drago boric

petak, 07.09.2007.

Bilo jednom u Thompsonlandu

21.X 1994.
...Konferenciju za stampu odrzali Hinic(Srpska narodna stranka)i Krpina(HDZ),koji su se jucer u Saboru potukli.Nitko ne osporava da je Krpina prvi poceo tucu i da je Hinic dobio vise batina.Hinic,"Ja sam vise dobio"...Krpina,"Nije vazno tko je vise dobio,vazno je da je opet prolivena hrvatska krv od srpske ruke"...Hinic,"Ja sam pedeset puta dao svoju krv".
Do svadje medju njima doslo je zbog neke replike povodom problema koji je iznio Hinic,a tice se pokrstavanja srpske djece u Hrvatskoj,odnosno njihovog pohadjanja vjeronauka.Na konferenciji za stampu Hinic je rekao da nije izjavio da srpsku djecu na vjeronauk sili svecenik ili nastavnik nego da je u pitanju socijalnopsiholoski pritisak na srpsku djecu.
Na istoj konferenciji za stampu govorio je i Djukic,koji je rekao da misli da je Krpina s predumisljajem napao Hinica,
jedan sat nakon replike u Saboru,s namjerom da se Srbi istjeraju iz Sabora."Ali mi cemo otici kad to mi budemo
htjeli",veli Djukic.
Na OTV,gost je Bujanec,vodja"Mlade hrvatske desnice".On kaze da bi Hinica trebalo pred prijeki sud...Hvali se da su mu oba djeda i otac bili ustase,napada"srpsko-zidovski lobi u Hrvatskoj,koji opet radi protiv Hrvatske".Srbi u Hrvatskoj,
veli,ne zasluzuju nikakva prava.Kaze i da je nezadovoljan sadasnjom vlascu u Hrvatskoj,ali postuje Ustav i demokraciju..."Stega,red,rad,to je pravo",veli.
Feral Tribune i opet kao opreka tome.
(Vesna Biga-"AUTOBUSNI LJUDI(Zagreb-Beograd 1991-1995-Dnevnici)"

- 12:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi