drago boric

petak, 28.09.2007.

Viktor Ivancic-HRVACKA DANAS

23.X 1995.
Mama je u kuzini odmrzivala juhicu za rucak.Tata je virijo ispod kauca.Mala Damjana je drevila se dugo zavijajuce.Tata je govorijo ispod kauca:"Nti dudu irudovu i onoga ko je izmislijo!"Mama je rekla:"Mora bit tu negdi!Ne bi me bilo briga da nisam rekla da kupimo odma dvi!"Mala Damjana je zarevala zracnu.Tata je rekao:"Sta fali palcu?Sta fali palcu!?Jesmoli mi imali dude kad smo bili mali,a?I plus palca uvjek imas dva!"Onda sam ja bacijo borsu na kauc i rekao sam:"Svasta ste vi imali sta mi djeca danas nemamo!"Tata je rekao:"Jeli?A sta vam fali?Sta smo to mi imali sta vi nemate?"Ja sam rekao:"Evo naprimjer primjera peticu iz hrvackog!"Mama je rekla:"Dobro,
sine,na koga si takav?Ja i tvoj tata nikad nismo imali lose ocjene iz hrvackog!"Ja sam rekao:"To zato sta niste ni
imali hrvacki!Otkad mi imamo hrvacki ja imam same ase!Ja mislim da to je na politickoj osnovi!Ja sam kriv samo zato sta sam Hrvat!"Mama je rekla:"Robi,molim te,ne preseravaj se nego pravac soba da ljepo ponovis gradivo i ispravis asa!Dosta mi je vise tvojih losih vjesti!Jebate,paris`Hrvacka danas`!"Ja sam rekao:"E ali imam ja i dobru
vjest!"Mama je rekla:"Opa!A koja je dobra?"Ja sam rekao:"Rekla je uciteljica da bilo bi dobro da sutra dodjes u skolu jer da ima s tobom nesto popricat!"
Mama je usla u ucijonu i rekla:"Dobar dan!Sta je sad Robi napravijo?"Uca je rekla:"Nemojte mi nista govorit,jos se tresem!To ja nisam jos dozivila!"Mama je rekla:"Nti muku,ali je toliko gadno?"Uca je rekla:"Evo pogledajte sami!Dala sam im pismenu zadacu na temu`Moj uobicajeni dan`!Evo vam i procitajte,molim vas,sta je vas Robi napisao!Ja nesmijem niti u sebi!"
Mama je uzela moju zadacu i pocela je citat naglas:"Moj uobicajeni dan.Moj uobicajeni dan pocinje ujutro.Najprije obrisem pizdu,onda operem ruke..."Uca je vrisnula:"Jel` vidite!A ima jos!Citajte dalje!"Mama je citala:"Onda operem zubalo,obrisem pizdu,pa onda doruckujem,obrisem pizdu,operem ruke,i onda idem u skolu.Kad vratim se iz skole,najprije obrisem pizdu,onda operem ruke,pa rucam,pa obrisem pizdu,pa se igram,pa obrisem pizdu,pa operem ruke,pa gledam Kartun cenel,pa obrisem pizdu,pa operem ruke.Onda veceram,obrisem pizdu,operem ruke,pa onda citam Dilan doga,pa obrisem pizdu,pa operem ruke,pa idem lec."Uca je kriknila:"Jestevidili?!
Jestevidili!?Jesteli ikad vidili nesta tako strasno?!"Mama je rekla:"Ali draga gospodjo sve vam je to ziva istina!Robi je napisao tocno kako je!"Smilji je skocila zbunjoza na devetnajst.Onda je rekla:"Pa kakvi ste vi to roditelj?!Pa vi ste onda cjela familija totalni ludjaci!"Mama je rekla:"Ma ne!To samo otkad mi je muz presao u HDZ!"Uca je izbecila oci:"A jel?"Mama je rekla:"Aha!Odonda nam neko svaki cas na ulazna vrata napise-pizda!"
Robi K.(IIIa)
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.)

- 14:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi