L'angolo bordeaux

srijeda, 28.03.2007.

Još jedan prođe dan....

I neka. Bogu hvala.
Cijeli dan u školi. Ručak iz McDonald's-a. Grrrr....stižu me sjećanja iz doba srednje škole i trčanja iz gimnazije u glazbenu i obrnuto. Moj ručak je tada koštao 19 kuna: cheesburger, mali pomfri, ketchup i juice.

Od 13, cijela četiri roditelja su se ukazala na informacijama. I to samo zato što sam genijalcima danas rekla da su to posljednje informacije u ovoj godini (naravno da nisu, do 24.5. bit će još dva puta). Morala sam to reći jer inače ni ovih četvero ne bi došlo i ja bih bezveze dežurala cijelo poslijepodne u razredu.

Inače? Ma sve po starom. Noćas ću spavat s dva jastuka: jednim ispod glave a jednim ispod nogu. Bole me za pop****.

Idem brojat ovčice.

- 20:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 21.03.2007.

Aj em bek!

Sretna Nova Godina!
Sretno Valentinovo! lud
Sretan prvi dan proljeća!

I tako, vratih se ja s proljećem, iako su temperature sve samo ne proljetne. Buretina dere i konačno sam jučer prošetala svoj novi šal cool kojeg sam kupila za Božić (to je zapravo poklon mami od tate i mene, ali kao i sve ostalo, postao je klupski kiss ).

No dobro, mnogo je vremena prošlo od mojeg zadnjeg posta.
Evo odmah nekih odgovora: nisam se udala i nisam trudna i nisam dala otkaz (iako sam, priznajem, nekoliko puta razmišljala o tome. Posljednji put jučer :D).
Došlo je do blog-zasićenja. Sad opet imam volje pisati svoje gluposti ovdje, gdje me gotovo nitko ne čita.

Dakle, sve je ok. Pod kontrolom.
Stan je u fazi fasadiranja :D. Nakon toga biramo pločice i parket. I onda će nam valjda odobrit kredit koji su nam u siječnju stopirali zbog nekih formalnosti oko imena u predugovoru i elaboratu o etažiranju. rolleyes
Jučer sam kupila peglu, onu profi. Mama je rekla da je ta super, a meni je to jako bitno, s obzirom na to da će ju vjerojatno ona isto koristiti :D.
Usisivač imam već skoro godinu dana, već mašina (poklon od Njegove tete) je u garaži a slika cerek koju sam dobila od svojih za rođendan tu je u sobi. Čeka svoj zid u dnevnom boravku.
I to je to što se tiče novosti vezanih uz kvadrat našeg doma.

Posao? Banana. Spremam se za stručni ispit i šizim. Koje idiotarije. Ali, moram to sredit pa nema koristi od gađenja i snebivanja. headbang
Moji maturanti su luđi nego ikad. Buntovnici bez razloga. Bila sam s njima u Rimu pet dana, u veljači. Dovela sam ih kući čitave i na broju. I mogu reći da sam se čak i zabavila greedy .
Maturalna zabava je isto tako prošla, i to je bila fakat super večer. Naravno, ja sam plakala dok sam držala mini speech party, ali - budimo iskreni - to smo svi i očekivali. Bemti emotivce.

Najdraži...dulcis in fundo. :D
Eto ga tamo negdje, na sjeveru, u Bremenu. Trijezni se. Danas mu se ženi prijatelj a on je, naravno, kum. Prvo kumstvo ove godine. Ali ne i posljednje. headbang
Sutra se vraća. Bogu hvala. Mrzim ovu daljinu iako sam mu nadoplatila sto kuna na mobitel, samo da nema ispriku da mi se nije mogao javiti. Aždaja blabla .

Eto, mislim da sam uglavnom popunila sve rupe u memoriji.
Ako nisam, učinit ću to naknadno!

- 07:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #