drago boric

ponedjeljak, 27.11.2006.

Nikola"357"Hadzi Nikolic-TIC CETNICIC NA"OBRAZ"BATERIJE!

PRAVOSLAVAC SAM,TIM SE DICIM-2

...Otkud ti u tom projektu?
-Kada smo svirali u klubu BUMERANG,dosao je BUCA BUBNJAR i rekao mi je:SUPER TI JE OVAJ FAZON SA PRAVOSLAVLJEM,a ja sam ga pitao:KAKO MISLIS-FAZON?POSLE MI JE REKAO DA GA JE MOJA RECENICA NATERALA DA SE DUBOKO ZAMISLI I DA SE OKRENE NEKIM LEPSIM STVARIMA.Onda sam ga doveo u bend.To je najbolji bubnjar s kojim sam svirao,najbolji u Srbiji.On nas je i pozvao da ucestvujemo u celom projektu.Mislim da nas nisu zvali zbog komercijalnosti.Znas,mi smo bend za koji su svi culi,ali najvise je pet hiljada ljudi u ovoj zemlji spremno da izdvoji novac za nas album ili koncert.

Zasto si odabrao bas pesmu ZNAS LI KO TE LJUBI SILNO?Cini se da ona odudara od ostalih.
-Ta pesma je bila najpogodnija,mogao sam da je pevam onako kako sam smatrao da treba.Ostale pesme su,sem nase i PARTIBREJKERSA,molitve.Nasa pesma je PITANJE.Posle sam cuo da se ta pesma peva u crkvi kao decja crkvena pesmica i to mi je bilo super.Meni je najjaca pesma na ploci ona koju peva onaj momak iz grupe REVOLT iz Banja Luke ISTOK SA VISINE.To mi lici na SAUNDGARDEN.Kada se obracas mladom coveku,treba da mu skrenes paznju na to da Hrist postoji.JA SAM VIDEO DA POSTOJI.
TO JE ONDA KADA TI SE DESAVAJU LOSE STVARI I MUCIS SE ZBOG TOGA I NIJE TI DOBRO,A ONDA ODJEDNOM JEDNOG DANA PROBUDIS SE I SVE JE U REDU.DOBRO TI JE.TADA SHVATIS DA POSTOJI...

...Da li ovaj album otvara nov put u nasem rokenrolu?
-OVO JE NOVA STRANICA,NOV POCETAK.NEMA VISE OSAMDESETIH,SVE JE TO CAO.OD OVE PLOCE TREBA POCETI DA SE RACUNA NOVA ISTORIJA SRPSKOG ROKENROLA,JER,BUDIMO ISKRENI,DO SADA JE SVE BILO SAMO TITOIZAM.TO JE ZAPRAVO DOBA DRAGA BORICA I OSTALIH.ONI SU UZIVALI POD TOM PETOKRAKOM I SAD IM JE FRKA.DOLAZI NOVO DOBA.
(Maja"Predmenstrualni Brainstorm"Pasuljevic,"Ekskluziv")

- 14:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi