drago boric

utorak, 03.10.2006.

Isnam Taljic-ROMAN O SREBRENICI

...Kad sam se u Tuzli vec bio sastavio s Tenzilom i dok sam,po naredjenju Drzavne komisije za rasvjetljavanje uzroka koji su doveli do pada Srebrenice,sastavljao IZVJESTAJ O TROGODISNJEM STANJU U SLOBODNOJ SREBRENICI,sa zadacom da motiviram razloge koji su mogli uticati da ostanem ziv,stiglo mi je pismo iz inozemstva.Po drugi put mi je pisao prijatelj Ciza.Nekadasnji pjesnik iz Bratunca.Vise puta ranjavan.Na godinu dana prije pada Srebrenice prebacen helikopterom u Tuzlu.Cuo da sam prezivio,pa mi se vec bio javio kratim pismom.Nisam mu odgovorio.Pa mi pise ponovo.Pise da ce mi povjerovati da zaista mislim da je ziv tek ako mu odgovorim.Cudi se i za sebe da je ziv.Iz Tuzle se,pise mi,sam prebacivao na lijecenje u Njemacku.Iz Hrvatske mu nisu Slovenci dali da udje u njihovu zemlju.Presao je njihovu granicu po noci,kroz kukuruze.U Madzarskoj je strpan u zatvor sa zagnojenom nogom od clanka do prepone.Nisu ga mogli deportirati u Bosnu jer se dvije drzave ne granice.Hrvatska ga nije primala.
Kad se ispostavilo da bi ga PRIMILA Srbija,podmitio je strazara drogom odnijetom na kartama grckim soferima zatocenim s njim u istoj celiji.Bez vecih peripetija,sakrivsi se po ceradu kamiona na prvom parkiralistu,dospio je do Njemacke.U Njemackoj je ostao bez noge.Odsjecena mu je u bolnici.Sastavio se s familijom u Berlinu.Zive...Salje mi sto maraka.I nase novine koje izlaze u Svedskoj.Poslali mu ih neki nasi.Ima u njima pismo suborca nam Vahdeta Mujanovica.On je iz Tuzle pobjegao do Austrije pa odatle pisao ocu i sestri u Stockholmu kako je prezivio.GLAS BiH,
tako se zovu novine,objavio je fotografije u boji iz knjige Nasera Orica SREBRENICA SVJEDOCI I OPTUZUJE i,crno po bijelom sjajnom bijelom papiru,citavo Vahdetovo pismo...

- 09:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi