drago boric

petak, 23.02.2007.

...Vi novinari bas znate biti"nestasni"!Kakav sad Osijek,Sisak i Gospic,kakvi sad Glavas i Brodarac?!Opusteno,fino,polako,slavite obljetnicu radija,pustite to...

Posebna emisija u povodu 80.obljetnice Hrvatskog radija u kojoj sudjeluju predsjednik Republike Hrvatske Stjepan Mesic i predsjednik Vlade Republike Hrvatske dr.sc.Ivo Sanader
Voditelji:Mario Harapin,Zoltan Kabok i Silva Celebrini-Tevsic
15.V 2006.

...Zoltan Kabok:Vi ste predsjednice izjavili kako bi se nakon slucaja Glavas i dogadjaja u Osijeku u ratno vrijeme mogli sad otvoriti jos neki slucajevi vezani za ratne zlocine.Mozda da eto pojasnimo ako mozemo na koje ste to konkretno slucajeve mislili?Jesu li mozda gradjani pisali,nudili konkretne primjere,dokaze?Znam da imate tu korespodenciju uredno vrlo cesto s gradjanima kao i premijer.
Evo,spomenuo je i premijer Sisak,odnosno Gospic.
Dr Ivo Sanader:Nisam ja spomenuo Sisak.
Silva Celebrini-Tevsic:Sisak sam ja spomenula.
Dr Ivo Sanader:Ja Gospic i Sisak nisam spomenuo,jer smatram da ga ja ne trebam spominjati,jer da naprosto postoje tijela koja su za to nadlezna da to rade i da to nije u domenu predsjednika Vlade.
Stjepan Mesic:Pa,svakako da se ljudi javljaju.Ali kao sto je i premijer rekao,mi moramo shvatiti pravila drzave,vladavine prava,a Hrvatska danas to jest i da svaka institucija obavi svoj dio posla.Bilo je primjedaba,bilo je i kroz,mogli ste vidjeti,tiskovine cesto puta prozivanja,prozivanja da je negdje inertnost,da su negdje neki postupci zaostali.Zato sam ja rekao da se mogu pojaviti i jos neki slucajevi,ali to ne znaci da ce se bilo tko u izvrsnoj vlasti ili u zakonodavnoj vlasti mijesati u tu proceduru...

- 09:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi