drago boric

ponedjeljak, 20.11.2006.

ZLOCIN IZ KULTURE:CETNIK BORA DJORDJEVIC-CORBALINO

OSTANI DJUBRE DO KRAJA:

...SIPTARI SE KOTE/JEBEM TE ZIVOTE/KOD NJIH IMA BEBA/ALI TAKO TREBA...
(Riblja corba,"Danas nema mleka";"Zbogom Srbijo"(CD),1993.)

...SIPTARE TREBAJU JER DILAJU DROGU...
("Mladina",2004.)

Sve pare mi je dao Ibrahim/ja ne znam gde je i sta je sa njim/da kupi heroin/moj mali Husein/i donese kuci u Gnjilane/Posao moj mali Husein/to mi je moj dvae`s sesti sin/i rek`o sam mu ja/da kupi kilo,dva/i donese kuci u Gnjilane/Bozur cvece,stigao je jul/Husein ide za Istanbul/al`mene muci cir/ako ga hapsi zbir/nece da mi dodje u Gnjilane/Dos`o je na nasu carinu/uvalili su njemu karinu/pronasli beli prah/i sada me je strah/da ne ode u aps u Gnjilane/Oj sudija,dobro proces vodi/da Husein bude na slobodi/Qivsha ti nona ja/sta je to kilo,dva/neka dodje kuci u Gnjilane/Sudija,ti nisi normalan/dete mi je porodice clan/ma,hteo ti il`ne/ma,ko te jebe,bre/on ce doci kuci u Gnjilane.
(Riblja corba,"Gnjilane";"Ostalo je cutanje"(CD),1996.)

...KADA NUSI SRPSKO GROBLJE RUSI/POMAZE MU GASI JER SE NUSI PLASI...
(Bora Djordjevic,"Bora prica gluposti",cass.,1988.)

...-JE LI,LJATIF,JESI CUO,NA KOSOVO POCELE ONE MENSTRUACIJE!?
-NE KAZE SE MENSTRUACIJE,NEGO DEMONSTRACIJE!
-DOBRO,ZNAM DA JE NEKO KRVOPROLICE!...
(Riblja corba,"Beograd Uzivo`97"(CD),1997.)

...KAMENKO ZAUZIMA KUCE/CAK I KAD JE NEMOGUCE/OPALI JEDAN METAK/I UZME COVEKU SAV IMETAK...
(Bora Djordjevic&Kristijan Golubovic-"Kamenko i Kremenko";Riblja corba,"Zbogom Srbijo"(CD),
1993.)

...Zaljubljen sam u njihov stil muzike i mislim da su jedina autenticna beogradska grupa,URBANA GRUPA SVETSKOG FORMATA.Osim toga,kada si izvikan,kada te proglasavaju kriminalcem,pozelis da nesto uradis,da demantujes takve glasine.Zeleo sam da dokazem da sam sposoban i za nesto drugo...
(Kristijan Golubovic o saradnji s Borom Djordjevicem,"Politika Ekspres",1993.)
KRISTIJAN GOLUBOVIC:Arkanov"brat po zanatu",poznati evropski kriminalac,poznat i po ljubavanju s Arkanovom kcerkom("draga"ga je,svojevremeno,posecivala u grckom zatvoru).Cak se od strane"mlade"najavljivala i urnebesna svadba(valjda po uzoru na tatinu sa"Cvetkom Zanovetkom"iz Zitoradje!),ali se od svega preko noci odustalo("ljubav je prestala")iz nepoznatih razloga.

...Ja nisam hteo da pisem molbu za Udruzenje(Udruzenje knjizevnika Srbije).Nagovorio me Ratko Adamovic,knjizevnik,pa sam pisao zalbu.TO SAM UCINIO NA PLATNENOJ SALVETI...
(Bora Djordjevic,"Riblja corba",Izdavacko preduzece"K.A.M.E.N.K.O.",1990.)

...SRBIN JE LUD
SRBIN JE PROKLET
JEDNOM GA UBIJES
A ON HOCE OPET!...
(Djordevicev"brainstorm"u casopisu"Bre",2001.)


PETAR"SESTA LICKA SPASILA MARSALA,A ZAJEBALA SLOBODANA!"POPOVIC-STARI-"kum,brat od tetke"&Posejdon sa trozupcem u srbijanskoj smrdljivoj rock barustini:
...A SVI MI?KAO U PESMI,NEPOVRATNO ALI SIGURNO ODOSMO-U PICKU LEPU MATERINU!...

- 14:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi