drago boric

subota, 10.02.2007.

VJERA SOLAR-GRADJANSKA UDRUGA PROTIV NASILJA SISAK

Ja dolazim sa podrucja Siska.Kako u Sisku opce probit,to sam i ja prosli puta kad smo bili ovdje govorila,probiti se ne moze u javnost.Nema nijedne optuznice,na stotine ljudi poubijano,moja kcer je ubijena.Meni zupanijski odvjetnik kaze,kaze meni u lice,uz prisustvo sest osoba,koji su skoro sigurni u jednoga da je ubio moju kcer,ali nece to nitko potvrditi,a oni ce dignuti optuznicu kao da je osumnjicen.Evo,i za Gotovinu,on je osumnjicen,nije on okrivljen.Nikako u Sisku probiti,evo ja vodim
sud za moju kcer godinama,ja sam jos uvijek na pocetku,ne mice se nikuda.I ako ja hocu nekog svjedoka staviti,meni onaj koji zastupa Republiku Hrvatsku ne dozvoljava da ja toga svjedoka stavim.S kojim pravom?Ja sam njemu rekla prosli puta kad sam bila prije jedno mjesec dana,ja sad stavljam patologa Stevu Kovacevica koji je bio u bolnici patolog.On kaze da ne moze patolog,zasto bi bio patolog,ja kazem pa ne samo da cu ja staviti Stevu Kovacevica,ja cu staviti Gregurica za svjedoka,Brodarca,pa cu staviti za svjedoka Zdravka Tomca.Oni znaju sve od 1991.godine.
Ali najgore od svega,sto se recimo na nekim podrucjima nesto i radi,nesto se i pocelo,a u Sisku ni pocelo.U Sisku ama bas muk,niti pocelo,nitko nista ne zna,nitko nece da govori,svi su Ustase.Iz Italije je zvao covjek,taj koji je sada dolje i uhapsen,on je iz Ancone,on je istjeran,Klicic se zove Muhamed,on je mene nekoliko puta zvao,on je cak u novinama pisao,u"Jutarnjem listu",zna tko je ubio moju kcer i jos od Trifkanovica dva sina.I kad ga je pitao odvjetnik na Zupanijskom sudu u Sisku,Vrdoljak,isao je k njemu u Pulu,kaze,nije pola sata htio progovoriti.Zbog toga sto oni uvijek cekaju,ceka se po nekoliko mjeseci kad je netko uhapsen,onda dobiva takve prijetnje i zastrasivanja,da on jednostavno nece.Ali,nakon toga sto je on otisao,on je oslobodjen,on je bio optuzen za dizanje kafica.Sigurno od toga nesto ima,ali on je potpuno oslobodjen kazne,da bi on i nakon toga kad je izasao iz zatvora,napisao ponovo u"Jutarnjem listu"da za zlocine u Sisku optuzuje Djuru Brodarca,on ostaje kod toga i on to zna.Sad sam ja sama poduzela umjesto onoga sto policija treba da radi,sad sam ja to pocela sama raditi.Ja se sigurno izlazem velikoj opasnosti,sad ja sama istrazujem da dodjem do osobe koja je ubila moje dijete.Moje dijete je imalo samo 19 godina i meni sto ostaje-slika.I sto sada,kako probiti blokadu?
Ja sam bas s Vesnom razgovarala,bila je kod mene,razgovarala sam da se mozda krene s ovom Zenskom mrezom Hrvatske,da se napravi promocija knjige"Tko joj je kriv?",prica o mojoj kceri je isto u toj knjizi.Ne znam vise na koji nacin.Dogovarala sam isto s Devic Goranom koji ce snimiti dokumentarni film o mojoj kceri,on je meni rekao da vec ima gotov materijal na kazeti.Ali,on kaze da je nekvalitetna i on sada ceka,mozda ce dobiti neka sredstva,mozda nece dobiti,on bi bas film napravio.On bi htio to sa sredstvima,da ne bude obavezan,da ne mora to prikazati tamo gdje mu kazu i kad mu netko kaze.Evo,mozda bi i na taj nacin mogla nekako tu blokadu u Sisku probiti.U Sisku je Djuro Brodarac na vlasti od`91.godine,bio je sef policije,poslije zupan i ne skida se s vlasti do dana danasnjeg.I dok god je on,a HDZ-ovac je,dok god je on na vlasti nista nece biti.Njemu sam ja pisala,i ovoj Skare-Ozbolt i Jadranki Kosor,i Sanaderu i Seksu,svima u vlasti Republike Hrvatske sam pisala.
Ja to otvoreno njima govorim i pisem,ja imam sve papire i nitko ne reagira osim Kosorice koja mi je odgovorila kao da bi ona htjela sa mnom sastanak i da ce poduzeti sve da se ubojica moje kceri nadje,
a da bi ja s njom zakazala sastanak,ja ne mogu do nje doci.To su sve dvostruke igre,a te igre su mi do tuda dosle.I sada sama vodim vodim svoju istragu,zalosno,a sve se govori da je Srbiji fasizam,ovdje demokracija,a u ovoj demokraciji ja ne mogu evo doci da podnesem tuzbu protiv osumnjicenika.Ja ne kazem da je on kriv,nek se brani.Pa zasto je on u Kanadi,on je sad u Kanadi ozenio Amerikanku.Ja sam neki dan bila kod njegovog oca i majke,ja sam njih namolila,to su ljudi u Sisku koje mene znaju i ja njih,i zena se njegova rasplakala.I sada vidim,da ako sin njihov nije,ali zna tko je.I ZALOSNO JE DA U DEMOKRACIJI OVAKVOJ KAKVA JE SADA U HRVATSKOJ JA GLUMIM
INSPEKTORA I POLICAJCA.Nisam ja sigurna u Sisku,bez brige budite,eto toliko.Hvala.
(human-rights.hr/dokumenti)

- 10:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi