drago boric

ponedjeljak, 24.09.2007.

MIRJANA KARANOVIC-ODABRALA SAM SLOBODU

...Prvo,ja bezim od klisea i nacina kako se zene iz naroda prikazuju u nasim filmovima,a drugo-ja volim"kontra osobine"jer verujem da u coveku uvek ima puno vise od onoga sto se na prvi pogled vidi.Ako je osoba arogantna,mene uvek zanima sta tu ima ranjivo,nezno i ugrozeno,dok s druge strane znam da iza velike ljubaznosti cesto stoji jedna uzasno zla osoba...Kombinacije su bezbrojne i za mene kao glumicu to je beskonacan prostor u kome je naravno bitna logika psiholoske analize.Postoji i nesto sto se zove poticaj;ja imam potrebu da svojom ulogom i onim sto radim dam neki mali znak onome ko to gleda i da ga ohrabrim;da kazem nekoj zeni da je moguce biti cvrst,savladati nevolju u zivotu i razmisljati drugacije...

...Ja sam odabrala slobodu jer ne mogu da izdrzim pritisak bilo kakvog sistema,i pravila postujem samo ako su ona na mojoj strani.Onog trenutka kada me pravila ugrozavaju,jako tesko ih prihvatam.Neprestano se svadjam sa policajcima,carinicima i saobracajcima jer se svi oni sa mnom ophode na"ti"i ne postuju me kao osobu i deru se na mene.Kada sam umorna zelim da se utopim u masi i da sam pokorna,ali na duzi rok lazi i sve te komplikacije ja ne mogu da podnesem...

...Ja imam potrebu stalno da nesto dajem,stalno delim ceduljice,ali na njima nista nije zapisano jer ja ne volim sentimentalna secanja.Sentiment postoji kod mene samo u tome da se ponovi autenticna akcija i originalna emocija,zato ne volim muzike na koje placemo.Znam da to sto je bilo ne moze se ponoviti,ne mogu da te volim kao sto sam te nekad volela,znam da je tesko biti zaljubljen u pedesetoj godini,ali bolje je biti nezaljubljen nego kukati kako je nekad bilo divno.Zivot se ne moze zapisati,on je stalno u promeni,zato cu deliti ceduljice do kraja zivota jer znam da ce biti barem jedna osoba koja ce te ceduljice da cuva.
("Feral Tribune")

- 12:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi