drago boric

subota, 25.11.2006.

Petar"Idol"Janjatovic-Peti Dalton,enciklopedista&srpski fasista,direktno sa svemirske krstarice"PETAR POPOVIC-STARI":

TV Pancevo,"SVETLOSTI VELEGRADA";urednik i voditelj:Petar Janjatovic.Gost:Bora Djordjevic

Petar Janjatovic:Da li si cuo za knjigu(dakle,ipak nije"brosura"!,op.a.)"Od Velike Srbije do SAO Riblje corbe"?Knjigu je pisao Drago Boric koji je novinar,koji je dosao kad je poceo rat u Hrvatskoj,on je iz Hrvatske dosao u Beograd,a drugi je Nandor Ljubanovic iz Panceva.
Bora Djordjevic:Cuo sam za tu knjigu i cuo sam da me puno pljuju u toj knjizi.
Petar Janjatovic:Znas,ja smatram da je ta knjiga najbolji moguci primer tzv.govora mrznje,posto u toj knjizi niko nije dobar.Pazi,znas ono,ne valjas ti,ne valja"Riblja corba",ne valja niko od nas novinara.
Bora Djordjevic:Ne cudi me to mnogo od Nandora.
Petar Janjatovic:Dobro,evo naci cu priliku da ti dam knjigu da pogledas posto mislio sam da si je vec video.
Bora Djordjevic:BOLJE TI NADJI KNJIGU NEGO DA JA NADJEM AUTORE.
Petar Janjatovic:BOGA MI I JA BIH VOLEO DA IH NADJEM,posto ni ja nisam dobro prosao u toj knjizi.Kazem ti,svi redom ne valjamo.Srbija je naseljena losim ljudima,kratko receno.Dobro,mozda neko zna nesto sto mi ne znamo.
Bora Djordjevic:Sta mu bi da dodje u Srbiju?
Petar Janjatovic:Pa,ne znam,zato sam to i poentirao,takvo vreme bilo.MOZDA MU JE VREME DA SE VRATI U HRVATSKU PA DA NAPRAVI,UTABA PUT.
("Kulturbuntzabavnik br.1";KULTURBUNT-Pokret za mir Pancevo)

- 12:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi