drago boric

subota, 22.09.2007.

BORA"PROHUJALO S ALKOHOLOM I VELIKOM SRBIJOM"DJORDJEVIC-CORBALINO,"KULTURNA LEGENDA SRBIJE XX VEKA"-OCVALA CETNICKA KLJUSINA

...Ne bih bio preterano srecan da se pesma koju vam nudim ovog puta na uvid obistini.Iskreno se nadam da gresim,mada bi to obradovalo ove sto kande,Lukovice i ostale.Nakotilo se tih govana mnogo u poslednje vreme.
Sve sto je srpsko im je strano.Njih ce ova pesma obradovati:

NASE SUNCE JE PRERANO ZASLO

Nase sunce prerano je zaslo
svakog jutra najavljuju kisu
ne shvatamo sta nas je to snaslo
pobednici istoriju pisu

Svakodnevno pada brojno stanje
Srbe danas mnogo lakse broje
a vec sutra bice nas jos manje
pobednici istoriju kroje

Vec se zveri zlokobno cerekaju
skupljaju se copori hijena
ne moraju dugo da cekaju
Srbija je skoro ubijena

Poruseni nasi spomenici
vagabundi s konopca i koca
koji sebe zovu pobednici
od zle majke i jos goreg oca

Deca ce se odreci predaka
uce ono sto zvanicno vazi
tesko da ce izmedju redaka
prepoznati pobednicke lazi

Bilo jedno neposlusno pleme
bilo jednom i nema ga vise
srpsko ime progutace vreme
Srbija je prestala da dise
("Politika",19.IX 2007.)

...U jednom momentu,kad je stvarno trebalo zastititi srpsku nejac u administrativnim granicama Hrvatske,ja sam pristupio Arkanovoj Srpskoj dobrovoljackoj gardi.Pusku nisam nosio,ali sam im pripadao svim bicem...
("TV Revija",1991.)

...Naravno,ja sam u sustini ostao roker...
(news/beograd.com)

...Za ovo sto sam postao cinicna matora drtina-nisam ja kriv...


PETAR LUKOVIC,publicist&knjizevnik:
...BORA DJORDJEVIC JE FASISTA-TU NAPROSTO NEMA SPORA!...

- 14:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi