drago boric

petak, 07.09.2007.

Viktor Ivancic-PRINCEZA NA ZRNU GRASKA

4.XI 2000.
Tata je dreknijo u hodniku:"A u macku piterinu,ko mi je mrknijo sto kuna iz takujina?!"Ja i moja sestra Damjana smo se scucurili u sobi i pokrili smo se lancunicom.Onda je tata ugibao u sobu i arlauknijo je:"Ko mi je mrknijo sto kuna iz takujina?!"Ja sam rekao:"Nisam ja,seka je!"Tata se zapiljio u Damjanicu.Ona je rekla:"Nisam ja,braco je!"Onda je
tata okrenijo se prema meni i zdimijo mi je jednu trisku turbo dizel.Ja sam se razdrevio i uvukao sam se pod lancunic.Tata je dreknijo:"Sram te bilo i stid,maznjavat lovusu od rodjenog cace!To rade zadnji propaliteti i drogasi!"
Ja sam viknijo:"Reka sam ti da nisam ja nego seka!"Tata je viknijo:"Ona mi je rekla da nije ona nego ti!"Ja sam rekao:"Pa zasto onda i nju nisi trisnijo nego samo mene?"Tata je rekao:"Zato sta je ona jos mala!"Ja sam pitao:
"Mislis ako je mala da ne zna mrknit lovusu iz tudjeg takujina?!"Tu je meni uletila jos jedna triskusa turbo dizel.Tata je zarezao:"Nemos govorit takve sporkarije o tatinoj princezi!"Onda je mama doviknila iz hodnika:"Da je manje zoves princeza mozda bi ti manje djengi maznjavala iz takujina!"Tata je okrenijo se prema njoj i rekao je:"Oho,javila se
humanitarna zaklada!Spasimo djecu Hrvacke!"Mama je rekla:"Ja samo vidim da moj deckic fasuje triskuse bez razloga!"Tata je viknijo:"Tvoj deckic?!Pa jel ne vidis mu po faci da je zadnji razbojnik i propalitet?!Plus toga cinkari rodjenu sestricu!"Onda sam ja rekao:"Nista ja ne cinkarim!Ja samo govorim ko se cime bavi!"Tata je rekao:"Ma nemoj?!Aj bas me to zanima!Cime se ko bavi?"Ja sam rekao:"Mama se bavi humanitarnim radom,seka krade,a ja osnivam politicku stranku!"Tata je razrogacio oci:"Ha,super ste se podjelili,u pizdu materinu!Cjela kuca ima pune ruke posla!Jel se neko mozda sjetio i mene?"Ja sam rekao:"Tebe smo se sjetili prekjuce!"Tata je pitao:"Prekjuce?
Zasto prekjuce?"Ja sam rekao:"Za Dan mrtvih!"
Robi K.(IIIa)

Povodom podizanja kaznene prijave protiv Nevenke"tatine princeze"Tudjman.
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.")

- 12:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi