drago boric

ponedjeljak, 18.12.2006.

Da li je Kosovac-"KOSOVAC"?!-3

...Ako je Tudjman imao toliko povjerenja u vas,zasto vas nikad nije postavio za generalnog direktora HRT-a?
-Jednostavno zato jer to nisam nikad ni pozelio.Jer,direktori su sluzbenici,a moj je posao bio novinarski
i operativni,svakodnevni.Ako si novinar po profesiji,nista nema ljepseg od toga.NO,DOK SU DIREKTORI
PRED TUDJMANOM UVIJEK IZGOVARALI CINOVNICKE FRAZE,JA SAM MOGAO IZRECI VISE,PA CAK SE I NASALITI,STO ZBOG STAROG POZNANSTVA,STO ZBOG TOGA JER MI JE PREDSJEDNIK VJEROVAO,PONAVLJAM KAO"JEDINOM TUDJMANOVCU"U HRVATSKOM NOVINARSTVU,CIME SE PONOSIM.Znao me je i izgrditi zbog perfidnih podvala nekih razvikanih TV-zvijezda,ciji su bezobrazni uradci poceli zaudarati i danasnjem televizijskom vrhu,ali je prihvacao i moje prijedloge.Opet vam
odajem jednu tajnu,izrecenu prvi put.Dan domovinske zahvalnosti,nas najljepsi blagdan u pocast pobjednickoj"Oluji"i hrvatskim zrtvama,moja je ideja koju je Tudjman odmah prihvatio.Stvarno,podli udbaski naum!

Zanimljivo bi bilo cuti od vas o cistkama 1990.i 2000.godine?
-To su dva potpuno razlicita vremena.Slom komunisticke diktature bio je revolucionarni preokret u kojemu su,dakako,stare face bez obzira na srpske ili hrvatske gene,morale i trebale nestati s ekrana.To se,uostalom,dogodilo u svim tranzicijskim zemljama.Ne znam tko to od istocnonjemackih urednika danas obavlja isti posao u ujedinjenoj,demokratskoj Njemackoj pa nitko ne govori o"cistkama",nego o nuznom demokratskom preobrazaju medija.Kod nas cak ni toga nije bilo.Golema je vecina ostala raditi,
doduse ne na ekranu,nego iza njega na drugim poslovima.Neki su i sami odmaglili dok su se drugi gusili od muke jer su morali pisati o hrvatskim pobjedama.Ono sto se prigovara Vrdoljaku,a to je da je zabranio ulazak u TV-zgradu stotinama ljudi,bio je potez za koji bi mu oni morali do groba zahvaljivati.U ratnoj situaciji nasa staklena zgrada mogla je postati golema grobnica od samo jednog udara projektila.Sve su redakcije,osim Informativnog programa,dislocirane po Zagrebu,a dio ljudi stavljen na pocek jer ionako nije imao sto raditi.Vrijedi podsjetiti zapjenjene kriticare da smo u to doba imali jedan jedini program,mahom informativnog i dokumentarnog sadrzaja.Sve ostale price puka su laz!Kad se 2000.godine postovani drug Ivica Racan ustolicio na vlasti,nije se dogodila cistka nego pravi masakr novinara i urednika iz"zloglasnog Tudjmanovog doba"iako smo trebali uploviti u vrhunaravnu demokraciju.Nikad necu zaboraviti jedan prizor.Novi je premijer dogovarao sa mnom,jos uvijek glavnim urednikom,svoj prvi nastup na televiziji.Opijen pobjedom,na stolu je podbocio glavu rukom i veselo zazmirkao:"Kosovac,mi cemo vas smijeniti!"Bilo mi je vec prije jasno da ce me koalicija likvidirati.Bio sam im trn u oku.Zato sam mu mirno odgovorio:"Nimalo cudno,jer ste i pocetkom 1972.,poslije Karadjordjeva,kao novopeceni clan Izvrsnog komiteta vrlo uspjesno cistili Radio Zagreb i Zagrebacku televiziju od nepocudnih urednika!"Racan je u to mracno doba odmazde bio djecak-ideolog s ovlastima da tadasnji RTZ pretvori u poslusno oruzje dogmatskih komunistickih mocnika.Mos`si mislit,da je"demokratskom"premijeru 2000.presadjena nova glava.Cistka je izvedena temeljito.Ne biste vjerovali:60 urednika maknuto je sa svojih polozaja!Cak su i voditeljska lica Ljiljane Bunjevac i Sase Kopljara nestala s ekrana.Nova sefica Informativnog programa,kad joj je netko radi neke gluposti rekao na kolegiju kako to Kosovac zasigurno ne bi ucinio,mahnito je zalupala po stolu:"DA MI VISE TO IME NISTE SPOMINJALI!"Cudnog li preokreta u mozgovima onih koji su tako smjerno radili u Tudjmanovo doba!...
("Hrvatski list")

- 13:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi