drago boric

srijeda, 21.11.2007.

Damir Avdic-Graha-NA KRVI CUPRIJA

-Pljuju po drzavi a kurcem nisu mrdnuli za nju.
Ne znam odakle sam ga poznavao.
-Kurcem.
A poznavao sam ga.
-Znas sta je kurac?E,kurcem nisu mrdnuli.
Dobro sam ga poznavao.
-Lose im care,lose.A meni je dobro.U kako je meni dobro,mater im jebem u picku.
Bio je ljut.
-Kazu,jebo ovo.Treba ici odavde.Pa idi jeb`o ti svoju mater u picku.Idi.
Fakat je bio ljut.
-Al`kite moje ce ic`.Kite.Nije sto ne mogu.Vec sto ne smiju.
Ljutio se glasno.
-Nema tamo mame da im razvije pitu.Nema mame da im slozi maslenjak.Nema care.
U kako se ljutio.
-Kite ce im Njemica razvuc pitu.Kite ce im moje Amerikanka slozit maslenjak.Reci se,m`rs u McDonalds jeb`o ti svoju mater u picku.Valja glodat hamburgere care moj.
Valja.
-A pljuju po drzavi.
Pljuju.
-A kurcem nisu mrdnuli.
Nisu.
-Drkali su dok sam ja ratov`o care moj,drkali.
Jesu.
-Znas kako se drka?
Znao sam.
-Uzmes kitu u sake i hopa.E tako su ratovali.
Tako.
-Picke care,picke su to sve.Sve ih treba zguzit.
Treba.
-Care.Bio si.
Bio sam.
-Vidio si kol`ko je krvi bilo.
Vidio sam.
-Vidio si kol`ko je svijeta zalijepilo.
I to sam.
-I onda dodje usljo i jebe drzavi mater.
Dodje.Jebe.
-A kad mu picku razbijem kaze nisam ja to Bosnu.
Nije.Bosnu.
-To je vlast.
To.
-Pa nije Bosna vlast mater ti jebem u picku,Bosna sam ja.
Ja.
-Kad mu picku razbijem onda sam seljak.Papak.Ker.
Seljak.Papak.Ker.
-A kad on drzavi jebe mater,on je dingospo.
Seljak.Papak.Ker.
-Dingospo care.
Seljak.Papak.Ker.
-Kad ukrades care,onda si faca.
Seljak.Papak.Ker.
-Kad me istjeraju iz stana onda sam garib.
Onda.
-A pokrali su sve.Sve.Majcino su mlijeko od djece otimali.
Majcino.
-Care.Sve smo dali a jebu nam mater.
Jebu.
-I upiru prstom u nas.
Upiru.
-I niko vise i ne spominje da smo krvarili.
Niko.
-Kazu,mudzahedini su Bosnu branili.
Mudzahedini.
-Kazu,Amerikanci su Bosnu sacuvali.
Amerikanci.
-Mi nista.
Nista.
-Mi bezveze.
Bez.Veze.
-Nama mater jebu.
Nama.
-Nas kerovima zovu.
Nas.
-Zna li Bosna barem ko je ker a ko je covjek?
Barem.
-Hoce li nas Bosna barem prigrliti kad legnemo?
Barem.
Hoce li nas barem u jabuke izrasti?
Barem.
-Hoce li nas...
Barem.
-Kazu,vidi drzave od Hrvata.
Vidi.Drzave.
-Vidi sta ljudi rade.
Vidi ljudi.
-To je drzava,kazu,a ne ovo sranje.
Drzava.Ovo.Sranje.
-Kazu,nikad ovdje nece biti drzave.Nece mater ti jebem u picku sve dok si ti ovdje.Idi.Keru.
Idi.
-Kazu,ostani.Ovoj zemlji treba mladost.
Mladost.
-Kazu,nedajmo da nam mozgovi idu.
Mozgovi.
-Zasto da nasa mladost gradi svijet.
Gradi.
-Nasa mladost treba nama.
Treba.
-Da je zguzimo.
Da.Je.
-Dosta smo drkali.
Dosta.
-Ne serem care.
Ne sere.
-Znas da je tako.
Tako.
-Znas sta kazu.
Kazu.
-Nasa mladost treba Bosni.
Bosni.
-Eto tebe care.
Eto.
-Ti si mlad.
Ti.
-Kome ti trebas?
Ti.
-E moj care...
Ti.
-Pisace po nasim mezarima...

- 10:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi