L'angolo bordeaux

petak, 13.10.2006.

Seminar

Perugia

Vrijeme radnje: četvrtak ujutro
Mjesto polaska: Rijeka
Odredište: Perugia


Jedna od ljepših strana mog posla su seminari. Prije dvije godine posjetila sam Firencu a ove godine dobila priliku otići u Umbriju, jednu od meni najljepših talijanskih regija. Seminar je trajao četiri dana.
Prvog dana smo, nakon već poslovično dobrog ručka u mjestu Rioveggio (između Bologne i Firence), u kasnim poslijepodnevnim satima stigli u Perugiu. Prvi dojam me je ostavio bez teksta. Nešto ljepše u životu vidjela nisam. Hotel je bio smješten u samom centru, u starom dijelu grada. Čim smo se smjestili, otišli smo u šetnju. Bila sam kao Alisa u zemlji čudesa. Wow, wow, wow.





Drugog smo dana imali nastavu, pet predavanja od kojih, ruku na srce, neću imati neke velike koristi u poslu. Zanimljivo, ali ne i pretjerano korisno.
U subotu smo pak otišli u prekrasni srednjevjekovni gradić na jugu regije, Spoleto. Uz stručno vodstvo smo prošetali i još jednom zaključili kako je sve mirno. Premirno za nas. cerek
Nakon Spoleta, red je došao na Assisi. Bazilika Svetog Franje, uličice, Bazilika Svete Klare i....nekoliko kapi kiše. Kupila sam kišobran za pet eura. I tako se kući vratila s tri (moja dva su toga dana ostala u hotelu).

Spoleto:




Assisi:



Posljednjeg smo dana imali organizirani razgled Perugije. Sat i pol hipnoze. Vodič je bio sa-vr-šen! Svi smo požalili što je došao tek zadnjeg dana. Na ulasku u autobus svi smo nekako bili ispražnjeni.

Kod nas, u Hrvatskoj, svi veličaju Toskanu. I neka to čine, jer Toskana je krasna. Ali Umbrija....nešto predivno.
Jezero Trasimeno, maslinici, vinogradi na obroncima srednjevjekovnih gradova...
Ako Bog da na proljeće idem u Rim. Preko Umbrije smokin

Ako netko ovih dana putuje u Perugiju, moći će se najesti čokolade koja je tamo i inače doma (Baci Perugina cerek ). Naime, od 14.10 do 22.10 tamo se održava Eurochocolate 2006 njami

Nažalost, mi smo uranili headbang

- 07:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #