drago boric

utorak, 03.07.2007.

Nura Bazdulj-Hubijar-POLA VLAH POLA MUSLIMAN-1

...Moj babo ja ti se zaljubijo,sad imam curu.ime joj je biljana i valahi je lijepa i dobra i cestita.Nako bas ko srna.Oci joj krupne i kahvaji a sve se sjaje ko da su na zejtinu pa nako najvise nalik na srnu a i noge su joj bas ko u srne nako krive i tanke.ja ti babo ne volim one debele cure vazda onda pomislim morebit da ni one nisu normalne pa piju lijekove ko Ziba pa se zdebljale.
Da ti reknem kako sam je upozno.ja sjedijo s gazdom pred radnjom,pa ljeto je,i doruckovali pa uzeli po pivu kad se pomoli nekakva cura i kaze dobar dan.Ja dosla dje vam je zena a onda ce gazda fala ti sine sto si dosla,zena je gori u kuci lezi,s mjesta nemere.Haj sjedi popi sok ubi ova vrucina pa cu te odvest.onda ce gazda meni nijesam ti reko zenu ubijo propuh pa je ufatila ledja maknut nemere a ova cura to jest biljana je scer mog prijatelja save.Ona je medecinska sestra i dosla da joj dadne inekciju.a ovo je,onda se on okrenu njojzi,moj pomocnik mirza,deder se upoznajte.Pa ona namah pruzi ruku i kaze Biljana a ja pruzim svoju reko mirza.Kad me stisce reko ja Boze dragi kako je ova cura jaka nikad nesta mrsavije a jace ne vidjeh.ma cisto me ruka zaboljela kolko me stisla.Ona me gleda pravo u oci pa se sve osmjehiva.Ja malko porumenijo i natego onu pivu.I sve troje sutimo.Ona ispi onaj sok pa ce gazdi hocemol ja sam se osvjezila pa gazda ustade i oni za cose zamakose a meni nekako namah sve opuscelo bas ko da je sveg nestalo a ne samo nje.Kad se gazda vrati pita me kako ti se svidja Biljana a ja porumenijo pa tuc muc al nemerem sastavit recenicu.Sta si se smeo kaze gazda mores valjda kazat jal ti pase jal ne pase reko pa kako to mislis sto ona meni ima pasat.a gazda ce na to mesecini da se ti njojzi svidjas kaze kako onaj tvoj pomocnik ima lijepe oci.Ja jos vise porumenijo pa kazem bas sam ja to za nju scio rec nekako joj oci bas ko u srne a sta od nje ima umiljatije.Pa sto ne rece pita jopet gazda a ja reko bilo me stid.U to se ona pomoli iza coseta i veli bice to dobro,za dva dana ce vam zena bit ko nova a sve mene nako ispod oka gleda i osmjehiva se.a ja se vas zapetljo ko pile u kucine pa ne merem ni jedne prozborit.Onda ce ona dovidjenja a i gazda dovidjenja pozdravi tatu i mamu a onda i ja stisnem pa reko dovidjenja al ona vec sisla na put i ni me je mogla cut.Pa reko
samom sebi ja budale sto si se tako zbunijo nije karandjoloz al bi kasno.kad sutri dan ja bijo u magacinu.Vas dan se nado sad ce ona jopet doc da dadne inekciju gazdinoj zeni a nje nejma.Pa pitam
gazdu sto to danas nejma biljane a on ce meni bila i otisla.
Meni se na srce nekakva tuga savila pa reko jel pitala za me.gazda kaze nije a meni sve nestoi srce udara i zao mi.Pa reko sam sebi bas si ti Mirza mahnit taman je ona tebe cekala ona bezbeli ima momka nekog ko njojzi odgovara jer je bila bas nako gospodska.
Treci dan je jopet nejma.ja u magacin ne ulazim reko da mi ne promakne.Zavrsilo se radno vrijeme a ja ne idem kuci sve nesto otezem a gazda ce meni sta cekas sto ne ides.reko vala nista ne cekam neg nidje mi se ne zuri niko me ne ceka osim onog maceta a ono progovorit nemere ni ne zna.Vako mi je obicnije s tobom a on ce ti meni da ne cekas biljanu.Ama jok odaklen ti to pade na um,nije mi ni na hatru.Pa dobro kaze prevarijo sam se.pa ja onda suti,suti pa cu najstag jel dolazila.Kaze nije nece vis ni dolazit zena mi ustala fala bogu ledja joj popuscala ko da joj rukom odnese.Ja namah ispusco nekakve gajbe sto sam drzo i turijo ih na mjesto pa kuci vas kaharan.
Dodje nedelja meni biljana nece iz glave a cero sam je sto sam ziv bijo.sve onom macetu tjepo reko ja jesi lijepa bona ne bila kako te mater rodila tako lijepu a bas ko da govorim Biljani.Iza podne reko idem malo na pijacu uzet paradajza i paprika sad su i one bud zasto a morebit i koju breskvu.Ja ulazim u pijacu a biljana izlazi iz pijace s nakijem momkom.Meni se nesto zgusnu sve mi ova jabucica na vratu hodala gori doli reko ma namah sam ja znao da ima momka pa oborijo glavu ko da je ne vidjam kad ce ti neko meni,o vidi ti kog ja vidjam.Jesil ti onaj Mirza reko jesam,biljana kako si ti.Kaze dobro ovo mi je brat miso.Pa ce njemu haj ti miso kuci ja cu s mirzom na pice.A mene sunce ogrijalo pa bi je najradje sve grlijo i ljubijo u one crne kose...
(Nura Bazdulj-Hubijar-"KAD JE BIO JULI")

- 13:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi