drago boric

četvrtak, 01.11.2007.

General Veljko Kadijevic,RATNI ZLOCINAC-PROTIVUDAR

...U tom svetlu smesno,da ne upotrebim adekvatniji izraz,deluje izjava Slobodana Milosevica data na takozvanom sudjenju u Hagu da"on nije komandovao JNA,jer da je on komandovao JNA Jugoslavija bi bila sacuvana".Milosevic zaista nije komandovao JNA dok sam ja bio savezni sekretar za narodnu odbranu(do 6.januara 1992.godine),a od toga momenta je preuzeo apsolutnu komandu nad Armijom.
A kako bi sacuvao Jugoslaviju,umesto reci neka govore cinjenice.Navescu samo nekoliko najbitnijih.
Do moga povlacenja sa duznosti sekretara za narodnu odbranu,JNA je ostvarila sledece bitne rezultate:
1)Potpuno je onemogucila albanske separatiste da ovladaju Kosovom;
2)Razbila je demonstracije srpske prozapadne opozicije 9.marta 1991.godine i onemogucila je da nasilnim,
nelegalnim putem uzme vlast u Srbiji posto je na izborima u decembru 1990.godine uverljivo porazena.
Prvi pokusaj modela kojim je Zapad uspeo kasnije da uzme vast u Srbiji(upotrebom bagera,sto je prava sramota,
pre svega za vojsku i njenog vrhovnog komandanta Milosevica),Gruziji i Ukrajini,izveden je u Srbiji 9.marta 1991.
godine.JNA ga je onemogucila i potpuno porazila i to posto su srpska policija i njeni specijalci bili sasvim razbijeni od demonstranata.
Naredjenje za upotrebu JNA ja sam izdao kada su demonstranti provalili kordon srpske policije kod"Londona"i napali zgradu SSNO,gde sam se ja nalazio sa mojim stabom.Odluka Predsednistva SFRJ je stigla kasnije.
BORISAV JOVIC KAO PREDSEDNIK PREDSEDNISTVA PRIKUPLJAO JE SAGLASNOST CLANOVA PREDSEDNISTVA TELEFONOM.NIJE BIO U BEOGRADU IAKO JE BIO DOBRO OBAVESTEN STA SE SPREMA,NEGO JE POBEGAO U NEKO SVOJE SELO U SRBIJI.
Da smo cekali dok on prikupi saglasnost clanova Predsednistva sve bi bilo kasno i,u najmanju ruku,sa mnogo vise teskoca bio bi izvrsen zadatak.JNA je delovala po ustavu i u samoodbrani.Brzo je rasterala demonstrante bez ikakvih zrtava.
Svi neprijatelji Jugoslavije-spoljni i unutrasnji-su iz svih propagandnih oruzja napali JNA,njenu ulogu i moju licnu ulogu.
Medju najglasnijim napadacima,pored vodja srpske opozicije i NEKIH NJIHOVIH PO LAJANJU POZNATIH ZENA KOJE SU NA JAVNIM MESTIMA SVOJIM MUZEVIMA OBLACILE SUKNJE,bio je Ante Markovic...

- 08:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi