drago boric

petak, 25.01.2008.

Viktor Ivancic-SKOLSKI LIST

30.XI 1993.
Uciteljica Smilja je pitala nas u razredu da ima li ko za izvalit neku zgodnu salu ili dosjetku za skolski list.Mi smo pitali da li je to neki saljivi i dosjetljivi list.Uca je rekla da je jer posto tako oce nas direktor.Onda je ona klapnila rukama i podviknila je:"Ajmo,ajmo,ko prvi izvali neku salu dobice peju iz vladanja!Okej?"Onda je u roku odma skocio se Kane Steta.On je rekao:"Uciteljice,evo ja sam maloprije izvalijo kvaku na vratima!Kao intelektualac!Bilo je revijski,svi u razredu su riknili od smijade!"Uca je skupila obrve i rekla je:"Kane,ne pravi se papan!Nismo rekli da cemo izvaljivat kvake nego sale i dosjetke!Okej?"Kane je rekao:"Pa ja sam izvalijo kvaku kao od sale!Jesam,
majke mi mile!To je bio opci pis od smijancije!"Uca Smilja je dreknila:"Sjedi,Kane,zbicicu ti asa!"Onda je Kane Steta sjeo u roku munja.Uca je rekla:"Djeco,nemojte se salit!Dica mi je rekao da se ne vracam sa sata bez vasih sala i dosjetki!Okej?"Onda je pederica Sandra pitala:"Pa kako cemo izjavljivat sale ako se ne smijemo salit?"Uca Smilja je rekla:"He-he,u tome i jest mudrost prave sale i dosjetke!Ajmo,ajmo,brzo ce zvonit!Ali vam to nija gula pojavit se u skolskom listu?"Onda sam ja pitao:"A jel moramo mi bas izvaljivat sale?Mislim,mozemo li,naprimjer primjera,ispaljivat baze ili prosipat brume?"Uca je rekla:"Naravski,pa to je isto!"Ja sam rekao:"Evo juce je Sera Blajburger ispalijo vrhunsku bazu za dicu!"Uca je rekla:"Bravo!Aj opisi nam tu bazu!"Ja sam rekao:"Tvrda kao kamen!Sera mu je ispalijo drito u sofersajbu!"Tu je rulja u razredu blokala od smijade.Tek se smirilo kad je meni uciteljica Smilja strovalila asa u dnevnik.Onda je moj drug Dino dignijo dva prsta.Uca je njega pitala:"Os i ti ispaljivat baze za dicu,a?Ocu ti odma upisat topa?"Dino je pocesao se po glavi:"Ovaj,meni se trpi...mislijo sam pitat za jel mogu u ve-ce..."Uca je rekla:"Ajde,ajde...Ali odma se vrati,znas!"Dino je rekao:"Naravski!Samo da prospem brumu!"
Robi K.(IIIa)
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.")

- 12:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi