drago boric

petak, 29.12.2006.

Rujana Jeger-DARKROOM

...Moja mama je plakala kad je HDZ pobijedio na izborima.Sve ce otici u kurac,rekla je.Ja nisam nista shvacala.Bas sam dosla iz vecernjeg izlaska i svijet je bio divan.Ona je uspravno sjedila u krevetu i jecala.Brisala je nos papirnatom maramicom i onda je spremila u rukav.Izgledala je kao izgubljeno dijete.Ja sam samo stajala...
...Deda je kupovao kruh kod Siptara.Onda jednog dana nitko vise nije kupovao kruh kod Siptara.
Upozoravali su mog dedu da ne bi ni on trebao.Zasto,pitali smo?Zato jer je on Siptar,rekao je deda i nastavio kupovati kruh kod Siptara...
...Od dede mi je ostalo nekoliko knjiga i jedna njegova karikatura.I cetiri case za vino od plavog stakla na nozici.To mu je kupio moj otac,ali deda je zakljucio da su dvije dovoljne i zazelio da ja uzmem preostale.Nije bio covjek kojem mozes reci ne.I tako sam ja dosla kuci s koferom punim casa zamotanih u novinski papir,dvije kile uzickog kajmaka,paketom domacih kobasica za Borisa,Malim princom(najvaznija mjesta bila su potcrtana)i zbirkom knjiga Miroslava Antica.Jos prije sam uzela knjigu Odakle su Srbi dosli na balkansko poluostrvo,da citam paralelno sa Povijesti Hrvata Nade Klaic.I tamo su sva vazna mjesta bila potcrtana...
...U srednjoj skoli glumila sam u predstavi Zivotinjska farma.Ne sjecam se bas svih ljudi koji su tamo nastupali,ali sjecam se Vinka Grubisica koji je bio svinja.A ja?Ja sam bila kobila Molly,petokolonasica,na strani ljudi,a ne demokratskih promjena.Mislim da je reziser obavio dobar casting...

- 12:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi