drago boric

subota, 23.02.2008.

Dr.Zoran Djindjic

Ja smatram da je brzina bitan faktor u ovom svetu.Stici na vreme,tako na primer,na svetsko trziste,znaci biti jako brz.Nase drustvo je veoma sporo,a politicari tome doprinose.Ja bih procese u skupstini ubrzao i dobro je sto se Kostunica nalazi na politickom nivou na kojem se ne donose operativne odluke.
("Vecernje novosti",3.VI 2001.)

To bi isto bilo kada bih vas pitao da kada vozite kola uzbrdo i kada vam neko povuce rucnu kocnicu,da li to utice na kretanje automobila.(o sukobu sa Kostunicom).
("Glas Javnosti",16.IX 2002.)

Da bismo Kostunica i ja saradjivali obojica bismo morali da radimo.Koliko vidim,trenutno jedan radi,drugi kritikuje i komentarise.Jedan nosi odgovornost-drugi prava.Jedan pliva uz vodu-drugi niz vodu.To me podseca na onog humanistu koji kaze"volim covecanstvo ali ne volim pojedinacne ljude".Dakle,podrzavam reforme,ali ne i reformske aktivnosti.
("Vecernje novosti",19.XI 2002.)

To vam je kao kad imate teskog bolesnika,jedan lekar kaze da se mora operisati,drugi tvrdi da pomaze secerna vodica.Takva je bila nasa politicka situacija:ja sam bio za secenje,Kostunica je bio za secernu vodicu.
("Danas",16.VIII 2002.)

Kostunicu je strana stampa posle 5.oktobra nazvala"ubicom dzinova".Medjutim,bas kao u bajci,problem nastaje kada se junak vrati iz bitke sa dzinom i pocne da trazi ruku princeze i pola kraljevstva.
("Vreme",15.VIII 2002.)

- 12:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi