drago boric

četvrtak, 15.02.2007.

VJERA SOLAR

...Majka Vjera joj je tog dana govorila da dodje u rodnu kucu,da ne ostaje sama u stanu.Ipak je ostala.Kada je slijedeceg jutra pozvala kcer,Vjeri su se javili policajci KOJI SU POTOM DOSLI DO NJE I REKLI DA SE LJUBICI NIJE DOGODILO NISTA STRASNO.Pozvali su je da podje s njima u bolnicu.
-Jedan od njih je otisao po moju susjedu da podje s nama.Odveli su je u mrtvacnicu da identificira tijelo.Kad se vratila,plakala je i rekla:"Joj,Vjera,pa to je tvoja Ljubica..."Ne znam ni kako sam dosla kuci.Do danasnjeg dana nisam nista saznala o tome zasto mi je dijete ubijeno i tko ga je ubio...

-A KCER SU MI UBILI MOJI HRVATI.KAD JE BILA SAHRANA,KUCA JE BILA BLOKIRANA.CEKALI SU VALJDA DA CE JOJ DOCI OTAC,BRAT ILI DECKO.I GROBLJE JE BILO BLOKIRANO.ODMAH POSLIJE POGREBA DOSLI SU`MERCEDESOM`I ODVELI ME U POLICIJU NA SASLUSANJE.BILA SAM TAMO DVA SATA.ISPITIVALI SU ME GDJE MI JE MUZ,GDJE MI JE SIN.CAK SAM IM DALA I BROJEVE NJIHOVIH TEEFONA...

...Nakon toga Vjeru nitko nije pozvao da bi joj saopcio kako je ubijena njezina kcer.Nekoliko puta se obracala tadasnjem sefu policije u Sisku Djuri Brodarcu,koji je inace bio njihov susjed.
-On je rekao da ju je ubio njezin decko.Nije mi odmah palo na pamet sto misli.POSLIJE SAM SE DOSJETILA DA JE UBIJENA ZBOG DECKA...

...Obdukcija je izvrsena,to mi je patolog Stevo Kovacevic rekao.Njega sam na Svi Svete 1991.susrela na groblju.Zagrlio me je i rekao:"Vjera moja,to je najveci zlocin koji sam vidio u ovom ratu."Rekao je da to nije bio metak vec kugla...

- 15:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi