drago boric

subota, 30.12.2006.

Rujana Jeger-DARKROOM

...Prva ploca koju sam sebi sama kupila bila je Raw Power od Iggy and the Stooges.Nikada necu zaboraviti osjecaj kada sam hodala od Studentskog centra preko svih vaznih punktova u gradu s tom plocom pod rukom.Nepotrebno se zadrzavajuci kraj Kavkaza i Zvecke,naravno,pa okolnim putem oko skole,iako vec izgarajuci od zelje da odem ravno kuci i stavim je na gramofon...ta mi je ploca pod rukom davala snagu,osjecaj da znam i imam nesto sto malo njih ima,zelju da se medjusobno prepoznamo.Mi koji znamo...

...Raw Power:Search&Destroy(detaljno sam obavio research,rekao je Boris.Znao sam da te moram necim zaintrigirati.Odlucio sam igrati na tvoju radoznalost.Ipak,trebalo mi je i dvije vodke i desetak piva,
priznajem)Gimmie Danger(znao sam da imas frajera,ali morao sam riskirati...)I Need Somebody(dobro da je tip bio kreten!Zadovoljno se nasmijao Boris)Your Face is Going to Hell(prvi put kada me pratio kuci,uspio me i rasplakati i utjesiti)Raw Power(ne zelim ulaziti u detalje)Penetration(recimo samo da se covjek ponekad pita da li je samo njemu tako lijepo,ili ima jos ljudi koji se isto osjecaju)Sexappeal(i nakon puno godina pitam se isto)Death Trip...(ponekad se bojim infarkta u krevetu.Boris kaze da bi zelio takvu smrt.On takodjer zeli da ga raskomadam i bacim ribama kada umre.Da im se oduzi za sve koje je ikada upecao i pojeo,kaze...)...

- 11:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi