drago boric

četvrtak, 20.09.2007.

...Svi klece,cijeli svijet kleci pred Srbijom.I Rusija vec mora slusati Srbiju...

22.XII-23.XII 1992.Put Zagreb-Beograd,preko Ljubljane
...Cekamo.Motor vise ne radi tako da je u autobusu sve hladnije.Povremeno nam otvaraju vrata da izidjemo van pusiti ili vrsiti nuzdu.Na ekranu se vrti film Lethal Waepon.
Izlazim popusiti cigaretu,do mene je grupica ljudi,u kojoj jedan stari Bosanac kaze bucno,"Muslimane smo likvidirali".
Popracuje izjavu psovkom.Kazem zgranuto,"Boze",on se okrece prema meni i veli,agresivno,"Sto Boze,sto Boze!
Karadzic je naredio.Cak i mijesane brakove protjerati!"Ja kazem,"Uzas".I sve vise osjecam tjeskobu,nelagodu,ne znam tko su ni kakvi su ljudi oko mene,javlja se strah da bi se mogli svi protiv mene okrenuti.Starac agresivno bulji u mene.Pitam se da li je pijan ili samo razmetljiv i primitivan,govori li istinu ili ne,hoce li mu se netko pridruziti,podrzati ga?Ali,svi sute,cak i mladji muskarci,po govoru takodjer Bosanci.Jedan nakon izvjesnog vremena pocinje pricu o necem sasvim drugom...Ali,strarac opet,"Mi smo svi naoruzani do zuba,imam jos oruzja iz proslog rata".Jedan mladic dobaci tiho,"Nase je selo u obrucu Muslimana"...Starac opet,"Milosevic je njima pokazao".Mladic na to,"A Panic nek vozi bicikl"...Iz starca kao da izbija neka cudna pomama,hrs,nastavlja,"Mi smo slobodni ljudi,mi mozemo kud `ocemo.Svi klece,cijeli svijet kleci pred Srbijom.I Rusija vec mora slusati Srbiju...Karadzic sve protjeruje,a onaj Koljevic ide okolo i prica da se to ne moze,da se izbjeglice moraju vratiti"...Osjecam se tuzno i ponizeno,dok stojim tako,zapecacenih usta,a kad bih i govorila nikakve koristi od toga,naravno,ne bi bilo,osim nesto vise spasenog ponosa...
(Vesna Biga-"AUTOBUSNI LJUDI(Zagreb-Beograd 1991-1995-Dnevnici)"

- 12:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi