sto se,pak,Bosanskih Muslimana tice,ne radi se ni o kakvim vjerskim fanaticima,nego o normalnim,odmjerenim vjernicima,Evropejcima,ciji je cjelovit vjerski i zivotni credo sadrzan u jednoj jedinoj odrednici:da mrze mrznju i da vole ljubav.Ako je to grijeh,onda ga sa radoscu preuzimam na svoja pleca.Ovaj moj bosanski narod zna da voli i cijeni i tudje kao svoje.Mi smo sve nase susjede voljeli i postovali.Spremni smo,i pored svega,da zivimo u slozi sa nasim susjedima u svoj razlicitosti koja se divno dopunjava.Oni,medjutim,to ne vole i ne zele da ih mi volimo.U tome je sav nas grijeh.Zato nas ubijaju i pokusavaju da nam zatru svaki trag.Eto,to je,gospodine predsjednice,
ovdje na sceni.Vjerujem da ce Vam poslije ovoga moga pisma stvari makar malo postati jasnije,a meni ce,vjerujte mi,biti barem malo lakse.A kako mi je,to najbolje zna moj narod koji i dalje zna da voli ljubav i da mrzi mrznju i da samo zbog te cinjenice ispasta kao niko do sada i kao sto niko nikada ispastati nece...

- 14:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi