L'angolo bordeaux

utorak, 03.10.2006.

Evo ga, na!

Jučer sam od jednog redovitog anonimnog čitatelja bloga (da, da...imam ja i takvih rofl ) čula pitanje:

-A zašto ne pišeš češće?

To se i ja ponekad pitam. Ali vjerujem da bih bila dosadna da to činim. Nemam ja tako zanimiljiv život (da ne bude zabune, meni je moj život sasvim ok cerek ) da bih imala o čemu pisati svaki dan. Ako se pak svaki dan dogodi nešto zanimljivo, ja taj dan nemam vremena za pisat. A retrospektive baš ne volim. Osim u one dane.

I tako je danas utorak. Vani pjeva Josipa Lisac i puše jugo. Još samo nedostaje kiša, da mi pješačenje na posao i s posla bude ugodnije blabla.

Pozdrav Anonimnom i ostalima koji možda ponekad svrate (brojač posjeta sam ugasila jer ostalih baš i nema smijeh ).


- 06:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #