drago boric

petak, 14.09.2007.

Viktor Ivancic-TENK-VAN-DO

21.VIII 1991.
Zvrrrrn...zvrrrrn...zvrrrrn...U hodniku je zvonijo telefon.Tata je hica skocijo do njega.Onda je on dignijo sluju.Sluja je rekla:"Dobar dan,ovdi Cedo!"Tata je rekao:"Koji Cedo,jebate medo?!"Sluja je rekla:"Hm,ovaj...Jel doma Ujo?"Tata je rekao:"Koji Ujo,jebate Mujo?!"Sluja je pitala:"Jel to neki novi vic o Muji i medi,a?Ili vi to meni spikate o suverenoj Bosni?"Tata je rekao:"Meni se parilo da je to redalica!Al ako mislite da je to vic o suverenoj Bosni,onda okej!"Sluja je rekla:"Aj,aj,puno mi se nesto pravis pametan!Daj mi Uju i otkaci se sa sluje!"Tata je rekao:"Ma nema ovdi nikakvog Uje,covice!Skini mi se vise s kur...s telefona!"Samo onda sam ja viknijo:"Jel to Cedo?Tata,jel to Cedo?"Tata je rekao:
"Je,kaze da je!Al trazi nekog Uju,jebem ga u sluju!"Ja sam rekao:"Sori,to je za mene!"Tata je samo izbecio oci i dao mi je sluju.Ja sam u roku odma viknijo:"Alo,cetnjikos!Jes to ti?"Cedo je rekao:"Ja sam,da ko ce!Jes to ti ustasinjo?Koji ti je ono degen sta se javio?"Ja sam rekao:"Ma jedan moj predak!Pa kako si mi cetnjikos,sta ima novo?Cujen da su oni vasi i Gorbija zbicili u bajbuk!Sad se sirite na istok,a?"Cedo je rekao:"Pa sta fali,jebate,Gorbi je zivi ustasa!A nikakav borac!"Ja sam rekao:"E,jace su vam borilacke vjestine!Tenk-van-do!"Onda je Cedo rekao:"Ej,Ujo,znas ti onu novu bazu o porodicnom vaspitanju!?"Ja sam rekao:"Ne znam!"Cedo je rekao:"Mene moja naucila mati,ustase cu temeljito klati!He-he-he...jel dobra?"Ja sam rekao:"Prva liga!A znas ti onu novu o svrabu?"Cedo je rekao:"Ne znam!"
Ja sam rekao:"Svak se cese tamo di ga svrbi,mene svrbi cetnjikos na vrbi!Hi-hi-hi...jel okej?"Cedo je rekao:"Okej,
veri mac!A Ujo,a znas onu sa dunjom u fijoci?"Ja sam rekao:"Neam pojma!"Cedo je rekao:"Istrule mi dunja u fijoci,a ja sibam po ustaskoj vojsci!Ho-ho-ho...je li da je ispaljenzi?"Ja sam rekao:"Ispaljenzi for gas!A znas ti mozda onu sa dunjom na ormaru?"Cedo je rekao:"Niks paradajz,znam samo onu sa fijokom!"Ja sam rekao:"Istrule mi dunja na ormaru,dodje cetnik da mi sisa karu!Hu-hu-hu...je li da je fajn?"Cedo je rekao:"Veri fajn!A Ujo,a jel ti mozda poznata ona o ljutoj vatri?"Ja sam rekao:"Totalikus mi je nepoznata!"Cedo je rekao:"Nad Pakracom ljuta vatra seva,ustas
gine,a meni se zeva!Ha-ha-ha...je li da je gromovicin?"Ja sam rekao:"Ma gromovicin na kvadrat!A jel tebi mozda u spoznaji ona sa bananama?"Cedo je rekao:"Ou nou!Skroz mi je u nespoznaji!"Ja sam rekao:"Na Baniji
porasle banane,to cetnici vise nam sa grane!Ho-ho-ho...je li da je ludilo?"Cedo je rekao:"Ludilo u cetvrtu!"Onda sam ja pogleducnio u moje roditelje.Roditelji su sjedili u kuzini i objesili su usta.Tata je nesto vrtijo sa prstom kao da ja sam malo na kvasinu.Samo onda je Cedo viknijo u sluju:"Alo,Ujo,a vidi ovu!Ustasu sam mladog priupito,jel ga zanjem ko slavonsko zito!Hu-hu-hu-hu..."Ja sam dreknijo:"A vidi ti ovu!Slavonska je zapjevala snaja,da cetnici ostase bez jaja!Hi-hi-hi-hi..."Cedo je viknijo:"Sta se ono orilo po Lici,srpska pesma i ustaski krici!Lu-lu-lu-lu..."Ja sam arlauknijo:"Dzemper plela Hrvatica mlada,a vuna joj od cetnickih brada!Jak-jak-jak-jak..."Cedo je urliknijo:"Kad Dragana sretne kapetana,mlad ustasa postace salama!Uau-au-au-au.."Ja sam zadrecao:"Skupile se tri cetnicke trupe,pa sve dosle da mi ljube dupe!Pijou-pijou-pijou-pijou..."E ali onda je moja tata copijo telefon i zafrljacnio ga u zid.Cedo se vise nije cuo iz sluje.Meni je uletilo tupilo od nekuzenja.Tata je dreknijo:"Pa dobro,jesi ti normalan?!Jesi ti,djete,imalo normalan,a?!"Ja sam rekao:"Jesam,zasto ne bi bijo?!"Tata je rekao:"A os mi onda objasnit sta je ovo bilo na telefon?"Ja sam rekao:"Sori,nemam sad vremena!Moram poslat izvjesataj za Hinu!"Tata je pitao:"Za koga?"
Ja sam rekao:"Za Hinu,jebemu strinu!"Tata je rekao:"Za Hinu?Sta ti imas s Hinom?"Ja sam rekao:"Kako sto imam!
Stalni radni odnos!"Tata je pitao:"Pa sta je onda bilo ono na telefon?"Ja sam rekao:"Razmjenjivao sam informacije s kolegom iz Tanjuga!"
Robi K.(IIIa)
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.")

- 14:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi