drago boric

četvrtak, 20.09.2007.

Manuela Sorensen-BOSANSKI PROTESTANT

MIROSLAV HUMSKI I VUKAN NEMANJIC
...-Ah psi,psi-saputao je bosanski ratnik dok smo ulazili u zemunicu poslije nekoliko trenutaka provedenih na zraku u neobicnom drustvu.Njegovi borci su zarobili devet neprijateljskih boraca.Neopazeno su presli liniju i usli u prve neprijateljske rovove.Tamo su zatekli raspojasane,rakijom opijene vojnike koje su zarobili.One koji su pokusali uzeti oruzje ubili su,a devetoricu su zarobili.Zamjenik mu je prenio iskaze zarobljenih vojnika cija je lica zelio vidjeti.Gledao ih je trazeci medju njima poznata lica.Bosanski borci su htjeli odmah da ih ubiju,jedan je cak predlagao da ih zakolju.
-Zasto bismo ih zaklali?-pitao ga je.
-Kolju i oni nas-odgovorio je onaj sto je to predlozio.
-I ti bi da nam oni budu ucitelji?-pitao ih je nastavljajuci.
-Ako su krivi,posteno ih kaznite,a ako nisu,razmijenite ih ili pustite.
-Ko zna pjevati onu nasu"Bosno moja"?-trudio se da pronikne kroz strah u njihovim ocima.Zgledali su se i odmjeravali ga s nepovjerenjem.
-Znam da je znate.Mi branimo i vasu domovinu,a vas neko puskom goni da pucate na nas i na svoju Bosnu.Ha`jmo
sad lagano zajedno.Bosno moja...
Planinom je prvo tiho,pa sve glasnije i glasnije odjekivalo:"Bosno moja,divna,lijepa,gizdava..."
-Eto,vidite da je znate i nastavite je pjevati i kad dodjete kuci.Pjesma je ljepsa od topovskih granata koje nam saljete,
od kojih ni mi,ni vi,nemamo miran san-govorio je prikrivajuci bol.Nisam ni primijetila da je jedan od njegovih boraca sve snimao kamerom.Taj snimak sam vidjela nakon nekoliko godina,on mi ga na trenutak od smrti otrgnuo.

- 14:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi