drago boric

utorak, 25.09.2007.

Mirjana Karanovic

...Veoma je ruzno to sto se dogodilo.Drago mi je sto je mnogo onih koji su reagovali protiv tog napada.Bitno je ko vas napada,ali je jos vaznije ko je u tim trenucima na vasoj strani.I kada sve to sagledam,mogu da kazem da sam srecna osoba,jer su me moje kolege podrzale.Kada sam bila mala ucili su nas pristojnosti,a to znaci da ne cenimo ljude prema poreklu,bogatstvu,boji koze i nacionalnoj pripadnosti.Jako me boli kada vidim da se u mojoj zemlji siri osecaj mrznje.Kao da neki jedva cekaju da se nekome dogodi nesto lose,umesto da gradimo lepe stvari,da se radujemo uspesima u svetu onih koji su na strani dobra.Cesto govorimo o demokratiji i mnogi se predstavljaju kao velike demokrate,a kriju se iza lazne demokratije.Apsolutno sam na starni slobodoumnih,koji su protiv fasizma.
Moramo nesto da uradimo da se takve stvari ne dogadjaju...
("Vecernje novosti")

- 12:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi