drago boric

petak, 09.11.2007.

Viktor Ivancic-AUTOBUS ZVAN CEZNJA

25.XI 2000.
Mi ekipa iz skole smo isli na demonstracije u Zagreb.Demonstracije su bile protiv Balkana.Nas malise je vodila uciteljica Smilja.Ona je rekla:"Svako u kome kuca hrvacko srce mora ustat protiv toga da nas se opet vodi u Balkan!Ocemo samostalno picit u Evropu!"Onda smo mi picili sa autobusom na demonstracije.Autobus je vozijo onaj sofer Joko.Mi ekipa smo nosili karirane salove i tramsparente.Onda smo mi u autobusu skamdirali:"Doli usrani i gubaski Balkan!Jebacemo mater svakom ko nas vodi u balkanske asocijacije!Ocemo samostalno picit u Evropu!Zivila hrvacka Evropa!"Onda smo mi pjevali:"Evo zore,evo dana,evo Brisla i Lugana..."Sofer Joko je samo vozijo i smjehuljio se.Mi smo skamdirali:"Doli izdajnici hrvackog naroda sto nas oce gurnit u Balkan!Doli komunisticka vlast sto nas jebe sa brastvom i jedinstvom!Ocemo sami samacti u Evropu!Zivila Evropa!"Onda smo mi pjevali:"Spuuuuustila se guuuuusta magla...iznad Vemblija...iznad Vemblija..."Samo onda je sofer Joko zaustavio autobus.On je okrenijo se i pitao je:"Ocul sad livo ili desno?"Uca Smilja je rekla:"Joko,bogati,otkud bi mi znali sta je livo,a sta desno?"Sofer Joko je rekao:"Desno su Otavice,Biocic,Miocic i tako dalje,a livo su Kricke,
Drnis i tako dalje!"Uca je rekla:"Joko,bogati,znas di idemo!Pici u Evropu!"Joko je rekao:"To mi je jasno!Al ocul u Evropu priko Otavica il priko Kricaka?"Moj drug Dino je pitao:"Koja je razlika?"Sofer Joko je rekao:"Priko Otavica je dvajs kilometara blize,a priko Kricaka je pinku bolja cesta!"Uca Smilja je rekla:"Joko,bogati,ako smo odlucili picit u Evropu bolje da stignemo sta prije!"Joko je pitao:"Znaci priko Otavica?Na istok?"Onda je Dino dreknijo:"Sta na istok?Jesi ti,Joko,poludijo?!Nikad vise na istok!Nikad vise!"Joko je rasirijo ruke:"A sta onda?Ocu priko Kricaka?"
Uca je viknila:"Ama jebe me se kuda ces,samo nas odvedi u Evropu!"Joko je slegnijo ramenima:"Ha,ako necete na istok,onda nemam kuda nego preko tih Kricaka!"Uca je rekla:"Okej,pici preko tih Kricaka!"Joko je promrmorijo:
"Iako,posteno za rec,priko Otavica bi brze stigli!"Tu su svi u autobusu zasutili.Onda sam ja viknijo:"Joko,bogati,
jel se ti malo pravis blesav,a?Rekli smo da nam je cilj stic u Evropu,jel tako?Plus smo rekli da necemo nikakvih precica na istok,jel tako?!Sta nam je onda preostalo?"Joko je upalijo autobus i rekao je:"Kricke materine!"
Robi K.(IIIa)
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.")

- 15:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi