drago boric

ponedjeljak, 03.09.2007.

Viktor Ivancic-ANONIMNI GRADJANIN

27.V 2000.
Ja sam nazvao na telefon i pitao sam:"Alo,jel to pandurija?"Sluja je rekla:"Ovdi sluzba za zastitu ustavnog poretka!"Ja sam rekao:"Ovdi anonimni gradjanin!"Sluja je pitala:"Kako vam je ime,anonimni gradjanine?"Ja sam rekao:"Ro...ha,nes me zdignit!Ime mi je anonimni gradjanin!"Sluja je rekla:"Sta oces,anonimni gradjanine?"Ja sam rekao:"Ocu prijavit moga tatu!"Sluja je pitala:"E,sta s njim nije u redu?"Ja sam rekao:"On je onaj iz Ahmica!"Tu je uletijo muk i tisincuga.Onda je sluja pitala:"Koji iz Ahmica,jebate irud?"Ja sam rekao:"Znas ti dobro koji iz Ahmica!"
Sluja je pitala:"I to ti je caca?"Ja sam rekao:"Da,samo ima lazni idemtitet!"Sluja je pitala:"Kakvi lazni idemtitet?"Ja sam rekao:"Pravi se da je normalan,a ustvari je monstrum,zvjer i bestija!"Sluja je pitala:"U kom smislu je zvjer i bestija?"Ja sam rekao:"U smislu Ahmica,covice!U najludjem smislu!Ako ga hitno ne uhapsite napravice jos ludje krvoprolice!Ja zivim u strahu za svoj mladi i nevini zivot!"Sluja je rekla:"Okej,okej,koji mu je lazni idemtitet?"Ja sam rekao:"E to ne znam!"Sluja je pitala:"Kako ne znas,jebate?"Ja sam rekao:"Pa zato sto mu je lazni!"Sluja je rekla:
"Cekaj malo,cekaj malo...Koga onda da hapsimo i di da ga hapsimo?"Ja sam rekao:"Hapsite mog cacu kod mene doma!"Sluja je rekla:"Okej,reci nam ime i adresu!"Ja sam rekao:"E to ne znam!Ima lazni idemtitet!"Sluja je podviknila:"Alo,jesi ti normalan?!Jesi ti,prika,normalan,a?!"Ja sam podviknijo:"Nisam normalan,jebate!Usra sam se od straja!Ovkors da nisam normalan!"Sluja je rekla:"Pa,covice,valjda znas di stojis i kako ti se zove otac?!Ja sam rekao:"Naravski da znam!"Sluja je viknila:"Pa reci vise!"Ja sam viknijo:"Ne mogu,jebate!To mu je lazni idemtitet,razumis!?To nema blage veze sa istinom!"Onda je sluja rekla:"Okej,okej,koji ti je caci stvarni idemtitet?"
Ja sam rekao:"U stvarnosti on je zlocinac i krvolok iz Ahmica!Treba ga hitno uhapsit jer posto ce napravit jos ludja sranja i pokolje!"Sluja je pitala:"Pa di oces da ga uhapsimo,jebate irud?U Ahmicima?"Ja sam rekao:"Ma ne,nego kod mene doma!Nema vise Ahmica,ucis li ti ista iz povjesti?!"Sluja je podviknila:"Pa reci nam vise ime i adresu!
Jel to tako konplicirano?!"Ja sam rekao:"Nije konplicirano nego je neistinito,covice!To mu je lazni idemtitet,
razumis!?Koji ce ti kua informacija ako unaprid znas da je lazna?!"Sluja je rekla:"Ha,pa sta nam je onda javljas telefonom ako znas da je lazna?"Ja sam rekao:"A ne,ne,prika...Ako ti ja za nesto sta ti mislis da je istinito javim da je lazno,jel ti ja onda dojavljivam istinu ili ti dojavljivam laz,a?"Sluja je zakrkljala:"Cekaj,cekaj,to te ne berem najbolje..."Ja sam rekao:"Poala sta si mentalac,u pene!Sacemo polako...Ti si mislijo da je moj caca normalni gradjanin,jel tako?Tako je!E,ja ti onda javim da on nije nikakvi normalni gradjanin,nego da je on zlocinac iz Ahmica,
a da mu je ovo lazni idemtitet!Jel ti to dobra informacija?"Sluja je rekla:"Dobra je!"Ja sam pitao:"I sta onda ti radis kad znas da je kod mene doma zlocinac i krvolok sa laznim idemtitetom,a?"Sluja je rekla:"Hapsim ga!"Ja sam viknijo:"Pa sta cekas vise,jebate led?!Os da ti sve nacrtam?!"Sluja je rekla:"Daj mi adresu i stizem sa specijalnom jedinicom!"Ja sam rekao:"Ali to mu je lazna adresa,covice!Koji ti klinac objasnjavam ako kurca ne razumis!"Tu je opet uletila tisincuga.Onda je sluja zaurlikala:"Ma idi ti u tri pizde materine!Mene si nasa brumavat u glavu,a?!
Mene si nasa brumavat,majmune jedan majmunski?!Jebesmi mater ako ti necu sad doc doma i razbucat ti kosti sa pendrekom!"Ja sam rekao:"Aaaaaa,tu smo,miki!Po mene mos doc doma,a po mog cacu krvoloka nemos,iako zivimo na istom mistu!Apa miki!Jesi sad ubra poruku?"Sluja je rekla:"Koju poruku,jebate,sta ti to trtljas?"Ja sam rekao:"Jesi ubra poruku zasto murija nikad ne moze uhvatit zlocinca koji ima lazni idemtitet?"Sluja je pitala:
"Zasto?"Ja sam rekao:"Zato sta mu ga je murija i dala!"
Robi K.(IIIa)
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.")

- 14:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi